rai Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Kollade finalbordet på 109 eventet med 15k spelare. Garvade mig igenom hela finalbordet på hur vinnaren lirar och lottar. Sista handen är fan i mig pricken över alla iiiiiiii som skrivits Så jävla bra. http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=11313 Citera
pablosebbe Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Tycker dom flesta på det bordet spelade dåligt. Gillar hur någon få för sig att limpa 22 UTG 4-handat eller flata AQ oop med 10bb typ. Citera
Teredo Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Tittar nu och är väl inte helt jätte impad 15 min in i finalen. EDIT: Sick tur och bra kortsnitt vinnaren har samt att han sätter varje bräda oxå. Svårt att förlora då Citera
bluffsyn Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Undar hur många grekmongot har dragit ut med ace rag på vägen. Citera
Deco89 Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Hahaha får mig att tänka på snubben som vann Sunday million för några veckor sen, han limpade typ alla händer på FT Citera
olalun Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Satan va vidrig sista hand. Citera
BERTlL Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Tänk om man en gång i livet kunde tura hälften så mycket. Själv har man väl aldrig vunnit två coinflips irad? Sista handen är mysig. Citera
bossbaver Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Nu förstår jag plötsligt varför Svenska spel ständigt skriver att poker är lotto, när till och med en grek vinner på ett sånt sätt.... Citera
Teredo Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Nu förstår jag plötsligt varför Svenska spel ständigt skriver att poker är lotto, när till och med en grek vinner på ett sånt sätt.... LOL Ja man får ju hoppa satt lotteriinspektionen, eller vilka det nu är som är sherifferna, inte får nys om den finalen för då Tråkiga kort han får Greken och gott utdragen han blir på river som blir 2:a. Citera
Drunken_Penguin Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 LOLJa man får ju hoppa satt lotteriinspektionen, eller vilka det nu är som är sherifferna, inte får nys om den finalen för då Tråkiga kort han får Greken och gott utdragen han blir på river som blir 2:a. Han blir utdragen på floppen, inte river. Citera
Teredo Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Han blir utdragen på floppen, inte river. Va fan tänkte jag med:S nevermind! Citera
Flap Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 fy fan vad tragiska ni är, ni måste ju för fan sitta och onanera till 2p2. Försöker ni ta efter allt som skrivs där eller? Skriv att ni sett Phil Laak spela 10/20 på Belagio (eller hur fan det stavas) också medans ni är i farten. Patetiskt Citera
Drunken_Penguin Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Dags att gå tillbaka on topic boys. Edit: Arstakillen, wp till sunday om det var du som vann, men nu lägger vi av med OT här. Citera
Arstakillen Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 Dags att gå tillbaka on topic boys. Nu gör du det personligt jaja, jag skall sluta skriva i den här tråden. tycker du är rätt taskig för att vara moderator. Hur som helst rätt sjukt att den där greken vann Wcoop! Citera
heltoker Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Nu gör du det personligt jaja, jag skall sluta skriva i den här tråden. tycker du är rätt taskig för att vara moderator. Hur som helst rätt sjukt att den där greken vann Wcoop! sry mods (flytta min post om det behövs!) för off topic men jag måste bara fråga: är det du som vann sunday million för någon vecka sedan? förövrigt tycker jag det är helt ofattbart att den där greken vann med det där spelet! Citera
brakim Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 haha har ju spelat mot vakAAttack på nl $50 på stars och har inte direkt sett något vinnande spel från hans sida där, blir kul att ser vilka nivåer han kommer att donera på nu Citera
Recommended Posts