Katt3n Postad 28 Juni , 2013 Rapport Share Postad 28 Juni , 2013 stol är köpt, blev den som finns på bilden ovan (vit & svart racing mode eller vad man ska säga) sitter ganska bra i den och den tvingar mig till bra hållning vilket förmodligen är bra för min rygg, gick bara på 900 pix vilket är nice. Lite ångest över att IRLare kan se dagboken, vet inte om jag vågar skriva om den sjuka kvällen varför är dagboksdelen öppen för randoms? Starta en poll om önskemål att låsa dagboksdelen för ej reggade läsare? Du har min röst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 28 Juni , 2013 Rapport Share Postad 28 Juni , 2013 Borde finnas någon stängd del likt "laidback" på flashback där man får bete sig hur som helst (nästan). Tror det är medlem i 6 månader och 200 kommentarer på flashback, låter rimligt om pf skulle få för sig att göra något liknande med dagboksdelen eller en helt ny forumsdel. Vi går miste om för mycket legendariska historier annars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 28 Juni , 2013 Rapport Share Postad 28 Juni , 2013 Borde finnas någon stängd del likt "laidback" på flashback där man får bete sig hur som helst (nästan). Tror det är medlem i 6 månader och 200 kommentarer på flashback, låter rimligt om pf skulle få för sig att göra något liknande med dagboksdelen eller en helt ny forumsdel. Vi går miste om för mycket legendariska historier annars Äsch YOLO! Jag lovar att fortsätta leverera NSFW legendariska historier Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 29 Juni , 2013 Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 varför är dagboksdelen öppen för randoms? Starta en poll om önskemål att låsa dagboksdelen för ej reggade läsare?Du har min röst. PMade Jackvegas om detta som var med på noterna och skulle föra det vidare i moderatorgruppen. Men en poll hade nog inte skadat! EDIT: Skapade en poll: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/68832-l-s-dagboksavdelningen.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slarvsylta Postad 29 Juni , 2013 Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 fan du är rolig diazo lever livet hahahahaha !!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 29 Juni , 2013 Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 Låter som en najs kväll =) :-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlueSWE Postad 29 Juni , 2013 Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 på morgonen bild mvh hulken mvh skäms inte ens... Med dem påsarna under ögonen borde du sova Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juni , 2013 Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 Fyfaaan va skööönt att det sket sig med din "date" :mrgreen: :mrgreen: Frågade ViktorH när jag skulle berätta "sanningen" om henne för dig men han tyckte inte jag skulle säga nåt alls Hatar den äckliga h***n Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 Juni , 2013 Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 Ignorance is bliss, my friends. hade sjukt jävla trevlig kväll med dig HH, gött du skaffat sommarkortet nu så du kan hälsa på mer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Juni , 2013 Rapport Share Postad 29 Juni , 2013 Gjorde ett microlån till en kvinna i Rwanda som tillverkade öl 25$ och lite pluspoäng på karmakontot Framförallt jävligt coolt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 30 Juni , 2013 Rapport Share Postad 30 Juni , 2013 Mvh grisfull som sig bör! Hahaha, borde ha en liten pratbubbletävling till den bilden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 30 Juni , 2013 Rapport Share Postad 30 Juni , 2013 Hahaha, borde ha en liten pratbubbletävling till den bilden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts