Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej, jag är inte så smart. Tänk att du pratar till någon som är väldigt väldigt grundläggande i sina kunskaper om datorer osv. Jag har spelat en del på svenska spel , jag har hm installerat med kod osv. Jag lyckas importera från andra sidor, men inte från svenska spel. Skulle du kunna hjälpa mig? Jag vore grymt tacksam. Tack på förhand. PS. Jag använder Vista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

suck... glider in på fyllan och känner mig tokaggro så sätter mig på ett plo hu bord, hittar drömmen dvs en weak-tight limpsyn fold flopp/turn fisk som man bara bombar sönder och för en gångs skull får en positiv nsd mot, 5min senare: svs stänger om 30min man bara jaja inga problem vill inte grinda längre än så ändå... 2min senare: detta bordet stängs om 5händer... suck...

 

116sek upp iaf, alltid något.

 

Man kan inte bli mer explo i själen än så här :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte bli mer explo i själen än så här :h:

 

Explo i mitt <3

Blev 2h grind hu idag med, drygt 600sek upp efter att ha spelat retarddåligt på 0.5/1 och synat av så sinnes jävla light på river, kan iof vara varians också, resultatsinriktad som man är så säger jag det är dåligt spel, hade jag vunnit hade jag spelat som en gud obv. Krossade 1/2 bordet iaf, har fortfarande skitroligt på hu och kommer köra på tills jag håller under 50/bb 100 på 1/2 och under 100bb/100 på 0.5/1 : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joinar härmed db:n!

 

Jag spelar SvS 2/4 atm. Har väl inga planer på att gå upp. Reggade 5/10 hela förra hösten med en del spel på högre nivåer. Sprang och spelade uselt i några 100k händer vilket ledde till några ragewithdrawals och en förstörd rulle.

 

Ni som vet vem jag är behöver ju inte outa det då jag och HH även umgås privat och det kommer kanske delges några händelser som inte är passande för "utomstående" att få insyn i...;)

 

 

Boss $400.00 No Limit Hold'em - 5 players

The Official 2+2 Hand Converter By DeucesCracked Poker Videos

 

CO: $1083.40 - VPIP: 26, PFR: 16, 3B: 4, AF: 0.9, Hands: 519

Hero (BTN): $3518.33

SB: $896.33 - VPIP: 23, PFR: 16, 3B: 5, AF: 5.1, Hands: 510

BB: $471.37 - VPIP: 46, PFR: 11, 3B: 2, AF: 1.7, Hands: 142

UTG: $800.00 - VPIP: 18, PFR: 12, 3B: 4, AF: 2.9, Hands: 278

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN with K:spade: K:club:

1 fold, CO raises to $14, Hero raises to $48, 2 folds, CO raises to $146, Hero calls $98

 

Flop: ($298.00) J:heart: 5:spade: 4:spade: (2 players)

CO bets $212.00, Hero raises to $3372.33, CO folds

 

Final Pot: $722.00

(Rake: $15.00)

 

Gillar inte min push nämnvärt. Syna och stacka på typ alla turns måste vara ett bättre spel. Men han sizeade så stort att jag trodde han skulle syna av här faktiskt. Kan ju tilläggas att jag höll 21% 3bet över 300 hands på detta bord...:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en dubbla redbull vodkas för 15k rp (10sek) är ju bra när man ska hitta ruset där :D - vi var där rätt ofta men man får komma ganska tidigt, stället fyller riktigt fort iallafall under högsäsongen

 

Instämmer! Ahh, kan bli bra tryck där. Standard att dra dit sen eftermiddag och trycka en tallrik. Pitstop på Joe's innan man hamnade i poolbaren på AP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...