Scaniac Postad 15 Juni , 2013 Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Sveriges minsta hamburgare? å herrejesus och friscobröd, MAGAD! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Juni , 2013 Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Ser ut att vara riktigt goda hamburgare du har lagat! Tyvärr klarar jag inte av att äta friscobröd längre?! Mår typ dåligt när jag äter de Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 Juni , 2013 Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Ser ut att vara riktigt goda hamburgare du har lagat!Tyvärr klarar jag inte av att äta friscobröd längre?! Mår typ dåligt när jag äter de Samma här. Åt enbart frisco ett tag och nu orkar jag inte ens tänka på det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diggersch Postad 15 Juni , 2013 Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2013 Rapport Share Postad 16 Juni , 2013 Utgång hbg, töserna känner till harmyntan, oväntat? HAHA! Fick nyss reda på vem det var med. Inte inte inte inte inte iiiiiiinte min favorittjej edit: eller ah, en av dem iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2013 Rapport Share Postad 16 Juni , 2013 kommer garanterat bli fler utgångar i helsingborg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 Juni , 2013 Rapport Share Postad 17 Juni , 2013 Fan alltså, Helsingborg is the place to be? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Juni , 2013 Rapport Share Postad 17 Juni , 2013 Fan alltså, Helsingborg is the place to be? Sommar i Helsingborg är faktiskt svårslaget! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Juni , 2013 Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 Tråkigt att höra, båda sakerna dvs. Det lilla jag hört om dig är att du är mycket duktig och tycker personligen (via händerna du postar) att du verkar ha en intressant approach till spelet. Får väl hoppas det släpper. När det gäller dagboken så gör vad som du tror är bäst för dig, men tror jag talar för de flesta när jag säger att det vore mycket tråkigt om du la ner den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Juni , 2013 Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 Jag tycker du har helt fel approach när du får dina ryck och ska spela något sjukt antal händer i stil med 10k på en dag och dessutom sitter och kör med vad som verkar vara bsolut noll table selection. Tycker iaf relativt ofta jag ser dig sitta med fyra andra regs och spela. Med sån sjuk volym mot regs är det inte helt lätt att slå raken trots att dem flesta regsen på nivån har enorma luckor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 19 Juni , 2013 Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 Kallas ATS, automatic table selection. Här förväntar man sig att alla andra regs tableselectar och därmed så stänger de ner de bord du sitter på när de blir kalla. Fungerar mindre bra om du är fisk eller har varit aggressiv i chatten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 19 Juni , 2013 Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 Lägg inte ner dagboken!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 20 Juni , 2013 Rapport Share Postad 20 Juni , 2013 Dagbok eller inte, Hoppas på ett styrt lika legendtätt detta året GL osv EDIT: Julbord obv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 20 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 20 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 Juni , 2013 Rapport Share Postad 23 Juni , 2013 Riktigt fint Fortsätt så när du går upp igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Giftig Postad 23 Juni , 2013 Rapport Share Postad 23 Juni , 2013 Snyggt! Där har vi anledningen till att jag undvikit dig så gott det går... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts