Starfitter Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 Konstigt nsh är min första tanke Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 1bb flippen idag e jag rejält sliten, tog de rätt lugnt igår men somna såklart inte innan 06, vaknar 07.30 och drog igång dagen med städning osv sen ska de iväg och handlas mat sen kommer tjejen över på 3rätters och filmkväll vid 16 så blir ingen grind idag men kan nog bli mysigt. Tjejen från porschen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 hehe näe Hoppas mys-tjejen inte får för sig att läsa här då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Hoppas mys-tjejen inte får för sig att läsa här då Jag ifrågasatte också att han helt plötsligt hade flickvän Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Jag ifrågasatte också att han helt plötsligt hade flickvän Hoppas du har skinnsäten i pårsen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Öppet förhållande för tillfället : ) kanske dags att ändra på i framtiden då de klickats fint ; ) men i sedvanlig anda får man väl ge de en månad och se hur de spelar ut. Insåg att det kanske är värt att nämna så man inte framstår som vidrig : ) gratulerar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 mer lockdown mindre smörsnack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Epic event precis... Sambon kommer in och dricker ur min pissflaska vid grind. Hon talar inte med mig mer.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Äsch nu vet jag ju iaf att hon troligen inte gillar golden showers Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Epic event precis... Sambon kommer in och dricker ur min pissflaska vid grind. Hon talar inte med mig mer.. hahahaha jag dog precis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Aouch! Jag hade då inte klarat hålla mig för skratt även om man verkligen borde göra de Klarade du dig från skratt Mr.Level? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Åååååååååå-k-ååååååå vad roligt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Aouch! Jag hade då inte klarat hålla mig för skratt även om man verkligen borde göra de Klarade du dig från skratt Mr.Level? Mja den blicken jag fick gjorde att jag ganska mkt satte skrattet i halsen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Underbart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Anekdotmaterial på nästa julbord! (stämningen lär va varmare än senast för hunk-Level) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Fattar inte, vafan trodde hon det var? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Fattar inte, vafan trodde hon det var? Hahahahahaha .. Bra fråga! Borde man inte bara känna det när man lyfter flaskan att det är ljummet/varmt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 16 September , 2013 Rapport Share Postad 16 September , 2013 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 17 September , 2013 Rapport Share Postad 17 September , 2013 Golden update: Kanske tar slut idag. Den som lever får se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 17 September , 2013 Rapport Share Postad 17 September , 2013 Hoppas du har skinnsäten i pårsen sinn kommer som std i pårse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts