Gå till innehåll

Partyjackattacken


Partyjack

Recommended Posts

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men snittar du typ 25K+ och är bekväm med det du gör, är det garanterat mycket skönt.

Kan själv tänka mig och grinda 2/4 2/5 typ 3-6 månader just bara för att det är så enkla pengar. För och få fin rulle för 5/10-10/20.

Jag tippar på att PJ gör i snitt iaf 25k+ det här året som gått.

 

 

Du som nickar Svenglenn?

 

har dig på 523 händer. 23/14/6/2

 

hur mkt stämmer det på dig isf? lirar du mkt på svs ? ser dig bara då och då vid borden 1 gång varannan vecka lr så.

 

Han är inte svennglenn, det är en annan forumit. Han har dock inte valt att outa.

 

Tror snygglenn är den/en av dom på forumet som spelar mest på dom här nivåerna på svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snittar du typ 25K+ och är bekväm med det du gör, är det garanterat mycket skönt.

Kan själv tänka mig och grinda 2/4 2/5 typ 3-6 månader just bara för att det är så enkla pengar. För och få fin rulle för 5/10-10/20.

Jag tippar på att PJ gör i snitt iaf 25k+ det här året som gått.

 

 

Tror folk inte fattar riktigt hur hårt det är på dom övre nivåerna. Högre varians och kräver mkt mer av en som spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol....

 

 

 

Jo de har vi väl skrivit om en del.. Mitt tycke är då att action är för dålig på nivåer över 2,5/5, stordelen av tiden.

 

Däremot gjorde jag 10K händer på 5/10 förra månaden, och något mindre än så länge denna månad.. Men tvivlar på att jag tjänar på att gå upp i nivå helt och hållet, då värdet är nästan obefintligt på 5/10 vissa tider på dygnet.

 

Anledningen till att jag fråga var bara den att jag mötte dig rätt mycket på 2.5/5 även om du verkade spela på dagtid och jag spelar alltid kvällar. jag har ploppat upp till 5/10 och blir förvånad över hur mycket dåliga spelare det finns. Jag tycker absolut att du ska ge det ett försök, speciellt efter löning och under helger. var lite försiktig med valet av bord på vardagar, eftermiddagar. Tidigt på morgonen brukar det finnas bra bord. Jag spelade länge på 2,5/5 och var nöj med mina 25k i månaden över 60-80/h spel. Väldigt liten varians och man kunde räkna med 20k varje månad. Det är värt ett seriöst försök, det är inte så stora summor att man ligger sömnlös om man förlorar några inköp en dag eller så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan fistpumpfolda där mot ätakakan, han får förmodligen inte in det så djupt med bottenset så hans range är väl 77 och 99.

 

Ang. att kliva upp i nivåer tycker jag inte det är bajs. Poker blir helt sinnessjukt tråkigt om man bara grindar på utan att sätta mål eller försöka förbättra sitt spel. Sen varför stanna på 2,5/5 om man kan vara vinnande på 10/20 som exempel? Imo handlar poker till stor del om att utmana sig själv att bli bättre och det gör man ju inte på 2,5/5.

 

Sen, gör du 500k på 2,5/5? Cred och sjukt bra jobbat isf

 

Okej, har inte mkt händer på ätakakan, han spelade 27/18 över de typ 300 händer jag hade.. Har för mig att jag sett honom på 1/2 förrut?

Kändes iaf riktigt kallt efteråt där, men känns ju löjligt vekt att betfolda AA på den där floppen också.

 

Tror det är väldigt personligt, jag personligen tycker inte att pokern blivit tråkig än.. Visst, i perioder är det inte det roligaste man vet.. Men det funkar, som cab skriver - det är väldigt lätta och bekväma pengar.

 

Sen va de mrmaster som skrev att jag gjorde 500K på ett år, jag påpekade att det är mindre.. Vi får se vart det landar, har inte räknat totalen sedan i augusti så ska hålla ut till års-skiftet så får vi se.

500K/år blir nånstans kring 41K/månad och det når jag ju absolut inte upp i, men däremot borde kring 400K inte vara omöjligt (typ 30K/månad).

 

Hehe, du verkar typ tro att folk är medriggade va?

fast du kanske har glimten i ögat när du påpekar detta varje månad hoppas jag.

 

Vad nickar du på SvS?

 

Detta stör mig ganska hårt.. Även om det är med glimten i ögat, så blir det lite provocerande när det låter likadant månad efter månad. :)

 

Kan för övrigt tänka mig att han nickar laarssa_ :lol:

 

Har för övrigt dig PJ på 21/16/4/4 över 10 K händer.

 

näst mest + i min databas med(inte otippat).

 

vad har du för stats på mig?

 

Ok, har en större databas (förmodligen med många äldre händer) på ca 15K händer på dig. Statsen är ungefär lika, typ 21/17/4 har jag för mig.

Har inte kollat hur du ligger till resultatmässigt i min db, då datorn behöver sig en halv förmiddag för att behandla hela databasen. :)

 

Tror folk inte fattar riktigt hur hårt det är på dom övre nivåerna. Högre varians och kräver mkt mer av en som spelare.

 

Kan tänka mig att det är så här, finns väl ett fåtal som springer rakt igenom hela systemet som Denario senast liksom.

Annars håller jag helt med dig, det viktigaste är att lära sig klara dubbelt så stora swings osv.

Spelet på 5/10 skiljer sig däremot inte särskilt mkt mot 2,5/5, förrutom att grinders överlag är mkt bättre.

 

Spelar däremot väldigt sällan högre nivåer om jag inte tycker mig hitta värde direkt. Kanske en läcka då det finns många spewgrinders som jag tycker mig ha jätteövertag på även på 5/10..

 

Kul med lite action här i dagboken, blir lite segt när det inte är någon som skriver mellan mina inlägg.

Drog hemåt på lunchen då fikarummet var överbefolkat av upplands alla konsumchefer som hade någon jävla nätverksträff på vår butik, har servat gubbarna med kaffe och wienerbröd under de första två timmarna jag jobbat. :P

 

Jävligt tiltad över att jag missar DIF-BIF ikväll, brukar alltid bli bra matcher och nu gick den på canalplus så ett par polare skulle dra en hockeykväll hemma hos en av dem.. De hade varit jävligt roligt att rygga, blir väl till att ligga och uppdatera http://stats.swehockey.se på kontoret halva kvällen istället antar jag.

 

Stort plus att Canalplus 2 kör matchen i repris redan vid 22, blir lagom att somna in framför tror jag.

 

Ser väldigt mycket fram emot morgondagen, blir bilfärd upp direkt efter jobbet kl 15. Sen poppa några pilsner hemma hos antingen Joggy eller den andra polarn som ska med ut, följt av någon lite finare utemiddag, och sen vidare ut i nattlivet som är ganska oprövat för mig på Fredagar.. Ska tydligen va lite blekare än Lördagar, men man vet ju inte förrän man har prövat.

 

Lördagen sen ser det ut att bli ett besök i Läkerolen, varpå jag drar mig mot hemkommunen där en tjejbekant ska fira 20år nere på bowlingballen, flickvän och ett antal andra bekanta ska vara där så inte omöjligt att man går dit och undersöker läget.

 

Ska bli riktigt skönt med några pokerfria dagar nu, det står mig upp över huvudet när jag går in i tvåtimmarsperioder av allmän motgång.

Ingenting som biter normalt, men när man spelat "för" mkt de senaste dagarna blir det lätt att man semi-steamar efter ett par timmar av floatade cbs, runnerrunner-färger och bara allmänt söndersynande.

Har man det där ordentliga spelsuget så rinner det oftast av en ganska snabbt, så länge man inte tokbackar rakt ut.

 

Ska för övrigt bli väldigt gott att dricka lite öl i helgen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att jag fråga var bara den att jag mötte dig rätt mycket på 2.5/5 även om du verkade spela på dagtid och jag spelar alltid kvällar. jag har ploppat upp till 5/10 och blir förvånad över hur mycket dåliga spelare det finns. Jag tycker absolut att du ska ge det ett försök, speciellt efter löning och under helger. var lite försiktig med valet av bord på vardagar, eftermiddagar. Tidigt på morgonen brukar det finnas bra bord. Jag spelade länge på 2,5/5 och var nöj med mina 25k i månaden över 60-80/h spel. Väldigt liten varians och man kunde räkna med 20k varje månad. Det är värt ett seriöst försök, det är inte så stora summor att man ligger sömnlös om man förlorar några inköp en dag eller så :)

 

Mubben va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, samma här. Funderar på att simulera svininfluensa för att slippa träna ikväll. Tror för övrigt att DIF vinner. Stort.

 

En annan har också träning ikväll men behöver inte simulera någon influensa för har åkt på feber. Ska bli fint att kika DIF iaf, seger är ett måste nu efter tre raka förluster!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att jag fråga var bara den att jag mötte dig rätt mycket på 2.5/5 även om du verkade spela på dagtid och jag spelar alltid kvällar. jag har ploppat upp till 5/10 och blir förvånad över hur mycket dåliga spelare det finns. Jag tycker absolut att du ska ge det ett försök, speciellt efter löning och under helger. var lite försiktig med valet av bord på vardagar, eftermiddagar. Tidigt på morgonen brukar det finnas bra bord. Jag spelade länge på 2,5/5 och var nöj med mina 25k i månaden över 60-80/h spel. Väldigt liten varians och man kunde räkna med 20k varje månad. Det är värt ett seriöst försök, det är inte så stora summor att man ligger sömnlös om man förlorar några inköp en dag eller så :)

 

Ok.. Tycker nog att det du föreslår är ungefär som jag spelar nu, brukar tableselecta väldigt noggrannt men när jag hittar fina bord spelar jag.. Tror inte det gått många dagar denna månad som jag inte spelat några hundra händer på 5/10. Men har ju som mål att utöka spelet där för varje månad som går.

 

Håller med dig helt om att det finns en hel del usla spelare på nivån.

 

Swehockey är nöten=).

 

Kan bara hålla med, sjukt bra sida.

 

En annan har också träning ikväll men behöver inte simulera någon influensa för har åkt på feber. Ska bli fint att kika DIF iaf, seger är ett måste nu efter tre raka förluster!

 

Cooler med febern, tur för er att Läck får förtroendet i Brynäs-målet, har sett de senaste 5-6 DIF-matcherna (mot Brynäs) och jag måste säga att Markström har varit helt jävla enastående i alla möten.. Nu har iofs Läck bara gjort kanonmatcher de ggr han fått komma in, så de behöver inte betyda jättemkt.

 

Konsumgrinden suger verkligen hårt, knappt en jävla människa i butiken..

Om 155 minuter ligger jag utslagen på soffan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det känns skönt att slippa Markström även om Läck inte är dålig givetvis.

Nu smäller det snart, ska försöka ta det lugnt med spoilers ;)

 

Spoilers spelar ingen roll, kunde omöjligt hålla mig från att kika på resultaten direkt när jag kom hem.. :)

 

Hade lite på känn att det kunde bli torsk idag, förstår inte riktigt varför han spelar Eddie Läck just nu. Visst var han bra senast, men Markström gör bara supermatcher mot DIF.. Senast hemma va han riktigt grym, minns ett par möten förra året där han totalstängde butiken, också det mot DIF..

 

Oavsett tillvägagångsätt så börjar det verkligen brinna i röven på mina kära Brynäsare, Modo är ju onekligen på väg upp i tabellen och Timrå vann sin första bortamatch för säsongen idag också.. Det känns oroväckande helt klart. Det vill till att man vinner matcherna mot SSK, RBK, DIF, Timrå och Modo för att verkligen stjäla poäng från konkurrenterna också.. Dessa jävla oavgjorda historior måste det ta slut på helt klart.

 

Kanske framförallt satsa på lite avslutsträning rakt över, eller ringa hem Brendl..

 

Nåja, en brutalt tråkig konsumgrind är avslutad.. Drog igång en liten lätt middag med ett par stekta ägg, kallrökt lax och keso.. Va riktigt jävla fint faktiskt, om 20 min stjälper jag omkull och kikar på reprisen av matchen hade jag tänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Detta stör mig ganska hårt.. Även om det är med glimten i ögat, så blir det lite provocerande när det låter likadant månad efter månad. :)

 

Kan för övrigt tänka mig att han nickar laarssa_ :lol:

 

 

 

.

 

Hehe, nickar inte det.

 

Jag är bara avis på Jackens fina resultat.:-)

 

O förbannad på att de ggr jag lirat vid hans bord har han dödat min AA-KK med sina set.... :twisted::roll::shock:

 

WTF, Jacken! Inte skrivit i DB på ett dygn :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pj(eller andra för den delen), vad tycker du om Ätakakan? Om du känner igen nicket

 

Inte jag ofc, men verkar finnas stort värde där

 

Om du efterforskar lite i vad jag skrivit så har jag inte mer än 200-300 händer mor Ätkakakan och därför väldigt dåligt med tankar om hans spel.. Vet faktiskt inte mycket alls.

 

DÄREMOT:

 

starstruck... JW..

 

 

För den delen är jag semisalong idag, igår var det lite värre.. Blev en del shots osv.. Men sjukt trevligt, träffade några polare jag inte ser mer än ett par gånger/halvår så de va galet trevligt rent allmänt.. Sen mådde man ju anus imorse såklart.

 

Tänkte mig grinda en löne-lördag under en stund, men sen blev det lite turbo-grytor hemma hos hogge varpå det slank ner lite vitt vin och några öl.. Sen var man igång igen..

 

Hur som.. Imorgon bitti tänkte jag mig lite grind, sen får vi se vad som utspelar sig i verkliga livet.

 

Känner mig bara så jääävla nöjd med att ÄNTLIGEN ha outat JagGårGul, detta är fan det största jag har gjort under hela min PF-karriär!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner mig bara så jääävla nöjd med att ÄNTLIGEN ha outat JagGårGul, detta är fan det största jag har gjort under hela min PF-karriär!!

Han har väl aldrig varit direkt otrevlig mot dig så han förtjänar att outas? Rätt dålig stil att skriva det här på forumet, räcker väl med att du listat ut nicket för "personligt bruk" sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...