Sh4rkbite Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Lirade lite på Svenska Spel igår och kunde inte undvika att de har 2 knappar, en som det står "lägger mig" på och en som det står "lägg mig" på. Vad tusan är det för vits med det????? Citera
Ferna Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Lirade lite på Svenska Spel igår och kunde inte undvika att de har 2 knappar, en som det står "lägger mig" på och en som det står "lägg mig" på. Vad tusan är det för vits med det????? Lägger mig är tills för den specifika gatan du är på i handen då du väljer att kryssa den, medans lägg mig är till för hela handens alla gator! Rätta mig någon om jag har fel? Citera
Slasktratt Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Lägger mig är tills för den specifika gatan du är på i handen då du väljer att kryssa den, medans lägg mig är till för hela handens alla gator! Rätta mig någon om jag har fel? Kommer inte ihåg vilket som är vilket men, ja, det stämmer. Använd i princip aldrig den som gäller för alla gator. Använd inte heller gärna pottbetsrutan i PL-spel. Den är buggad och brukar skjuta pott nästa gata om man misslyckas med CR. Citera
Riggdevil Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Även tjejer har någon konstig knapp ovanför den där sparbössespringan och om man trycker på den så kommer det konstiga ljud från dem Citera
Snabelguy Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Lägger mig är tills för den specifika gatan du är på i handen då du väljer att kryssa den, medans lägg mig är till för hela handens alla gator! Rätta mig någon om jag har fel? Say what?? Citera
MikeTime Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Lägger mig är tills för den specifika gatan du är på i handen då du väljer att kryssa den, medans lägg mig är till för hela handens alla gator! Rätta mig någon om jag har fel? Du har i princip rätt. Kommer inte ihåg vilken som är vilken dock. (Jmf: "Fold to any bet") Citera
Recommended Posts