toppace Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Kan man sälja sonen här via forumet eller? Citera
The Grand Bark Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 No limit-versionen är osäljbar har jag hört. Citera
toppace Postad 11 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2005 No limit-versionen är osäljbar har jag hört. ajdå! Citera
toppace Postad 11 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2005 Välskött? =) Mycket, kan intygas av vetrinär dessutom. Funkar även bra som preventivmedel. Citera
Måns Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Ska printa ut tråden och skicka den till din son på hans 18-årsdag. Kommer göra succé Citera
Swede Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 antar eftersom du ar vaken kl 2 pa natten att det ar ungens fel. Skicka bild och info om barnet sa kan jag se vad jag kan fixa Citera
EAK Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Jag hoppas att ungen håller sig till pott-limit, då kan jag ev vara intresserad. (hatar blöjor, bättre med ungar som är pott tränade) Citera
Sagge Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Kan man sälja sonen här via forumet eller? Skulle det där vara roligt? Enligt min mening måste man ha en sjuk och skruvad humor om man lägger ut sin son till försäljning på ett pokerforum. Allvarligt talat, hur sjuk får man vara? Nä, låt oss istället ordna en liten turnering där vi spelar om honom. Detta är ju ändå ett pokerforum! Vad säger ni, en S&G, 10 pers, inköp $100, vinnaren får ungen och toppace får stålarna! Jag är på! Citera
fore_man Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Jag hoppas att ungen håller sig till pott-limit, då kan jag ev vara intresserad. (hatar blöjor, bättre med ungar som är pott tränade) Pott-limit Stor humor Citera
Spitejig Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Men skönt för ungen att kunna säga " I was raised by a true poker player" ...förlåt, har inte fått mitt kaffe idag... Citera
Machista Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Men skönt för ungen att kunna säga " I was raised by a true poker player" ...förlåt, har inte fått mitt kaffe idag... Det värsta med den var att det faktiskt tog en minut innan jag fattade... Citera
Sagge Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Men skönt för ungen att kunna säga " I was raised by a true poker player" ...förlåt, har inte fått mitt kaffe idag... Det värsta med den var att det faktiskt tog en minut innan jag fattade... Ja ta mig tusan, jag fattade den inte heller först. Men den var ju riktigt rikgtig bra! "...jag har inte fått mitt kaffe idag..." hehe, det var faktiskt det roligaste jag har läst på länge! Kaffe!!!! Hehe!!! Citera
Machista Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Men skönt för ungen att kunna säga " I was raised by a true poker player" ...förlåt, har inte fått mitt kaffe idag... Det värsta med den var att det faktiskt tog en minut innan jag fattade... Ja ta mig tusan, jag fattade den inte heller först. Men den var ju riktigt rikgtig bra! "...jag har inte fått mitt kaffe idag..." hehe, det var faktiskt det roligaste jag har läst på länge! Kaffe!!!! Hehe!!! Vi kanske inte är störst i nätvärlden men vi är fan i mig helfestligast! Citera
Bojen Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 sjukt bra tråd Jo, Sjukt va ordet..... Citera
WeeM Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Hur pass bra är ungen på Sit n Go... på toa? usch va dåligt. Citera
fore_man Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Efter att ha läst den här tråden drog jag ett skämt med frugan: - "Vi kanske ska sluta med blöja på xxxxx för att få bättre pottodds! Hon tyckte att jag skullle söka hjälp. Citera
Sagge Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Efter att ha läst den här tråden drog jag ett skämt med frugan: - "Vi kanske ska sluta med blöja på xxxxx för att få bättre pottodds! Hon tyckte att jag skullle söka hjälp. Vill hon att du ska söka hjälp för blöjbyten? Kan inte hon hjälpa till? Citera
Nick_the_Swede Postad 9 Juni , 2005 Rapport Postad 9 Juni , 2005 Efter att ha läst den här tråden drog jag ett skämt med frugan: - "Vi kanske ska sluta med blöja på xxxxx för att få bättre pottodds! Hon tyckte att jag skullle söka hjälp. Det var fanimig det bästa skämt jag hört på länge! Citera
Recommended Posts