William Hill Poker Club Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Hej, Turneringen ligger upp i lobbyn. Namn: PF-Final200 20:00 svensk tid (19:00 lobby tid) imorgon Torsdag. Finalen är en frirulle och jag försöker att regga alla som kvalat in automatiskt. Kan bli så att ni får regga er själva men jag återkommer om det. Mvh, Reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 innan turnerings serienbörjade så stod det klar och tydlig att vinnare av "frirullen" skulle får $1000, tvåan $500...osv. Jag tycker det är vanligare och vanligare bland såna här "sponsrade" evenemang att man ändrar priset under tidens gång efter eget behag. Tycker det är dålig stil. Visst tacksam för addon givetvis, men jag tycker man ska köra raka puckar från början. Var inget snack om att tokens var inblandade som pris förens efter 4:e kvalrundan. Det kostar sidan förhållandevis väldigt lite att dela ut tokens i garantee turneringar. Vad tycker ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 innan turnerings serienbörjade så stod det klar och tydlig att vinnare av "frirullen" skulle får $1000, tvåan $500...osv. Jag tycker det är vanligare och vanligare bland såna här "sponsrade" evenemang att man ändrar priset under tidens gång efter eget behag. Tycker det är dålig stil. Visst tacksam för addon givetvis, men jag tycker man ska köra raka puckar från början. Var inget snack om att tokens var inblandade som pris förens efter 4:e kvalrundan. Det kostar sidan förhållandevis väldigt lite att dela ut tokens i garantee turneringar. Vad tycker ni andra? Du har extremt fel. Det har inte stått någonting någonstans om hur mycket av prispoolen som skulle gå till 1:an eller 2:an eller nånting i finalen, bara att det skulle vara en $2k-rulle. I alla fall inte i trådarna eller på poker.se-nyheterna, visa mig gärna var det står en prisstruktur om du hittat någon. Dessutom har det ALLTID legat info om att en $535-ticket skulle gå till vinnaren av ligan, redan långt innan ligan startade. Edit: Liknade vinstutbetalningen det här? Vinstfördelning: 1 - $1,000 2 - $500 3 - $300 4 - $150 5-9 - $100 10-20 - $50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 innan turnerings serienbörjade så stod det klar och tydlig att vinnare av "frirullen" skulle får $1000, tvåan $500...osv. Jag tycker det är vanligare och vanligare bland såna här "sponsrade" evenemang att man ändrar priset under tidens gång efter eget behag. Tycker det är dålig stil. Visst tacksam för addon givetvis, men jag tycker man ska köra raka puckar från början. Var inget snack om att tokens var inblandade som pris förens efter 4:e kvalrundan. Det kostar sidan förhållandevis väldigt lite att dela ut tokens i garantee turneringar. Vad tycker ni andra? kan inte påstå att jag sett det du nämner nånstans, du blandar inte ihop den här turneringen med någon annan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Registreringen till finalen öppnade för drygt 1 tim sedan, men det går inte regga sej, det står att den är restricted( vilket den givetvis är, men jag är ju klar för den .) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Registreringen till finalen öppnade för drygt 1 tim sedan, men det går inte regga sej, det står att den är restricted( vilket den givetvis är, men jag är ju klar för den .) Jag tolkar reppens senaste inlägg som att han kommer regga folk, och att vi inte i mer än nödfall behöver regga oss själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 Hej Alla, Det skall nu gå att registrera sig för finalen. Tyvärr kunde jag inte autoregga er så vänligen gå till turneringen i lobbyn och regga er. Om ni har problem så kommer jag att hänga med här i forumet under dagen. archtila - Jag tror att du blandar ihop detta med något annat. Mvh Reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lldorado Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Du har extremt fel. Det har inte stått någonting någonstans om hur mycket av prispoolen som skulle gå till 1:an eller 2:an eller nånting i finalen, bara att det skulle vara en $2k-rulle. I alla fall inte i trådarna eller på poker.se-nyheterna, visa mig gärna var det står en prisstruktur om du hittat någon. Dessutom har det ALLTID legat info om att en $535-ticket skulle gå till vinnaren av ligan, redan långt innan ligan startade. Edit: Liknade vinstutbetalningen det här? Vinstfördelning: 1 - $1,000 2 - $500 3 - $300 4 - $150 5-9 - $100 10-20 - $50 denna vinstutbetalning gäller bara för everst poker race Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 denna vinstutbetalning gäller bara för everst poker race JAG vet det, men jag tror inte att archtila vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 JAG vet det, men jag tror inte att archtila vet det. nu vet jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmeBalle Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Inställt:cry: :cry: Vad händer nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Inställt:cry: :cry: Vad händer nu?? Samma tid nästa vecka och nån vettig token för som kompensation kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Varför är det så tyst från sajtrepresentanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zaker Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Varför är det så tyst från sajtrepresentanen? han har tagit våra pengar och åkt utomlands ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patrik7409 Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Jag har skickat e pm till representanten för sajten. Jag skrev att det inte vore mer än rätt att köra finalen en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Hur mycket betalt fick ni 3 som inte anmälde er:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Jag blev inte irriterad av att turneringen blev inställd, det är sånt som händer. Men det börjar bli lite surt att inte få nån som helst info om vad som kommer att hända nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmeBalle Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Hur mycket betalt fick ni 3 som inte anmälde er:lol: Och ska dom få vara med om det blir en " om start"???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Enligt supporten kommer turneringen köras igen och vi kommer meddelas om när, det var det svar jag fick. Så det är bara att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Härligt för den här gången slipper man sponsra och hoppas att dom automat reggar oss så vi slipper dom här problemen :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patrik7409 Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Hur kommer vi att meddelas då? Via forumet, eller mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 kom igen, sätt en jävla tid nån gång, vi snackar online, hur svårt kan de vara!`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zaker Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 kom igen, sätt en jävla tid nån gång, vi snackar online, hur svårt kan de vara!`? Agree! Åker bort några dagar på affärsresa, WH slänger väl in turren då antar jag:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 Hej Alla, Vi beklagar att turneringen inte spelades. Givetvis kommer vi köra den igen. För att betala ut vinster till 20 spelare behövdes minst 20 registrerade spelare. När vill ni att vi kör om denna final? Förslagsvis Tordagen den 8 oktober, 20:00? Mvh Reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts