Gå till innehåll

Turneringsliga 1 Sept - 24 Sept på William Hill Poker


Recommended Posts

Hej,

 

Turneringen ligger upp i lobbyn. Namn: PF-Final200

 

20:00 svensk tid (19:00 lobby tid) imorgon Torsdag.

 

Finalen är en frirulle och jag försöker att regga alla som kvalat in automatiskt.

 

Kan bli så att ni får regga er själva men jag återkommer om det.

 

Mvh,

Reppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

innan turnerings serienbörjade så stod det klar och tydlig att vinnare av "frirullen" skulle får $1000, tvåan $500...osv. Jag tycker det är vanligare och vanligare bland såna här "sponsrade" evenemang att man ändrar priset under tidens gång efter eget behag. Tycker det är dålig stil. Visst tacksam för addon givetvis, men jag tycker man ska köra raka puckar från början. Var inget snack om att tokens var inblandade som pris förens efter 4:e kvalrundan. Det kostar sidan förhållandevis väldigt lite att dela ut tokens i garantee turneringar. Vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

innan turnerings serienbörjade så stod det klar och tydlig att vinnare av "frirullen" skulle får $1000, tvåan $500...osv. Jag tycker det är vanligare och vanligare bland såna här "sponsrade" evenemang att man ändrar priset under tidens gång efter eget behag. Tycker det är dålig stil. Visst tacksam för addon givetvis, men jag tycker man ska köra raka puckar från början. Var inget snack om att tokens var inblandade som pris förens efter 4:e kvalrundan. Det kostar sidan förhållandevis väldigt lite att dela ut tokens i garantee turneringar. Vad tycker ni andra?

 

Du har extremt fel. Det har inte stått någonting någonstans om hur mycket av prispoolen som skulle gå till 1:an eller 2:an eller nånting i finalen, bara att det skulle vara en $2k-rulle. I alla fall inte i trådarna eller på poker.se-nyheterna, visa mig gärna var det står en prisstruktur om du hittat någon. Dessutom har det ALLTID legat info om att en $535-ticket skulle gå till vinnaren av ligan, redan långt innan ligan startade.

 

Edit:

 

Liknade vinstutbetalningen det här?

 

Vinstfördelning:

1 - $1,000

2 - $500

3 - $300

4 - $150

5-9 - $100

10-20 - $50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

innan turnerings serienbörjade så stod det klar och tydlig att vinnare av "frirullen" skulle får $1000, tvåan $500...osv. Jag tycker det är vanligare och vanligare bland såna här "sponsrade" evenemang att man ändrar priset under tidens gång efter eget behag. Tycker det är dålig stil. Visst tacksam för addon givetvis, men jag tycker man ska köra raka puckar från början. Var inget snack om att tokens var inblandade som pris förens efter 4:e kvalrundan. Det kostar sidan förhållandevis väldigt lite att dela ut tokens i garantee turneringar. Vad tycker ni andra?

 

kan inte påstå att jag sett det du nämner nånstans, du blandar inte ihop den här turneringen med någon annan ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registreringen till finalen öppnade för drygt 1 tim sedan, men det går inte regga sej, det står att den är restricted( vilket den givetvis är, men jag är ju klar för den .)

 

Jag tolkar reppens senaste inlägg som att han kommer regga folk, och att vi inte i mer än nödfall behöver regga oss själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Det skall nu gå att registrera sig för finalen. Tyvärr kunde jag inte autoregga er så vänligen gå till turneringen i lobbyn och regga er.

 

Om ni har problem så kommer jag att hänga med här i forumet under dagen.

 

archtila - Jag tror att du blandar ihop detta med något annat.

 

Mvh

Reppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har extremt fel. Det har inte stått någonting någonstans om hur mycket av prispoolen som skulle gå till 1:an eller 2:an eller nånting i finalen, bara att det skulle vara en $2k-rulle. I alla fall inte i trådarna eller på poker.se-nyheterna, visa mig gärna var det står en prisstruktur om du hittat någon. Dessutom har det ALLTID legat info om att en $535-ticket skulle gå till vinnaren av ligan, redan långt innan ligan startade.

 

Edit:

 

Liknade vinstutbetalningen det här?

 

Vinstfördelning:

1 - $1,000

2 - $500

3 - $300

4 - $150

5-9 - $100

10-20 - $50

 

denna vinstutbetalning gäller bara för everst poker race

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Vi beklagar att turneringen inte spelades. Givetvis kommer vi köra den igen.

 

För att betala ut vinster till 20 spelare behövdes minst 20 registrerade spelare.

 

När vill ni att vi kör om denna final?

 

Förslagsvis Tordagen den 8 oktober, 20:00?

 

Mvh

Reppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...