Gå till innehåll

Partyjackattacken


Partyjack

Recommended Posts

Hahaha... Kollade också på detta faktiskt. Alltså... Är valarna utrotningshotade, eller samlade de in flera miljoner, offrade sina liv, för att de tycker synd om dem? Tycker det verkade helt sjukt i alla fall. Men helt okej tv var det iaf. :-)

 

Satt faktiskt och tänkte precis likadant..

Vet inte om valarna är utrotningshotade, men antar det eftersom det finns avtal om att de bara får jaga valar i "forskningsyfte" måste man ju anta att de är hotade i någon form hur som helst..

 

Tycker också det var väldigt underhållande.

 

Go'morron PJ!

 

Hur går det för dig i det där medicinska försöket du var med i? Jag hoppas det går bra!

 

/Benny

 

Hallå Benny.

Jag prövade medicinen i 2 månader, tog provet jämt och ständigt och man kunde tydligt se att alla sjukdomsaktiviteter som man kan se på olika sorters prover mattades av och i vissa fall till och med försvann helt.

 

Tyvärr blev mina utslag rejält mkt värre, till och med så att de vanligtvis bara lite halvrosa-aktiga utslagen fördubblades i storlek, blev mörkröda och eftersom började fjälla..

 

Tog då beslut om att detta inte var något jag ville vara med om, avslutade därför studien i enlighet med doktorns rekommendation också vill jag inflika.

 

Fick senare veta att den andra patienten som prövade medicinen i Uppsala hade fått exakt samma biverkningar, alla värden gick åt rätt håll, men utslagen exploderade åt helt fel håll.

 

Samtidigt som man kan tycka att det var ett misslyckande måste man förstå att det är en sjukdom som aldrig tidigare varit nära botlig, och det finns nästan ingen SLE-patient vad jag hört av som står på bara ett läkemedel åt gången.

 

Därför är det lite spännande att de fick reaktion på samtliga symptom med bara ett läkemedel.

 

Tyvärr fick man inte positiv verkan på alla symptom, och därför ska de dels försöka att ändra "mixen" av läkemedlet, och dels sätta igång studier med lägre dos än den jag och den andra patienten fick.

 

Nu, lite drygt 50 dagar efter att jag avslutat behandlingen har alla utslag gått tillbaka till normalt och jag mår väl i princip som jag gjorde innan.. Kommer dock gå på uppföljning typ varannan månad i något år för att hålla koll på värden osv, något som också pekar på hur seriöst de skött hela projektet.

 

Kommer följa utvecklingen noggrant genom min läkare som är forsknings-ledare över gruppen i Uppsala, men tror inte jag ställer upp på några fler studier.. Varit ett jävla bök med resor fram och tillbaka osv.

 

 

 

Jaha, har gjort ett 8-timmarspass på konsum.

Gick väl hyfsat bra trots att jag fortfarande lider av lite sömnbrist efter liveslask-kvällen och nyår.

 

Ska väl styra nån snabb, enkel och inte alltför onyttig middag nu tänkte jag.. Sen får vi se, snackas lite om liveslask ikväll igen, jag är som vanligt mycket sugen på det.. Men inte alls hundra där, blir det inget livespel så kommer jag stanna hemma och köra på svs tror jag.

 

Längesen jag spelade en lördagkväll, ärligt talat kan jag inte minnas sist.. Måste ha varit i våras typ.

 

Men först en snabb middag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gosh jolly vilken rush-timme detta blev..

 

De flesta i gänget verkar vara bortresta just denna kväll, men vi ska haffa ett par polare direkt efter deras middag (typ nu snart) och lura hit dem så vi får ett litet game.. "Vi" är jag och Mange, nyss hemkommen från Thailand, normalt de två som har störst slasksug (tror jag iaf, läs mest spelberoende) i hela gänget.. så vi trycker ganska hårt för att få ett game iaf.

 

Vilket som, det är iaf därför jag hit&runnar med bara en timmes spel.. Är lite uppstressad för att försöka styra ett litet livegame här hemma som borde dras igång senast 20 för att de inte ska bli allt för sent inatt/morgon bitti.

 

Började iaf passet med en AA-KK-setup mot Goldenrush och sen rullade det bara på med halvsetups till min fördel, inga till min nackdel och efter en timme är jag +4K.

 

Detta ger mig +3538:- för månaden, och jag gillart.

 

Även om det inte blir nåt liveslask så tror jag att ja skippar nåt mer onlinegrind, känner mig trött och seg i huvudet efter jobb och för lite sömn.. Blir nog en tidig säng-gång om vi inte lyckas övertala grabbarna grus att ta med sig plånböckerna och hitta slasket.

 

Imorgon verkar det som att tjejen och jag åker på en liten utflykt, hon fick delar av någon porslin-servis i julklapp av sina föräldrar och nu har hon hittat ett outlet i gustavsberg som tydligen har upp till 70% rabatt på delar ur just denna servis..

 

Jag själv har faktiskt ett litet sug på att shoppa, som vanligt blir jag väl utmattad av alla människor och tappar suget så fort jag går ur bilen.. Men just nu känner jag iaf att det vore skoj med lite nya kläder osv. Vi får se vad jag hittar på, just nu är 100% fokus på att få igång ett game här. Livesuget är enormt efter lite uppsnackning från Manglarn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Besvikelsen var total igår mig och Mange emellan.. Pokergänget var utspritt över hela jävla uppland verkade det som, stordelen var på hovet och kollade på hockey och andra va på flickväns-middagar osv.

Efter att ha smält besvikelsen gick jag de 100 meterna över till Kapten Wigerts place där stora delar av fotbollslaget satt och ölade och kikade på tv.. Va riktigt trevligt med mycket skitsnack, ett par öl, LHC-Timrå på tv, och sen också lite tysk five-a-side (inomhusfotboll) på eurosport.

Faktiskt en riktigt lyckad kväll.

 

Idag gick jag sen upp vid 9-bläcket, tog mig till tjejen och påbörjade en biltur i strålande väder in mot Sthlm.

Efter typ 90 min var vi framme på Värmdö där första "Ittala-outlet" befann sig, tjejen kompletterade först sina ittala-glas som hon fått i julklapp och sen vidare till Gustavsberg där hon även hittade påfyllning till servisen och sen hade jag en nöjd flickvän.

Jag orkade inte engagera mig i att leta upp några andra butiker, men klonkade själv lite prylar som jag saknat i mitt kök, en vitlökspress, en bak-matlagning-pensel i silikon, en kökshanduk och en kock-kniv med ordinarie pris på 400kr men tack vare ett litet litet jack i gummihandtaget var den nersatt till nästan genanta 99:-.

 

Har redan en hyfsad ensemble köksknivar.. Och även om alla dessa håller hyfsad kvalité kommer detta förmodligen bli min stjärnspelare i köket.

 

Skönt att komma iväg och göra något som vanligt, även om jag inte hade valt just denna resan om jag själv fått bestämma. Det är ändå uppfriskande att komma hemifrån, idag fick jag ju också se något nytt då jag nog aldrig varit på Värmdö förr.. Visserligen inte mkt att se så här års kanske, men ändå.

 

Tänker ta det lite lugnt och låta blodet i knät strömma fram efter bilturen, kanske spela lite FM10 och glo på tv.. Sen närmare kvällen blir det grind i några timmar och sen ska jag kika på båda JVM-semifinalerna, Wiggan kanske skulle göra mig sällskap också.. Kan bli nice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat två timmar nu, började våldsamt dåligt och var -2500:- efter typ en halvtimme.

 

Tänkte ta en paus nu när jag tagit tillbaka lite och står på -1300:- för dagen. Känner mig lite seg och tycker de va lite väl dålig action på gejmsen idag.. Avvaktar till efter 21 innan jag kör igång igen, kommer sitta uppe till JVM iaf, kanske kör Kanada-matchen i bakgrunden så då lär jag få in några händer hur som helst.

 

Ett par mackor och lite annan energi nu lite snabbt så ja orkar med en lång kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå Benny.

Jag prövade medicinen i 2 månader, tog provet jämt och ständigt och man kunde tydligt se att alla sjukdomsaktiviteter som man kan se på olika sorters prover mattades av och i vissa fall till och med försvann helt.

 

Tyvärr blev mina utslag rejält mkt värre, till och med så att de vanligtvis bara lite halvrosa-aktiga utslagen fördubblades i storlek, blev mörkröda och eftersom började fjälla..

 

Tog då beslut om att detta inte var något jag ville vara med om, avslutade därför studien i enlighet med doktorns rekommendation också vill jag inflika.

 

Fick senare veta att den andra patienten som prövade medicinen i Uppsala hade fått exakt samma biverkningar, alla värden gick åt rätt håll, men utslagen exploderade åt helt fel håll.

 

Samtidigt som man kan tycka att det var ett misslyckande måste man förstå att det är en sjukdom som aldrig tidigare varit nära botlig, och det finns nästan ingen SLE-patient vad jag hört av som står på bara ett läkemedel åt gången.

 

Därför är det lite spännande att de fick reaktion på samtliga symptom med bara ett läkemedel.

 

Tyvärr fick man inte positiv verkan på alla symptom, och därför ska de dels försöka att ändra "mixen" av läkemedlet, och dels sätta igång studier med lägre dos än den jag och den andra patienten fick.

 

Nu, lite drygt 50 dagar efter att jag avslutat behandlingen har alla utslag gått tillbaka till normalt och jag mår väl i princip som jag gjorde innan.. Kommer dock gå på uppföljning typ varannan månad i något år för att hålla koll på värden osv, något som också pekar på hur seriöst de skött hela projektet.

 

Kommer följa utvecklingen noggrant genom min läkare som är forsknings-ledare över gruppen i Uppsala, men tror inte jag ställer upp på några fler studier.. Varit ett jävla bök med resor fram och tillbaka osv.

 

Ok, skönt att utslagen försvunnit samtidigt som det förstås var tråkigt att du inte fick bättre hjälp av försöket. Låter i övrigt spännande med försöket och jag följer också utvecklingen med spänning om än främst via dig!

 

Spelat två timmar nu, började våldsamt dåligt och var -2500:- efter typ en halvtimme.

 

Tänkte ta en paus nu när jag tagit tillbaka lite och står på -1300:- för dagen. Känner mig lite seg och tycker de va lite väl dålig action på gejmsen idag.. Avvaktar till efter 21 innan jag kör igång igen, kommer sitta uppe till JVM iaf, kanske kör Kanada-matchen i bakgrunden så då lär jag få in några händer hur som helst.

 

Ett par mackor och lite annan energi nu lite snabbt så ja orkar med en lång kväll.

 

Tycker det var rätt bra action ikväll. Än om man tableselectar så handlar det nog om en del flyt förstås för att få action.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det var rätt bra action ikväll. Än om man tableselectar så handlar det nog om en del flyt förstås för att få action.

Vette fasen alltså, nära 5k spelare och inte ett 5krs-bord med snittpott över 150. Själv stänger jag ner efter 350 händer, bara massa limpande shortstackare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det var rätt bra action ikväll. Än om man tableselectar så handlar det nog om en del flyt förstås för att få action.

 

Mjo.. Så är det ju förstås, det finns ALLTID värde på svs.. Tamejfan dygnet runt, om man bara tableselectar ordentligt.

Men du som har missat det extrema värdet som funnits under jul och nyår kanske inte är lika bortskämd som oss andra.. Med perspektiv på hur det sett ut de senaste veckorna så har denna dag varit riktigt, riktigt tam!

 

Vette fasen alltså, nära 5k spelare och inte ett 5krs-bord med snittpott över 150. Själv stänger jag ner efter 350 händer, bara massa limpande shortstackare.

 

+1

 

 

Jag fick in 6 timmars spel idag, sista två timmarna satt jag bara och väntade och väntade och väntade.. Eftersom jag inte gärna stänger ner med ett dagsback.

 

Låg typ 500-1K back hela tiden och det gick minst sagt jäävligt segt.

Värdet som brukar braka i höjden vid 00-snåret uteblev dessutom helt och hållet denna kväll (vad gör fisken?) och jag va allmänt uttråkad och trött.. Efter lite gnetande och ganska hyggligt spel får jag iaf tillbaka det mesta och stänger ner nu och kollar på sista perioden i kandas semi, som förvisso verkar avgjord.

 

Blir -200kr för dagen.

Känner mig hyfsat nöjd ändå då ja va nästan 3K back efter 30min spelade.

Hade lite halvintressanta händer men orkar inte skriva några kommentarer nu så sparar det till imorgon om jag hittar tagg då.

+3344:- för månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar din db lite... Måste dubbelklicka varje gång jag ska agera... Varför? Använder Hem.

 

Skickar denna vidare till andra som läser det, använder ju inte HEM själv så har aldrig varit med om det.

 

 

För övrigt har jag stora problem med att hålla mig vaken, led av lite sömnbrist sedan tidigare.. Så detta blir ett eldtest, så fort matchen drar igång om 30 min tror ja dock att en smula adrenalin borde hålla mig uppe i 2½ timme.

 

Det blir ju såklart en stenhård fight, ska bli riktigt riktigt roligt att se.

 

Imorgon ska jag ta en riktigt jubelfet sovmorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att informationen rullar ut här..

 

Har fortfarande inte sett en match i JVM i år (eller förra året för den delen) som inte går under "jävligt underhållande".

 

Hockey blir fan inte bättre än det man får se i JVM, bara full fart hela tiden och alla vill visa hela registret för scouter osv osv..

 

Sen är det ju extraplus att Sverige står sig så bra som vi faktiskt gör.

Släpp pucken nu ffs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att informationen rullar ut här..

 

Har fortfarande inte sett en match i JVM i år (eller förra året för den delen) som inte går under "jävligt underhållande".

 

Hockey blir fan inte bättre än det man får se i JVM, bara full fart hela tiden och alla vill visa hela registret för scouter osv osv..

 

Sen är det ju extraplus att Sverige står sig så bra som vi faktiskt gör.

Släpp pucken nu ffs!

 

synd bara att domarn borde få ett jävla nackskott

 

seriöst, domarna i JVM är ett skämt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

synd bara att domarn borde få ett jävla nackskott

 

seriöst, domarna i JVM är ett skämt

 

Ja de va verkligen inte bra.. Iofs när man är van med kalkondomarna i ES så blir inte dessa så extremt utstående dåliga, men överlag tycker man att det borde gå att få tag i bättre till ett VM.

 

Så jävla tråkigt att det slutade som det gjorde, matchstraffet där vet ja inte var de får det ifrån.. Oturen grinade grabbarna i ansiktet rätt rejält vid flera tillfällen.

 

Överlag kan man dock säga att man föll på eget grepp, Rundblad har stått stilla på offensiv blå och dribblat bort tjecker, österrikare osv osv, men igår funkade inte det lika bra.

Han va väl den enskilt sämsta spelaren, i ett lag som ändå är så mkt skickligare med puck och på att SPELA hockey.

Sen va USA uppenbarligen taktiskt överlägsna, och jag blev riktigt imponerad.. Hoppas och tror att de spöar kanadickerna i finalen.

 

 

Lyckades sova några timmar efter matchen till 12, käkade lite snabb frukost och slängde mig in på SvS.

 

Efter typ tre timmars spel har jag genomlidit ett riktigt jävla tråkigt pass.

Ett sånt där pass där det känns som att allt man gör blir fel, man kommer fel i alla beslut och känner konstant obehag för att man ska ha blivit utdragen (oftast har man det också).

Sprang på en hel del osynliga tvåoutare, men tack vare att jag fick den där obekväma paranoida känslan lyckades jag potkontrollera ganska hyfsat och utan att vara ens nära att plussa stannar jag på -600:-.

 

Blir totalt jävla poker-allergisk när jag har såna här sittningar.. Verkligen ingenting stämmer och jag vill bara skrika rakt ut och/eller åka hem till nån av tvåoutarna och vrida nacken av dom.

 

Tur då att jag är hyfsat stabil psykiskt och nöjer mig med att såra mina egna knogar mot bordskivan..

 

Ska åka upp till elbutiken här i stan och inkassera en värmefläkt som någon på tjejens jobb rekommenderade.. Sitter med långkalsonger och typ 3-4 tröjor när jag grindar, så lite värme skadar nog inte mitt spel.

 

Tänkte göra ett stor kok chili igen nu.. Blir fan en gång varannan vecka, men de är perfekt att göra lite matlådor, slänga in i frysen och sen värma på och äta med en click creme fraiche.

 

Sen får vi se hur jag ska hitta pokertaggen.. Kvalade in till månadsfinalen av Sverigerankingen så lär väl spela oavsett ikväll, JH Rocker ville dra igång ett homegame ikväll också så får se om jag kanske tar hit grabbarna och multitablar SR och en livegryta eller något.

 

Har så jävla svårt att hitta något pokersug just nu.. Måste tilta av rejält efter ett av de mest uppjagande passen på länge.

 

+2713:- för månaden dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem fast jag använder PT. Iofs har jag vant mig vid det och tänker inte så mkt på det men kanske vet någon hur man kan få till det?

 

Kan ju å andra sidan vara ganska bra med ett missclick-skydd såsom pokerstars har det..

 

Sitter och glor på raw comedy club på femman, rätt kul faktiskt.

 

I övrigt är jag närmast euforisk efter en grymt hemkrigad trepoängare av våra Brynäsare.. Riktigt bra mtp att man hade typ 8 ordinarie spelare borta.

 

4 av 180 på decemberfinalen, spelar jävligt inspirerat just nu.. Men kommer väl åka på något skit och inte orka grinda något inatt typ. :P

 

Vi får se vart vi slutar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt buntas de största stackarna ihop på samma bord på SvS.. Varför?

 

Hur som helst, en av tre som täcker mig vid bordet limpar utg mot mina KK, checkraisar floppen och jag orkar inte vika.. Klart att han har floppat set.

 

Hatar turneringspoker.

 

Ska kolla färdigt på Raw, sen blir det cashgame i ett par timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som inte såg Raw på femman men tycker om standup beordrar jag er att kika på reprisen eller på webtvn.

Älskar verkligen Betnér och hans komik, detta var bland det bättre jag sett honom göra.

Speciellt stycket om kungahuset där han "tycker det är förjävligt att kronprinsessan får gifta sig med en simpel gymnisse från Ockelbo, för ska man ha ett kungahus så ska det som det alltid gjort bestå av inavlade nazister".

 

Grymt rolig monolog iaf.

 

Upp på SvShästen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev bara en timmes spel.. Känner att jag vill ställa tillbaka min svensson-rytm på dygnet, mådde faktiskt lite dåligt när jag åt frukost efter kl 12 imorse. :)

 

Om inte annat brukar jag trivas bra på morgongrinden, och har varit allmänt trött och grinig hela dagen så det lär inte va helt dumt att sova ikapp lite.

Hinner lyfta näven och sikta in mig på musmattan när jag ser river här.. Sjuk duck imo.

 

***** Hand History for Game 1210443960 *****

$500 NL Texas Hold'em - Monday, January 4, 22:34:44 ET 2010

Table Diana 9 (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: WeeEEee ( $684.69 )

Seat 2: Partyjack ( $987.5 )

Seat 3: erdnaerdna ( $180 )

Seat 4: TarikB ( $184.63 )

Seat 5: Ishfan ( $807.37 )

TarikB posts small blind [$2.5].

Ishfan posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Ac Ad ]

WeeEEee raises [$20].

Partyjack raises [$70].

erdnaerdna folds.

TarikB folds.

Ishfan folds.

WeeEEee raises [$210].

Partyjack raises [$627.5].

WeeEEee is all-In.

** Dealing Flop ** [ Jc, 6c, Jh ]

** Dealing Turn ** [ 8h ]

** Dealing River ** [ Kh ]

Partyjack shows [ Ac, Ad ] two pairs, aces and jacks.

Partyjack wins $12.81 from side pot#1 with two pairs, aces and jacks.

Partyjack wins $1361.88 from the main pot with two pairs, aces and jacks.

Game#1210445193 starts.

#Game No : 1210445193

Apropå sjuk duck:

 

***** Hand History for Game 1210505654 *****

$500 NL Texas Hold'em - Monday, January 4, 23:17:08 ET 2010

Table Diana Turbo 16 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Relient ( $503.37 )

Seat 2: zesam ( $606.18 )

Seat 3: Ulla59 ( $449.54 )

Seat 4: Partyjack ( $1067.43 )

Seat 5: MattaF ( $251.77 )

Ulla59 posts small blind [$2.5].

Partyjack posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Kc Kh ]

MattaF folds.

Relient raises [$17.5].

zesam folds.

Ulla59 calls [$15].

Partyjack raises [$75].

Relient calls [$62.5].

Ulla59 folds.

** Dealing Flop ** [ Js, 7s, 2h ]

Partyjack bets [$125].

Relient is all-In.

Partyjack calls [$298.37].

** Dealing Turn ** [ Qd ]

** Dealing River ** [ Jd ]

Relient shows [ As, Ks ] a pair of jacks.

Partyjack shows [ Kc, Kh ] two pairs, kings and jacks.

Partyjack wins $1009.24 from the main pot with two pairs, kings and jacks.

Största backpotten, känns väl rätt standard även om jag inte mår dåligt av att få in det på floppen.. Känns ganska bekvämt att ta den här linjen ibland.

 

***** Hand History for Game 1210487228 *****

$500 NL Texas Hold'em - Monday, January 4, 23:04:23 ET 2010

Table Diana Turbo 5 (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Kent_R ( $573.66 )

Seat 2: Partyjack ( $987.5 )

Seat 3: crusee ( $354.37 )

Seat 4: ekez ( $540.79 )

Seat 5: cl0wnfish ( $928.95 )

cl0wnfish posts small blind [$2.5].

Kent_R posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 2c 2h ]

Partyjack raises [$17.5].

crusee calls [$17.5].

ekez folds.

cl0wnfish calls [$15].

Kent_R calls [$12.5].

** Dealing Flop ** [ 4s, 2s, Qs ]

cl0wnfish checks.

Kent_R checks.

Partyjack bets [$52.5].

crusee folds.

cl0wnfish raises [$160].

Kent_R folds.

Partyjack calls [$107.5].

** Dealing Turn ** [ Th ]

cl0wnfish bets [$265].

Partyjack calls [$265].

** Dealing River ** [ 5d ]

cl0wnfish checks.

Partyjack checks.

cl0wnfish shows [ 8s, 6s ] a flush, queen high.

cl0wnfish wins $905 from the main pot with a flush, queen high.

Game#1210488906 starts.

#Game No : 1210488906

Hittade lite 5/10-bord med jättevärde på slutet av sittningen, gillar verkligen såsen på turn. Fint att han får sin stege på river också. :D

 

***** Hand History for Game 1210491225 *****

$1000 NL Texas Hold'em - Monday, January 4, 23:07:10 ET 2010

Table Eva Djup 2 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Partyjack ( $2475 )

Seat 2: A/A ( $145.35 )

Seat 3: mailbox ( $1392.84 )

Seat 4: swedaniek ( $3673.58 )

Seat 5: newchamp ( $1461.19 )

mailbox posts small blind [$5].

swedaniek posts big blind [$10].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 4d 4h ]

newchamp calls [$10].

Partyjack raises [$45].

A/A folds.

mailbox folds.

swedaniek folds.

newchamp calls [$35].

** Dealing Flop ** [ 4s, 5h, 3c ]

newchamp bets [$120].

Partyjack raises [$292.5].

newchamp calls [$172.5].

** Dealing Turn ** [ 3h ]

newchamp is all-In.

Partyjack calls [$1123.69].

** Dealing River ** [ 6s ]

Partyjack shows [ 4d, 4h ] a full house, fours full of threes.

newchamp shows [ 2d, 2s ] a straight, two to six.

Partyjack wins $2922.38 from the main pot with a full house, fours full of threes.

Game#1210493000 starts.

#Game No : 1210493000

 

Främst tack vare den sista lilla gåvan hittar jag ett hyfsat +2300:- för dagen, +3K för passet ungefär mao.

 

Väldigt, väldigt skönt att kunna slappna av efter att ha haft några väldigt frustrerande breakeven-sittningar i rad.

 

+5642:- för månaden nu, upp i ottan och grinda imorgon skulle jag tro.. Tjejen ska visst till Uppsala med jobbet så det blir väl i princip enda sysselsättningen. Kanske hittar storstädningen också om jag tröttnar på damråttorna som jagar mig runt lägenheten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det lossnade för dig ialf :) Am still stuck att 4 k för månaden, börjar tappa lusten helt o hålet.

 

Lugn och fin nu kissen.. Det har bara gått 5 dagar av månaden, ingen anledning att stressa upp sig än på många veckor. :)

Även om jag vet att det kan vara stressande när det inte släpper.

 

Lite gröt nu och sen på grinden igen då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...