diazo Postad 1 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Tur man hade en fin plusdag igår på wynn annars hade jag fan åkt tillbaka till thailand dirr. +10 grader atm här Behöver typ jacka för att gå ut.. fml Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Tur man hade en fin plusdag igår på wynn annars hade jag fan åkt tillbaka till thailand dirr. +10 grader atm här Behöver typ jacka för att gå ut.. fml pluswhine Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Tur man hade en fin plusdag igår på wynn annars hade jag fan åkt tillbaka till thailand dirr. +10 grader atm här Behöver typ jacka för att gå ut.. fml Och hur ofta är du utomhus i Macau? Fortfarande lika kallt inne på Lisboa? Vart bor ni någonstans nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 starfitter hade tryckt pa like om de vartfacebook.... tjena Tim-Joel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Och hur ofta är du utomhus i Macau? Fortfarande lika kallt inne på Lisboa? Vart bor ni någonstans nu? När man ska gå till 7eleven Vet inte hur det är på Lisaboa men vårat hotellrum på Sun Sun är snorkallt iaf. Har ac'n på 30+ och vill endå dö lite varje gång någon kroppsdel råkar hamna utanför täcket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 kallt i thailand med, drog på mig hoodtröjan igår när vi gick ut och åt Har för övrigt gett mig på årets sjukaste utmaning, jag ska ha en vit vecka! är inne på morgonen dag 3, kroppen skakar, det ända jag tänker på är öl - var helt olidligt under middagen igår, är och hälsar på tjejens kusiner på koh lanta och dem drack ju en del öl under middagen, var sekunder ifrån att beställa in 2 chang, svepa en och sen mysa på den andra Här kan jag tänka mig att det nästa är som hemma i sverige . Tur man plussar rakt ut både live och online så man kan sticka så fort som möjligt till värmen igen. Lycka till med vita veckan. Det är nog bara därför du fryser. Fortfarande 19de som gäller för hemgång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 alltså, vi kan ha fått den sämsta servicen genom tiderna under vår nyårsmiddag, blev ett ganska totalt hånfullt kaos där alla mest satt och garvade åt hur sjukt det blev, alkoholen flödade runt min tallrik iallafall edit: kolbiten jag taffsar på med besticken är en (skulle vara) en medium/rare fillet mignon.. Hmmmmm Jag är också på Koh Lanta atm HH =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Var på Koh Lanta förra året, Januari till Maj. Det var piss. hur är där nu? Ganska säker på att du får stejk btw, hade jag kunnat hade jag själv gett dig:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Var på Koh Lanta förra året, Januari till Maj. Det var piss. hur är där nu? Ganska säker på att du får stejk btw, hade jag kunnat hade jag själv gett dig:) Mjo varit lite halvtaskigt väder Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 saotan så söt du varT! facebooka mig osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Jag stejkar dig om det inte löst sig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 Edit: fel dagbok Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Imorrn blir det Filipinerna för sol och baaaaaaad! äntligen igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Grattis till 100k views!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts