Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

flutit på okej, testade på 0.5/1 5 bord och tappade väll totalt en 10 bord under 2h, när det väl fungerar fungerar det bra men sen tappar man connection i 10-20 sec och tappar några bord i klassisk svs style, obekväma bord att grinda på dock så orka inte längre, slutade 100kr back efter att ha torskat en 700 pott i sista handen hu med typ AK vs JTs i 5b pott pre på bräda AQ2 med turn K, skönt att man snart är framme och har plockat upp JDn ur väskan.

 

Är det OK att dricka på tåget eller ska man smyga?

 

har för mig att de säljer vin/öl på tåget? Jo, det gör dom :) Så det är nog bara börja kötta i dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

flutit på okej, testade på 0.5/1 5 bord och tappade väll totalt en 10 bord under 2h, när det väl fungerar fungerar det bra men sen tappar man connection i 10-20 sec och tappar några bord i klassisk svs style, obekväma bord att grinda på dock så orka inte längre, slutade 100kr back efter att ha torskat en 700 pott i sista handen hu med typ AK vs JTs i 5b pott pre på bräda AQ2 med turn K, skönt att man snart är framme och har plockat upp JDn ur väskan.

 

Är det OK att dricka på tåget eller ska man smyga?

 

Drog in en ganska bra fylla sist jag åkte, var np.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

flutit på okej, testade på 0.5/1 5 bord och tappade väll totalt en 10 bord under 2h, när det väl fungerar fungerar det bra men sen tappar man connection i 10-20 sec och tappar några bord i klassisk svs style, obekväma bord att grinda på dock så orka inte längre, slutade 100kr back efter att ha torskat en 700 pott i sista handen hu med typ AK vs JTs i 5b pott pre på bräda AQ2 med turn K, skönt att man snart är framme och har plockat upp JDn ur väskan.

 

Är det OK att dricka på tåget eller ska man smyga?

 

Med tanke på att det är JD så är väl en brun papperspåse på sin plats...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

orkar inte citera alla då jag snart är framme men ska försöka svara på allt :)

 

Chofritz:

 

var nån på tåget som sa åt mig att vin & öl var okej men att man fick inte dricka starksprit ur flaska, så gick och köpte lite cola och kastade ihop en grogg.

 

Juventini: Pluggar inte än men har sökt till systemvetare och engelska ifall jag inte kommer in på system.

 

schumme: om jag bara haft en så : )

 

dehman: sätt dig på tåget och kom och drick med mig här i några dagar!

 

wahlen1: jepp hittade också det men orkar inte springa och pissa hela tiden hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog en hel del fina trollningar igår men blev mestadels backfire. Iaf blev det riktigt hårt igår, tågsup, sup när jag kom in till stan och mötte upp med Liz, sen stack vi ut till årstaberg? för att hänga/vänta på Jamie och Johan medans dem spelade in en låt som skulle vara klar 20.00, efter kanske runt 4liter vin per person (Liz stack hem och la sig vid 01) och en flaska JD tar vi taxi ut till sandsborg för att efterfesta runt 5 på morgonen, all alkohol tar slut runt 08 och vi somnar, kl 11 ringer mobilen så man vaknar så tog en öl och är igång nu igen.

 

Tycker jag får dåligt med napp om att ta en öl här i stockholm, är alla i vegas eller är det ingen som vill ligga med en söt kille? Aja ikväll blir de utgång med bandet samt att flickvännen hånar mig genom att boka 2 biljetter, kom upp idag åker hem imorgon betalar 2kr tur retur, själv fick man lasta 1k men men, tror det blir majoritet tjejer i gruppen ikväll och alla ser megabeyond bra ut

 

Hade varit kul att supa med legenden diazo, men jag drog till london igår ungefär samtidigt som du anlände i sthlm. Next time, ta med level då också :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer kanske upp till sthml med en irlare om ett par v. Kan försöka få med mig ett gäng SvS-fiskar om du utlovar stök. Hetsa inte HH dock. Sist han försökte leva upp till sitt rykte inför pfare slutade det med arrest och ett strafföreläggande motsvarande 30h nanogrind :S

 

Vill ta del av den magiska chofritz-linan aka checksynlinan, instarikedom obv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja det blir lätt att spåra ur när man ska leva upp till ryktet. Tömt kortet 3 ggr på 3 dagar nu, vetifan hur men iförrgår gjorde jag av med 1500 utan att va ute ens :S misstänker att jag åkte sjukt mkt taxi dock. Igår var det dock andra bullar, söp mig full på morgonen sen kom tjejen upp vid 11.30 ungefär, blev in till stan, lunch mittemot café opera sen iväg till meddis och häng på kvarnen med en tjejkompis och hennes pr team som var på afterwork. Möter upp med en polare som jobbat klart på dramaten så drar till indigo och beyondsuper, dricksar sönder har jag för mig vilket förmodligen räddar mig då jag sitter och däckar var varannan minut, bartendern säger tror jag åt mig att jag måste piggna till lite för de ser inte bra ut så går ut tar lite luft och en vodka redbull, känner de värsta ruset börjar släppa och är bara beyondfull igen

 

Går obv dirr till baren, beställer 4x 6or whisky tömmer över så de blir 2x 12cl går ut 2handat med ett glas i varje samtidigt som dem gör ett sånt underbart drag som att spela "The Doors - When the musics over" När jag hör detta och det peakar med YEEEEEEEEAAAAAAAH så står jag och vrålar samt sveper whiskyn, 20min senare är det mörkt men vaknade hemma hos min polare i soffan, sitter och häller i mig lådvin nu och väntar på att dem ska vakna så jag kan drar till systemet med dem sen är det fullt ös ikväll igen, kommer få grinda en månad för att täcka dennna notan tror jag :S sjukt att man gör av med typ 1500 på P&L och 3 dagar i sthlm går loss på 20k+ :S

 

Aja bara att tuta och köra nu kommer ruset!

 

haha denna db är den bästa asså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är bara micro när jag är nykter :P När jag är full går alteregot in, då är visakortet bottenlöst och att spela 100/200 svs är inga konstigheter. Borde ju självklart sluta dricka men åh gud vad kul man har

 

alltså från att ha druckit mig hestafull varje helg i tre års tid till att vara seminykterist, tappat allt sug till sprit och dumheter så är det efterblivet vad dessa dekadenta inlägg får mig att vela ta upp spritkarriären igen. hade jag inte suttit i skogarnas djupaste skog i norrbotten så hade jag tagit mig till stockholm omedelbums.

 

misärrrrrrrrr

 

cpboman här btw edit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer kanske upp till sthml med en irlare om ett par v. Kan försöka få med mig ett gäng SvS-fiskar om du utlovar stök. Hetsa inte HH dock. Sist han försökte leva upp till sitt rykte inför pfare slutade det med arrest och ett strafföreläggande motsvarande 30h nanogrind :S

 

Vill ta del av den magiska chofritz-linan aka checksynlinan, instarikedom obv!

 

Är jag hemma så kööör vi!

 

Jag kommer upp igen i slutet av augusti för att se Arcade fire på Popaganda, dejt?

 

Är jag hemma så kööör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...