Scaniac Postad 24 Mars , 2013 Rapport Share Postad 24 Mars , 2013 Missade under mitt berusade tillstånd en del av din post, planerar du att besöka Lunds stadspark under valborg? Isåfall vore det tjänstefel att inte ta en öl ihop, agree? Si si! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 24 Mars , 2013 Rapport Share Postad 24 Mars , 2013 Gf som står för grinden nuförtiden, i form av Caesar III. Magiskt spel förövrigt. Impressions visste fan hur man byggde simulatorer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 24 Mars , 2013 Rapport Share Postad 24 Mars , 2013 *like* Det är viktigt att involvera sina nära & kära i någon form av spelande då detta per automatik leder till utökad "game-tid" för en själv!(om man nu är ute efter det) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 26 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 Ace of Hearts Ace of Hearts Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 Haha. Guld! Vilka alkoholhaltiga drycker behöver jag för att få sådana drömmar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 Haha. Guld! Vilka alkoholhaltiga drycker behöver jag för att få sådana drömmar? Alkohol? Lol... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 26 Mars , 2013 Rapport Share Postad 26 Mars , 2013 Haha. Guld! Vilka alkoholhaltiga drycker behöver jag för att få sådana drömmar? Alkohol? Lol... Feber står det ju Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 27 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Haha, snyggt! Tiltade mig ganska hårt när det visade sig att vi bodde 5,1km från mordor på Malta. Hade ju vart så lätt att gå dit Edit: Sry för horribel crop Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Frågade taxichaffisen igår om de var cash eller natura som gällde, han svarade natura Han ville nog ha lite ved bara... http://sv.wikipedia.org/wiki/In_natura Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 29 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 gl man. Fast imo så är parken+bra väder ≠ alkohol / = Molly Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 lider med dig! dvs att vara nykter enda till Valborg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Sovit 6h sen i tisdags, fml. Pokern går kallt också fast inte lika kallt som tidigare, småbackar bara. Inte druckit sen förra lördagen, ska inte dricka förens valborg, wish me luck. samt alkohol måste fan vara den absolut mest skadliga och beroendeframkallande drog jag någonsin varit med om, fy fan vilket helvete avtändningen har varit, upplevt nästan alla symptom ur delirium tremens under ett par dagar, riktigt jävla obehagligt Kämpa älskling <3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Du klarar det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Jobba =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Jag gillar stark mat. Men varför ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Jag gillar stark mat. Men varför ? Samma tanke. jag älskar stark mat men blöder ur minst två kroppsöppningar vid betydligt mindre än hälften av det där . Ska dock inte stickas under nån stol att det är lite manligt att ens överleva det receptet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts