Ängeln17 Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Då va det dags igen. Lördagen den 12 september kör vi nästa turnering. En THNL 500+60. För att få delta i denna turnering krävs medlemskap i PK Engeln eller annan pokerklubb i Sverige (måste kunna styrkas) Man kan lösa medlemskap på plats. Klubben står för kaffe samt kokt korv med bröd och det kommer att finnas dricka att köpa för de törstiga. Klubben tillåter inte att man tar med egna drycker till turneringen. Deltagarantalet är begränsat till 50 och föranmälan är ett måste. OBS! Endast föranmälda deltagare kommer att släppas in. Datum: 12 september Klockan: 14.00 Spelform: THNL Startstack: 7500 Startblinds: 25-50 Ant: Ja. Från och med period 5 Blindsperioder: 4x40 minuter och därefter 35 minuter per period Inköp: 500+60 Anmälan: pkengeln@hotmail.com Var: Linköping. Adress meddelas via mail några dagar innan. Välkomna PK Engeln Citera
Glödlampan! Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Jag fick ej tag i dig sist pga fel mobilnummer, svara gärna på mail jag skickat nu. No offence. Citera
MikeTime Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Jag och TotalFarsa kommer. Vi träffas kl 13 vid stationen för en snabblunch innan turren, så om nån har lust att hänga på två blekfeta, medelålders gubbjävlar är ni välkomna. Citera
Ängeln17 Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Jag fick ej tag i dig sist pga fel mobilnummer, svara gärna på mail jag skickat nu. No offence. Beror på vad du heter irl. Har fått två anmälningar idag. Men svarsmail är skickat till respektive. Hör av dig om du inte fått svar. Citera
bjoelle Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Jag är rätt säker på att åka upp. Så undrar ifall någon kör från hultsfred/vimmerby hållet? Sällskap hade ju varit trevligare än ensam resa på tåg. Citera
Glödlampan! Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Jag mailat utan att få svar, försöker igen nu. Citera
Joakim Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Hur mycket kostar det att lösa medlemskap? PM'a ifall du inte kan posta det i tråden. Citera
Ängeln17 Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Hur mycket kostar det att lösa medlemskap? PM'a ifall du inte kan posta det i tråden. 150 sek/kalenderår. Citera
Joakim Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Hur är det med så kallat ”prova på” medlemskap? Citera
Ängeln17 Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Hur är det med så kallat ”prova på” medlemskap? 30 sek för en gång. Citera
Potte Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Hellu Tack för senast, var lika trevligt som vanligt. Jag ville bara säga att kl 14 var en mycket bra tid att börja och för min del kan vi gärna fortsätta med det. Ses snart igen Citera
tomishu Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Håller med föregående talare, kl 14 är mycket bättre än 16. Och nästa gång efterlyser jag lite mindre riggade händer.. Citera
aLago Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Fan va synd att jag kollade in här en dag försent, låter ju dock som att det blir en repris snart så jag hoppas på det! nästa gång kommer jag;) Hur många blev ni igår btw? Citera
Ängeln17 Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Postad 13 September , 2009 Vi blev till slut efter fyra återbud 17 stycken. Det va trevlig stämning och turneringen va slut vid ca 21.45. Därefter var vi några som blev kvar och idkade lite cg i all enkelhet. Citera
aLago Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Trevligt trevligt, ser fram emot nästa gång då Citera
Ängeln17 Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Postad 13 September , 2009 BTW vill vi oxå grattulera segraren som faktiskt besökte klubben för första (och sista ) gången. Undertecknad lyckades ju med hjälp av riggen och autofoldknappen komma tvåa. Trea slutade en av klubbens trogna spelare, känd som kilsmo här på PF. Fyra kom ytterligare en ny bekantskap i klubben. Dessutom instämmer undertecknad i att 14 var en bättre tid att starta. Dels kom han hem innan midnatt och dessutom fanns det utrymme för cg då turneringen inte tog slut vid 24-01. Troligen kommer vi att fortsätta starta 14 framöver. Citera
BenkeBus Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 När är nästa turre ?? Mvh den nya spelaren som kom 4a på brittan träffen ! Citera
Ängeln17 Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2009 När är nästa turre ?? Mvh den nya spelaren som kom 4a på brittan träffen ! Spelschema hösten 2009 Där hittar man alla höstens turneringar. Nästa spelas den 24 oktober. Citera
Recommended Posts