markusdalb Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Hallå gott folk. Först å främst vet jag inte ifall detta är rätt del av forumet men är det fel så får ni flytta det Jag har tänkt sätta in runt 500$ på någon sajt som ligger på Ipoker. Tänkte spela NL20-NL50. Behöver tips och förslag på bonusar, rb och dylikt. Spelade tidigare på Victor Chandler men fick ingen rb där, utan bara någon första insättningsbonus. Hoppas ni kan hjälpa mig. Citera
mirella1 Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Hej, Gällande Boss Media nätverket kan jag rekommendera EuroSuperPoker.com. Förutom rakeback bonusen har dom väldigt bra mervärden till spelare och servicen är jättebra. Dom kör ett rakerace på 30.0000 EUR som de garanterar som börjar den 1:e september. I alla fall just nu kan jag inte hjälpa dig med iPoker men om du har tankar på att börja spela på Boss nätverket så testa EuroSuperPoker. Hej o hopp Mirella Citera
Ferna Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Är Mirella en kille eller en tjej? Citera
JesperPV Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Jag gissar tjej Förnamn * Det finns 301 kvinnor som har förnamnet Mirella. Av dessa har 204 namnet Mirella som tilltalsnamn. * Det finns ingen man som har namnet Mirella som tilltalsnamn. källa: scb.se Citera
MaybePirog Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Är Mirella en kille eller en tjej? Hade inte du stuckit? Citera
Ferna Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Hade inte du stuckit? OT: Vart? När? Hur? Citera
kraclob Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 OT: Vart? När? Hur? Någonstans? Citera
Recommended Posts