boman Postad 27 November , 2012 Rapport Share Postad 27 November , 2012 nej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 27 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Tror dock jag hittat rätt med systemvetenskap, älskar att styra projekt och jobba i en konstant rörlig branch med nya utmaningar. Siktar på att nisha mig mot projektledare i hopp om detta sen är det en fin bonus att det är en bra lön, matlagning kan jag ju hålla på med hemma oavsett och förhoppningsvis hittar man en kvinna som uppskattar detta. Annars har du ju den gode Level Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Annars har du ju den gode Level :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 [/b] Annars har du ju den gode Level Det har han! Satte in attackrulle på Svs igår. God insättningsrigg, ökade rullen med 50%. Har inte råd att sluta spela. Amsterdam om några veckor och innan det jacuzzi-fest i HBG. Gular Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Ang din gryta. Jag är själv kock och skulle rekommendera dig att behålla sidfläsket, fixa gärna rökt om du kan. Jävligt rikt på umami. Vill du prova på något nytt så byta ut fransyskan mot oxsvans, kräver dock 4h koktid. Fiska då upp oxsvansen från gryta mot slutet och avlägsna köttet och tillsätt det i grytan igen. Oxsvans är det överlägset godaste köttet att koka gryta på. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Bottenredning är verkligen onödigt i ett amatörkök. Toppredning med maizena som några nämnt är absolut det bästa.Grädde går fet bort och att en toppredning skulle förstöra smaken på något vis är ganska lolkommentar. Kockbranschen suger f.ö mkt slit för lite pengar, är dessutom rätt olikt hobbymatlagning. GL! +1 på allt. förutom att kockbranchen suger och det där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Vi kröner detta till matlagningsdagboken. Vad har vi på tema jul? Matväg. Julsnask. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Vi kröner detta till matlagningsdagboken. Vad har vi på tema jul? Matväg. Julsnask. Det här behövs: ca 1 dl polkagrisar 300 g vit choklad 2 msk kokos rivet skal av 1/2 citron Gör så här 1. Krossa polkagrisarna i en mortel eller i matberedaren. 2. Bryt chokladen i bitar och smält den i mikron, över vattenbad eller i 100° varm ugn. 3. Blanda ner polkagriskross, kokos och citronskal i chokladen. Bred ut smeten på ett bakplåts-papper. 4. Låt det kallna och bryt chokladen i mindre bitar. Förvaras svalt. Smaklig måltid Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 slutade bra idag med...men kan man STÅ NÅN GÅNG DÅ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 Bör tilläggas att jag tycker både polkagrisar och vit choklad är äckligt, men den där kombinationen går inte att sluta äta!!! Mormor brukar dumpa 1kg elle så i juletider som man äter på 2 dagar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 slutade bra idag med...men kan man STÅ NÅN GÅNG DÅ! När höll man upp under en löningshelg sist? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 När höll man upp under en löningshelg sist? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 När höll man upp under en löningshelg sist? Fisken äger mig alltid, oberoende av hur nära inpå löning det är . Tur det finns regs och redline. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 Mer spel imorgon. Nu sova. Senaste 3 dagarna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 Siktar på 20h grind i helgen. Är riktigt taggad! Mvh NoLifer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 Siktar på 20h grind i helgen. Är riktigt taggad! Mvh NoLifer glgl, blindar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 glgl, blindar? Tyty. Satte in liten rulle för /2 i tisdags. Förhoppningsvis kliver jag upp till /4 på lördag om det flyter på. Går upp vid 20BI hursomhelst. Edit: grindstuga med emilio15 på lördag. Kan ju inte gå fel! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 Är det bara min åsikt eller är det common courtesy att posta lifetime-graf när man lägger korten på hyllan? Spec om det bara är svs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 Är det bara min åsikt eller är det common courtesy att posta lifetime-graf när man lägger korten på hyllan? Spec om det bara är svs. Tusentals BI har han dragit in kan jag lova! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 Är det bara min åsikt eller är det common courtesy att posta lifetime-graf när man lägger korten på hyllan? Spec om det bara är svs. Lätt kotym... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 kutym Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 kutym Vidrigt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 kutym Jag tog en chansning, palla inte googla haha. Jag uttalar med o så då fick det bli det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 November , 2012 Rapport Share Postad 30 November , 2012 Välkommen till SvS Boss, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 4 Players Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. BTN: $526.40 (263.2 bb) SB: $1,426.85 (713.4 bb) BB: $76.54 (38.3 bb) Hero (CO): $929.80 (464.9 bb) Preflop: Hero is CO with A K Hero raises to $7, BTN calls $7, SB raises to $50, BB calls $48, Hero calls $43, BTN folds Flop: ($157) K 8 2 (3 players) SB bets $78.50, BB calls $26.54, Hero calls $78.50 Turn: ($340.54) 7 (3 players) SB bets $252, Hero calls $252 River: ($844.54) 7 (3 players) SB bets $408, Hero calls $408 Results: $1,660.54 pot ($15 rake) Final Board: K 8 2 7 7 SB showed 6 6 and lost (-$788.50 net) Hero showed A K and won $1,645.54 ($857.04 net) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts