Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Missade under mitt berusade tillstånd en del av din post, planerar du att besöka Lunds stadspark under valborg? Isåfall vore det tjänstefel att inte ta en öl ihop, agree?

Si si! :-)

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

*like*

Det är viktigt att involvera sina nära & kära i någon form av spelande då detta per automatik leder till utökad "game-tid" för en själv!(om man nu är ute efter det) :-)

Postad

Haha, snyggt!

Tiltade mig ganska hårt när det visade sig att vi bodde 5,1km från mordor på Malta. Hade ju vart så lätt att gå dit :/

14ylOKA.jpg

Edit: Sry för horribel crop

Postad
Sovit 6h sen i tisdags, fml. Pokern går kallt också fast inte lika kallt som tidigare, småbackar bara.

Inte druckit sen förra lördagen, ska inte dricka förens valborg, wish me luck.

samt alkohol måste fan vara den absolut mest skadliga och beroendeframkallande drog jag någonsin varit med om, fy fan vilket helvete avtändningen har varit, upplevt nästan alla symptom ur delirium tremens under ett par dagar, riktigt jävla obehagligt

Kämpa älskling <3

Postad
Jag gillar stark mat. Men varför ?

Samma tanke.

jag älskar stark mat men blöder ur minst två kroppsöppningar vid betydligt mindre än hälften av det där :P.

Ska dock inte stickas under nån stol att det är lite manligt att ens överleva det receptet ;)

• Skapa nytt...