Gå till innehåll

Partyjackattacken


Partyjack

Recommended Posts

Mot en okej spelare på knappen kan det inte vara standard

 

en ok spelare limpar väl inte särskilt ofta så vi möter nästan aldrig en ok spelare där

 

Jag tycker helt enkelt att 85s är för dålig för att isolera med från vår position i handen. När man spelar med stora stackar är position väldigt viktigt och att öppna för brett från dåliga pos är väldigt exploaterbart.

 

du har rätt i de du säger men känns inte som att en fisk nånsin kommer kunna exploatera detta, så länge man har klart för sig hur man lättast tar hem handen/extraherar värde post

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jacken, betalar han inte av med TP/överpar där så har du verkligen inte gjort ett ens nära på "ok" spel preflop.

 

Lätt att vara resultatorienterad men du måste slå om där!

 

edit: 42an alltså

 

edit2: vad sätter du honom på för range när du bara synar där förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en ok spelare limpar väl inte särskilt ofta så vi möter nästan aldrig en ok spelare där

 

 

 

du har rätt i de du säger men känns inte som att en fisk nånsin kommer kunna exploatera detta, så länge man har klart för sig hur man lättast tar hem handen/extraherar värde post

 

han menar nog att det sitter en OK spelar PÅ knappen...alltså Vanial.

 

tror ja iaf!? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska sjuk hand, uppe mot samma semi-LAG som hade AA mot mina KK.

Kanske lite slaskigt preflop, synar sällan in suitade gappers mot annat än jättefisk normalt.

Gillar eg att slå om turn med både pipan och fd.. Men tyckte det kändes lite obehagligt, och när river sitter funderar jag inte ens på att slå om för värde.

Kändes liksom inte rätt.

 

***** Hand History for Game 1213906517 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, January 8, 15:30:07 ET 2010

Table Diana 17 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: INASKOTT ( $729.68 )

Seat 2: Partyjack ( $1473.37 )

Seat 3: blm ( $841.1 )

Seat 4: AH82 ( $494.57 )

Seat 5: astronaut ( $1536.21 )

blm posts small blind [$2.5].

AH82 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 8d Td ]

astronaut raises [$20].

INASKOTT folds.

Partyjack calls [$20].

blm folds.

AH82 folds.

** Dealing Flop ** [ 9d, Qh, 4s ]

astronaut checks.

Partyjack checks.

** Dealing Turn ** [ 6d ]

astronaut bets [$47.5].

Partyjack calls [$47.5].

** Dealing River ** [ Kd ]

astronaut bets [$110].

Partyjack calls [$110].

astronaut shows [ Ad, 7d ] a flush, ace high.

astronaut wins $353.44 from the main pot with a flush, ace high.

Game#1213907157 starts.

#Game No : 1213907157

 

Beta floppen. Slå om turn som spelad. Höj river.

 

Känns obehagligt? Fi har checkat flopp och du plockar upp monsterdraget på turn, med en hand som har noll i showdownvärde om den inte träffar. Bara höja bort allt. Drömläge.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jacken, betalar han inte av med TP/överpar där så har du verkligen inte gjort ett ens nära på "ok" spel preflop.

 

Lätt att vara resultatorienterad men du måste slå om där!

 

edit: 42an alltså

 

edit2: vad sätter du honom på för range när du bara synar där förresten?

 

42an va inte seriöst spelad öht.. Ville bara hålla potten nere och suga ut Presto som han sugit ut mig ett par ggr. I det långa loppet vill jag obv spela den mkt aggressivare på alla gator, nu var ja bara nöjd att nått miniplusset och ville bara suga ut Presto en gång för en liten pott.

Det låter och var inte seriöst öht, och de va de heller inte..

 

Bara syna turn och river med 8Tdd!!???? Samma sak med 42-handen wow vad krävs för att du ska höja för värde på river? Bakdörrsfärg och tvåpar i trebettade potter verkar ju inte duga.

 

Håller med Antisk om T8an också.. läste bara 42an eftersom dwarfen hade kommenterat den

 

Beta floppen. Slå om turn som spelad. Höj river.

 

Känns obehagligt? Fi har checkat flopp och du plockar upp monsterdraget på turn, med en hand som har noll i showdownvärde om den inte träffar. Bara höja bort allt. Drömläge.8-)

 

I donno.. Fick en läskig känsla bara.. Förmodligen senaste veckornas analvåldtäkts-run som sätter spår i att jag inte gillar att slå där, skriver ju ganska tydligt;

Gillar eg(entligen) att slå om turn med både pipan och fd.. Men tyckte det kändes lite obehagligt

 

Visst kanske det är att jag sprungit dåligt, kanske jag bara är jättedålig, kanske hade jag bara en korrekt känsla av att jag var cock-blockad på 90% av mina outs som jag var.. Oavsett så är standard precis som ni och jag skriver att slå där.

Nu gjorde jag inte det, och naturligtvis är det lätt att vara resultatorienterad.. Men tror såna här beslut går hand i hand med mina låga swings.

Även om jag vet att det är standard att försöka få in degen på en sån superturn så kanske jag inte alltid vill göra det, dels för att hålla nere variansen och dels för att jag inbillar mig att jag har en känsla av att det inte är rätt att såsa där..

 

Dock betonar jag att det kan vara så att jag är resultatorienterad, och att det förmodligen är ett stort ev- i att göra såna vek-passiva beslut.. Men jag tror det markerar en väldigt tydlig del i min spelstil, en del som skiljer sig ganska betydligt mot många andra grinders på nivån.

 

Sen tror jag det är väldigt borderline om det är positivt eller negativt, beroende på vad man vill uppnå i längden.

 

 

 

Blev väldigt kladdigt detta, förmodligen tack vare att jag druckit ett tiotal bärs och ett par groggar hos Noddan.

Tycker ändå det är ganska intressant då jag tror att såna här beslut ofta är en stor del i min spelstil.. Även om jag vet att ett beslut är si och så som standard så behöver jag inte alltid såsa där för att jag "inbillar mig att känner på mig" att det inte behöver vara korrekt / att jag bara vill hålla nere variansen.. Så avviker jag från det jag vet är standard bara därför att.

 

Hur som helst, kom nyss hem från Nordens.. Hade en ganska tung livesession där jag börjar att blåsa några buyins på 100krs-grytan, och bustar sen typ som 9 av 12 eller nåt sånt..

 

Drar sen igång ett cashgame och dubblar 200krs-inköpet innan grytan är avklarad och vi plötsligt ska spela 10handat cashgame..

Och herrejävlar, de va längesen jag spelade ett så stort cashgame.. Men jag kan säga att jag kände mig totalt jävla vilsen, visserligen bombades det preflop med K3o för 100BB osv osv.. Men jag gjorde tajtpassiva folder, blandat med spew-aggro moves och ingen av gångerna hade jag en aning om vart jag stod nånstans..

 

Kanske är det själva idén av ett fyllegame förvisso..

 

Jaja, efter ett jävla gnetande.. Och till slut trots en hel del goda alkoholhaltiga drycker lyckas jag grinda hem ett breakeven för kvällen, som vanligt fylld med roliga erfarenheter.

 

Stort jävla shoutout till Zorba som återigen totalt smaskar sönder cashgejmet, börjar nästan tro att han är nån slags oslagbar live-gud.. Han har väl förmodligen slaktat de senaste 10-15 livegamesen vi spelat tillsammans.

 

Idag släppte han bla den iskalla kommentaren om "när bank-kontoret har öppet" på fullt allvar.. Det talar lite för sig själv tycker jag.

Big ups, helt klart!

 

 

Ska försöka fånga lite sömn nu innan solen tittar fram.. Ska på bio med kvinnan imorgon tror jag.. Båda har haft bra sug att se Sherlock Holmes-rullen som fått bra kritik också, så mkt lutar åt det.

Inget spikat än, så kanske tar lite vevande på SvS under dagen också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså festjakob, du bara måste ju raisa river med 24? :S:S:S:S

 

I guess so.

Men prylen va den att jag precis hade jobbat tillbaka och orkade inte spela en stor pott precis strax innan jag skulle gå.. Ska väl inte låta det påverka mina beslut egentligen, men som det har gått på senare tid blir det tyvärr lätt så.

 

Men å andra sidan har jag så mkt historia med Presto, så jag har faktiskt svårt att se att han synar river med bara ett par, även om det är KK. Visst är han slaskig och drar helt utan odds hela tiden.. Men han är ganska stabil med sina madehands trots allt.

 

Jaja, uttryckte mig väldigt luddigt när jag kom hem imorse ser jag nu.. Hade dels druckit ett par krukor, men framförallt va ja rejält trött.

 

Ligger just i lite av en diskussion kring vilken film vi ska se.. Sherlock Holmes går inte förrän kl 18, butikerna stänger 16.. Tänker nog dock föreslå 2 timmars tidskugga där vi får gå och käka eller nåt.

 

Skönt att jag kunde sova så bra inatt också... :rolleyes:

 

Jaja.. som det ser ut nu kan det bli tight med grind, inte omöjligt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag påstod inte att de va standard att försöka få in degen på turn. Får man in degen på turn med ett kombodrag är man sällan i särskilt bra skick. Orkar inte kolla stacksizes (som jag tycker bestämmer om man ska raisa turn eller inte). Men raisen river är något av ett måste, sen spelar det ingen roll vad "din känsla" säger ;-)

 

Men å andra sidan har jag så mkt historia med Presto, så jag har faktiskt svårt att se att han synar river med bara ett par, även om det är KK. Visst är han slaskig och drar helt utan odds hela tiden.. Men han är ganska stabil med sina madehands trots allt.

 

Vet inte hur du kom fram till detta men tror du behöver tänka över det en gång till iaf... Förstår du hur profitabelt det skulle vara att bluffa denna kille om han skulle vika KK i detta läge?

 

Tror aldrig i mitt liv jag skulle vilja bluffa Presto där, hade nog försökt ta så light värde som möjligt när han tar den där underliga linjen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo du har rätt Cobb, spelade tidvis ganska dåligt på slutet igår.. Eller väldigt dåligt mtp att jag inte särskilt ofta synar trebet med 24s till att börja med.

Hur som helst, huvudet är lite för trasigt för att orka analysera mera nu.

 

Istället kom jag att tänka på ett par riktigt jävla sjuka händer som utspelade sig igår.

 

Till att börja med, när vi är femhandade vid vårt DC-cashgame och spelar Crazy Pineapple;

 

Jag är den enda som inte ser floppen som kommer 24Q rainbow.

 

Efter ett jävla pangande och alla fyra hamnar AI har de följande:

AQs för toppar och bakdoorflush, 44, 22 och Q4.. Förvisso är det Crazy Daisy Pineapple.. Men ändå riktigt osannolikt att fyra av fem totalnötar hela floppen.

 

Sen typ näst sista handen spelar vi PLO (hatar spelet btw) och jag synar in en KJxx mot Newman som jag vet alltid lyckas hitta nöt på PLO.

Floppen kommer AQT med två klöver, jag spelar bara röda kort.

Allt åker iaf in ganska omgående och är rejält orolig att jag är frirullad mot färgen.

 

Nu va det inte riktigt så illa, han hade bara AAKcTc och drar alltså för royal och nötkåk.. Vi körde den två ggr och eftersom den andra rivern gav split lyckades jag förhandla till mig att dra en ny "andra river" bara för att slippa räkna upp 25% av potten då vi hade våra stackar kvar.. Mkt riktigt blankar den sista vilket är rätt sjukt.

 

Är ju en riktig PLO-fisk och orkade inte räkna allt för mkt på det, höftade väl till Newman att det var typ en flip eller att han var marginell favorit.

Men slog upp det nu och med hans mongolid-super-flop drar han 63%.

 

PLO är ett Sjuukt spel imo.

 

Nu ska jag kasta i mig lite snabb lunch, sen en dusch och vid 13 hade vi tänkt röra oss in till stan.. Blir nog Sherlock Holmes trots att vi hade varit mer sugna på en lite tidigare rulle.

Blir mao inte någon annan kvällsaktivitet för mig, vilket iofs kan vara skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, tänkte precis skriva att jag också kommit fram till 63% på Neumann. Skön hand.

 

Angående banken tycker jag det är uselt att dom inte har helgöppet.

 

Haha.. Ja den där jävla Lotta Neumann, han är förjävla rolig.

 

I våra kretsar borde de väl kunna gå att köra något hyfsat lönsamt bolag med utlåning till ocker-räntor.. Så tycker nog att du ska hålla i dina kontanter. :)

 

 

Kan nog bli bra det där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filmen var en mild besvikelse tyvärr.. Hade väl iofs kryddat förväntningarna lite för mycket, samt att jag va så förbannade jäävla trött att jag fick försöka sitta i obekväma ställningar första timmen för att inte nicka till typ.

 

Ganska charmig humor rakt igenom hela rullen, men tyckte det kändes lite halvplastigt rakt igenom.. Även om de va en hel del schyssta effekter som gjorde sig bra på bio.

 

Nåja, kom precis hem från stan och känner mig fortfarande en hel del sliten.. Ska ta mig en funderare på om det är nån idé att spela lite poker eller om jag ska söka kontakt med gubbarna som tydligen sitter och ölar hemma hos JHRocker.

 

Lutar åt det senare då det ser jävligt torftigt ut för att vara en Lördag-kväll på SvS..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filmen var en mild besvikelse tyvärr.. Hade väl iofs kryddat förväntningarna lite för mycket, samt att jag va så förbannade jäävla trött att jag fick försöka sitta i obekväma ställningar första timmen för att inte nicka till typ.

 

Ganska charmig humor rakt igenom hela rullen, men tyckte det kändes lite halvplastigt rakt igenom.. Även om de va en hel del schyssta effekter som gjorde sig bra på bio.

 

Nåja, kom precis hem från stan och känner mig fortfarande en hel del sliten.. Ska ta mig en funderare på om det är nån idé att spela lite poker eller om jag ska söka kontakt med gubbarna som tydligen sitter och ölar hemma hos JHRocker.

 

Lutar åt det senare då det ser jävligt torftigt ut för att vara en Lördag-kväll på SvS..

 

Har inte du en tjej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm.. Tog med mig en 4-5 öl hem till JHRocker där Hogge, Linkan, JH och ett par tjejer satt och hade det bra.

Väl där så åkte såklart den 12åriga Glenlivet fram, varpå vi kläckte den strålande idén att gå på den episka Bowlingballen.

Vi körde lite "lodden thinks" hemma hos JH, ett av tänken var "Hur många tror Johnny det är på ballen ikväll?"

JH har inte varit på ballen på ett tag kan man gissa, när han drämmer i med 120 personer.

 

Vi som är lite mer rutinerade besökare, vet ju att när det inte är någon disco-happening eller några annonser osv.. Så är det sällan över 20 pers, vi låg på gissningarna 14 (Hogge), 17 (Jag) och 23 (Linkan).

Tror att min gissning va mest korrekt, men vi låg alla i krokarna av de 20 pers som satt och ölade nere på ballen.

 

Nåja, lite efter som man låg så tyckte man ju att de va läge att dra ett par snabba järn.. Ett par Fisherman-shot senare va man ganska bra på lyset.

Mycket riktigt, med en sen start så tycker man att efterfest vore på sin plats.. Hamnade hemma hos en annan legendar i kommunen, HKG (Från "hipp-hipps" - HUNDEN KATTEN GLASSEN!) och där bjöds det såklart på både öl och shots, och naturligtvis tyckte man att det verkade som en jättebra idé.. Medan man så här i efterhand kan tycka att de va ganska onödigt.

 

Hur som helst, hamnade i säng kanske vid 5-tiden, klockan ringde vid 11 (kan INTE sova över lunch!) och har fortfarande ganska så sur eftersmak i munnen.. Blir till att ta det lugnt några timmar, lovat att skjutsa tjejen på en girls night hos hennes kompis. Först efter det känner jag att pokern kan börja locka mig lite. Just nu är jag i soffliggar-mode.

 

Vill bara avsluta med att jag tycker att ordet ryss/ryssar i alla böjelser skulle kunna ersättas rakt av med Rysspack:

 

 

Edit, ska ju tillägga att jag tycker om fighter inom hockeyn helt klart.

Gillar faktiskt till och med när Dixon tar ett matchstraff efter 30 sek och förstör hela matchen iom att han är så jävla viktig för laget.. Bara för att jag gillar fighter inom hockeyn.

 

MEN jag tål bara inte det ryska språket, folket som står och skriker på det sättet de gör, de låter lite utvecklingstörda imo.

Sen stör jag mig lite på de två målvakterna som på något symboliskt sätt står och ställer sig bredvid varandra och pratar, kanske famnar om varandra lite.. Bara för att "det ska va så" typ, ska de va fight så ska de va lite känsla, lite passion.. Inte fan ska man bara åka och söka upp sin gubbe och stå bredvid honom, bara därför att.

 

Utan att vara helt säker, har jag hört på omvägar att det finns ett lag i KHL som en slagsmåls-kåt ryss äger och som bara ser till att värva riktiga jävla råskinn och får jätte-erektion varje gång det blir fight.. Vet inte till 100% att det är detta "Vitiaz Tjechov" som det gäller, men det verkar onekligen så.

 

Rysspack.

 

Edit 2; Efter lite forskning i ämnet tror jag att jag har rätt. Detta från SportbladeT:

KHL-veteranen Andreas Johansson har mött Tjechov och vet hur laget funkar.

 

– Det är ett lag med idioter. Vad jag har hört så har de en lista i omklädningsrummet på spelare som de ska ta i matchen. En ”dödslista”. När jag spelade med SKA Petersburg fanns jag med på listan och de skrek åt mig under hela värmningen. De är helt galna och som jag har förstått det för de direktiv från ägaren att gå ut och slåss, säger Johansson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yuckidy.. Börjar med 2K back efter typ 30 min, standard mao:

Denna mot 56/25, har väääldigt svårt att se att de ska gå att komma undan.. standard mao;

 

***** Hand History for Game 1216066552 *****

$500 NL Texas Hold'em - Sunday, January 10, 19:35:49 ET 2010

Table Diana 34 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 4

Seat 2: SIR_ROBBY ( $485.6 )

Seat 3: Partyjack ( $1003.28 )

Seat 4: NK ( $962.61 )

Seat 5: Knofan ( $916.97 )

Partyjack posts small blind [$2.5].

NK posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Qs Qd ]

Knofan folds.

SIR_ROBBY raises [$15].

Partyjack raises [$57.5].

NK folds.

SIR_ROBBY calls [$45].

** Dealing Flop ** [ Js, 5h, 6h ]

Partyjack bets [$93.75].

SIR_ROBBY calls [$93.75].

** Dealing Turn ** [ 7s ]

Partyjack is all-In.

SIR_ROBBY is all-In.

** Dealing River ** [ 7d ]

SIR_ROBBY shows [ Ah, Ad ] two pairs, aces and sevens.

Partyjack shows [ Qs, Qd ] two pairs, queens and sevens.

Partyjack wins $517.68 from side pot#1 with two pairs, queens and sevens.

SIR_ROBBY wins $961.2 from the main pot with two pairs, aces and sevens.

Game#1216067659 starts.

#Game No : 1216067659

Då är det lite lättare när fi spelar 18/7;

***** Hand History for Game 1216153108 *****

$500 NL Texas Hold'em - Sunday, January 10, 20:47:35 ET 2010

Table Diana 40 (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: A/A ( $1211.43 )

Seat 2: Partyjack ( $1089.16 )

Seat 3: micke631 ( $125.4 )

Seat 4: atelier ( $957.51 )

Seat 5: ebert ( $1452.39 )

ebert posts small blind [$2.5].

A/A posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Qc Qh ]

Partyjack raises [$17.5].

micke631 folds.

atelier raises [$60].

ebert folds.

A/A folds.

Partyjack calls [$42.5].

** Dealing Flop ** [ 2d, 8s, 3s ]

Partyjack checks.

atelier bets [$85].

Partyjack raises [$220].

atelier is all-In.

Partyjack folds.

atelier does not show cards.

atelier wins $1230.83

Annars satt både pipor och bakdörrar som ett smäck idag;

 

***** Hand History for Game 1216036536 *****

$500 NL Texas Hold'em - Sunday, January 10, 19:08:52 ET 2010

Table Diana 25 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Chrinksy ( $1073.69 )

Seat 2: dj_judas ( $572.19 )

Seat 3: Jesper7 ( $1420.22 )

Seat 4: Partyjack ( $994.57 )

Seat 5: SuperKnet ( $646.96 )

Chrinksy posts small blind [$2.5].

dj_judas posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Ad 4d ]

Jesper7 calls [$5].

Partyjack raises [$22.5].

SuperKnet folds.

Chrinksy folds.

dj_judas folds.

Jesper7 calls [$17.5].

** Dealing Flop ** [ 4s, Ac, 3c ]

Jesper7 checks.

Partyjack bets [$39.37].

Jesper7 calls [$39.37].

** Dealing Turn ** [ Qs ]

Jesper7 checks.

Partyjack bets [$98.43].

Jesper7 calls [$98.43].

** Dealing River ** [ 2c ]

Jesper7 checks.

Partyjack checks.

Jesper7 shows [ Ks, 5s ] a straight, ace to five.

Jesper7 wins $319.9 from the main pot with a straight, ace to five.

Game#1216037244 starts.

#Game No : 1216037244

Denna räddar upp hela passet, enda potten jag vinner som är över 500kr tror jag;

 

***** Hand History for Game 1216144169 *****

$500 NL Texas Hold'em - Sunday, January 10, 20:40:20 ET 2010

Table Diana 13 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Drmicco ( $784.98 )

Seat 2: Robotbat ( $99.77 )

Seat 3: l........ ( $1609.69 )

Seat 4: BenSax1 ( $154.34 )

Seat 5: Partyjack ( $1100.89 )

Robotbat posts small blind [$2.5].

l........ posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 4s As ]

BenSax1 raises [$10].

Partyjack calls [$10].

Drmicco folds.

Robotbat calls [$7.5].

l........ calls [$5].

** Dealing Flop ** [ 2s, Js, 4c ]

Robotbat checks.

l........ checks.

BenSax1 bets [$20].

Partyjack raises [$60].

Robotbat is all-In.

l........ calls [$89.77].

BenSax1 folds.

Partyjack calls [$29.77].

** Dealing Turn ** [ 8s ]

l........ checks.

Partyjack bets [$175].

l........ raises [$385].

Partyjack is all-In.

l........ calls [$616.12].

** Dealing River ** [ Th ]

Partyjack shows [ 4s, As ] a flush, ace high.

Partyjack wins $1994.74 from side pot#1 with a flush, ace high.

Partyjack wins $321.81 from the main pot with a flush, ace high.

Game#1216146155 starts.

#Game No : 1216146155

 

Så stannar efter två timmar med -50:-, jobbigt att gräva sig ur hålet varje pass typ.. Samtidigt som det är stärkande varje gång man lyckas vända också.

 

Ska ner och hänga tvätt nu, sen får vi se om jag hamnar i soffan eller kör ett par timmar till på SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

segt för mig med +-0 på 1800 händer idag. +1500 på PLO som räddar dagen=).

Hade du AA KK när du CR min donk på K105 typ.

Gissa vad jag folda:P

 

checkraisa en donk is the shit

 

Hehe, som sagt.. va nog ingen checkraise eftersom du donkade från SB, men nej jag hade bara KQ då faktiskt.

Ska väl tilläggas att det var KT5 med två ruter har jag för mig, jag hade bakdoor-fd också.

Känns som att man vill ta kommandot där oavsett, men inte fan donkfoldade du väl AK? Tänkte eftersom du skriver så om AA/KK.. :)

 

Jaja.. Kollade över värdet lite nu.. Tycker inte de ser så jävla smaskigt ut just nu alltså.

Tror det kommer bli denna istället:

 

 

Rätt kass kvalité på klippet.. Kan nog bli rätt underhållande mtp roll-listan även om den verkar lite slaskig och larvig.

Sen försöker jag komma ifatt med lite sömn, för att inta morgonpasset och tvättstugan vid 8-snåret imorgon.

 

Ny vecka nya tag, dags att ta tag i den här månaden nu.

+4945:- för månaden och året.. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...