Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Emmaboda:

 

Beats: Sjuk hela festivalen, de slarvade bort min lur i laddningsbåset dag2, fick inte ligga, fick inte strula, missade öl med Chofritz

 

Variance: Nekade kvinnor för strul och ligg, krökade sönder hela festivalen igenom, hade kul ändå

 

Brag: Fick tillbaka mobilen söndag morgon! Sprang på 070 utan mobil, skapade enormt livs ev+ genom att neka ligg & hångel, slapp springa på äckel exet på festivalen, samt smsade inte fanskapet när jag vart Ead

 

Själv kom man till festivalen med 2% batteri som räckte precis för att visa upp biljetterna. Tänkte gå och ladda men hade självklart lämnat laddaren hemma. Har för mig att jag ringde/smsade från någon i mitt camps lur, men vi får ta ölen nästa gång våra vägar möts.

 

Låter som du hade en kul festival iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emmaboda:

 

Beats: Sjuk hela festivalen, de slarvade bort min lur i laddningsbåset dag2, fick inte ligga, fick inte strula, missade öl med Chofritz

 

Variance: Nekade kvinnor för strul och ligg, krökade sönder hela festivalen igenom, hade kul ändå

 

Brag: Fick tillbaka mobilen söndag morgon! Sprang på 070 utan mobil, skapade enormt livs ev+ genom att neka ligg & hångel, slapp springa på äckel exet på festivalen, samt smsade inte fanskapet när jag vart Ead

 

Det va mig du mötte efter shout out louds om du inte kopplade det. Får ta och ursäkta mig för mitt mystiska försvinnande när vi skulle in på baren och jag skulle hämta mitt id, hade kört hårt på bokstäverna dagen innan och läst lite sporadiskt på fb att det va helt ok o köra 2 dagar men med minimerad effekt andra dagen, jag fick dock inte minimerad eller utebliven effekt utan kastades in i nån form av trippigt extremt självkritiskt tillstånd så kunde som inte umgås med ens de vänner jag va där med utan att inbilla mig att folk sa eller tänkte diverse elakheter om mig.

 

Detta smått psykotiska tillstånd varade i princip hela festivalen så jag spenderade större tiden i campet försökandes supa och röka bort besvären. Och när jag kom hem slungandes jag in i ett än värre tillstånd med ett par riktigt jobbiga nätter där jag kallsvettades och drömde psykotiska lucid-mardrömmar som stack som mentala knivar i mig, riktigt obehagligt.

 

Mitt största nöje på festivalen va typ att hänga i "en riktig soppa" ståndet vid ängen där de sbara spelade typ kent, håkan och broder daniel låtar. Satt där en bra stund och sjöng med alla tappade själar, riktigt underbart. Och så pleasurekraft förstås dom va snuskigt bra.

 

Anyhow verkade du väldigt väldigt trevlig så helt klart tråkigt att jag inte kunde hänga mer, om du har vägarna förbi götet så hojta till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klubb: Berghain är löjligt löjligt löjligt bra och är ett dödsmåste. Du borde dra dit dirr du landar då det inte är säkert de har öppet längre än till 21 på sön denna helg (21h dans brukar räcka för de flesta).

 

Mat: Du borde ta random biergarten för att få Oktoberfestkänsla. Ein Prosit, ein Prosit der Gemütlichkeit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anländer till Stockholm onsdag 28e aug 15.30, åker hem sept 2 15.30.

 

Vi styr upp något!

 

Lyckats styra en 1dagars berlin (söndag-måndag) för 300kr med hotell, behöver tips på feta klubbar söndagar, samt var man går ut och äter och annat man inte får missa, ge mig tips! <3

 

Som level sa, berghain. Sjukt ställe. Har för mig att de stängde på måndag morgon dock, men minns inte. Jag gled dit på eftermiddagen på en söndag och då var det bra drag iaf =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...