TiltTONY Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 En sak är iallafall klar - det är INTE kul att förlora 800 genom en feltryckning (eller ihuvudtaget för den delen) . Var det en "All in"-knapp du råkade toucha? Ja det va det Svenska spel, satt o nöjesspelade på 5/10 för ett år sen drygt, hade satt mig en klurig situation jag försökte köpa mig ur med 80kr vilket med en knapptryckning råkade bli 800 och Ja, jag fick syn Citera
greywolf Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Ha ha, 3:an var en riktigt fördom om mig . Att det faktiskt även kan bero på skicklig bully-taktik tog du inte upp. Men jag håller med om att man bara bör ta sit out om man har minst 6000 marker. I 9 fall av 10 räcker det för att klara sig hela vägen. Tänk på att man genom en sit out även slipper förlora en massa marker på bra drag som inte går in etc. Blindsen blir bara riktigt betydelsefulla mot slutet av turren. japp skicklig bullytaktik det är framgångsreceptet i DONs Citera
Riggdevil Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Jag såg inte din text som världens undergång. Dock som en text med dålig meninguppbyggnad och konstiga pokertermer. Detta gav mig ett skratt. Jordens undergång kommer antagligen inte ge mig några skratt. Tydligen tog du det hårdare än jag då du tycker jag ska bannas pga trångsynthet, vilket är ganska så obefogat då jag inte visat några som helst prov på detta. Men lite småaktig var du allt Citera
Riggdevil Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 japp skicklig bullytaktik det är framgångsreceptet i DONs Skicklig sådan ja, inte urskillningslös Citera
Sebas Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Ferna och Riggdevil är verkligen en perfect match. Citera
Ferna Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 En sak är iallafall klar - det är INTE kul att förlora 800 genom en feltryckning (eller ihuvudtaget för den delen) . Var det en "All in"-knapp du råkade toucha? Ingen All-in knapp var det, jag hade helt enkelt lite för bråttom och så satt jag inte vid min egen dator utan jag var hemma hos min pappa som har trådlöst tangentbord så det blev en 0a för mycket Citera
Riggdevil Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Ingen All-in knapp var det, jag hade helt enkelt lite för bråttom och så satt jag inte vid min egen dator utan jag var hemma hos min pappa som har trådlöst tangentbord så det blev en 0a för mycket Jag önskar dig som löneassistent Citera
Recommended Posts