Gå till innehåll

Las Vegas och tv serien TILT!


Ferna

Recommended Posts

Hej, vet inte om ni känner till serien "Tilt" gick på 5an för ett tag sedan och finns även att "HYRA på internet" "gratis *host* *host*"

 

Aja iaf, i denna serie framstår Las vegas som en riktig jävla fuskhåla, där folk vid bordet känner varandra och försöker spela ut en ensam stackars spelare genom att avslöja sina hålkort för varandra genom kroppsspråk och annat, nu undrar jag om detta är vanligt i Las vegas?

 

Och hur vanligt tror ni det är på internet poker att folk sitter vid samma bord sitter t ex i telefon/ventrilo/skype och snackar samtidigt?

 

Har ni några erfarenheter om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur vanligt tror ni det är på internet poker att folk sitter vid samma bord sitter t ex i telefon/ventrilo/skype och snackar samtidigt?

 

Detta tror jag är det överlägset vanligaste fusket inom onlinepoker, helt omöjligt att stoppa för sidorna också.

 

Vegas-biten vet jag för lite för att ens ge mig in på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta tror jag är det överlägset vanligaste fusket inom onlinepoker, helt omöjligt att stoppa för sidorna också.

 

Vegas-biten vet jag för lite för att ens ge mig in på..

 

 

Någon aning om hur man kan upptäcka det som spelare?

 

Vore fint med lite tips i tråden om det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vanligt och vanligt en site upptäcker ganska snabbt ifall fusk föregår.

 

Nej det beror väl på hur man definerar vanligt, men det förekommer ju helt klart.

 

Tror absolut inte det är ovanligt att två polare sitter på samma bord med msn uppe och berättar va de har för hålkort osv.

 

Upptäcks det verkligen så snabbt och ofta då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det beror väl på hur man definerar vanligt, men det förekommer ju helt klart.

 

Tror absolut inte det är ovanligt att två polare sitter på samma bord med msn uppe och berättar va de har för hålkort osv.

 

Upptäcks det verkligen så snabbt och ofta då?

 

 

Nej det tror jag verkligen inte, inte av sajten iaf men många spelare som spelar ofta brukar upptäcka efter ett tag att 2 spelare sitter vid samma bord för jämnan då brukar då det nog leda till en anmälan och därefter får sajten ta handling!

Har nämligen hört folk snackat om det i chatten vid ett par tillfällen på svs..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...