Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Updates

 

- gulat kontot. Har typ 3 k kvar som jag får skotta upp om jag nånsin ska spela mer. Sätter inte in pengar.

 

- gått ner >12 kg. Starfitters bioimpedansvåg suger röv. Säger att jag har 18% bf. Ett jävla hån.

 

- får in mkt fin träningsvolym. 6 gympass per vecka och senaste veckan har jag kört i snitt 1h cardio per dag.

 

- skånska spel åker till Rhodos nästa sön tillsammans med 070 + irler. Ska bli riktigt sköj. Kan jag bara hålla mig från älskog och självbesudling innan vi åker så har jag stora delar av resan betald genom ett fint bet. Redan nekat action så är stolt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte skrivit på ett tag för jag har haft för kul irl.

 

Senaste tiden har det grillats, vi var en massa pokers och såg premiären på Dark Night Rises, idag var det volleyboll och häng i västra hamnen samt en runda i Corvetten dit & hem, imorgon blir de nog beachhäng samt en halv grillad kyckling som rekas stenhårt av ballersen..

 

Emilio har också flyttat in nu så vi har varit o köpt möbler osv, blev soffa skrivbord tv 180 säng och en massa småprylar, har börjat få till de rätt nice här nu så på fredag kör vi en liten inflyttningsfest som kan bli magiskt

 

Söndag blir de packa sen bär det av till Rhodos en vecka sen efter det får de nog bli att gå på grinden

 

saxar in denna som bevis på hur bra man springer atm:

 

"Man vet man springer bra när man skiter i att betala parkering på lilla torg när de ska lunchas, går och sätter sig på ett hak och så har dem inte maten man är ute efter, tänker sitta kvar och vänta på lite fler mates men beslutar sig för att dra till västra hamnen och käka där istället, går tillbaka till bilen och möter lapplisan, tjing! better luck next time lapplisa!"

 

Tror TMs eventuella fest på fredag kan bli ännu mer magisk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3-400bb djupt enkelraisad pott knapp vs bb fi är en standard raktfram aggro med en 3bet runt 7-12 flopp TJQ, blir checkraisade på flopp inga färgdrag ute..

 

ok att ta any 2 som floatsyn veva om en eventuell turnbet och trycka hårt på riversh?

 

like

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss $400.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 1836565

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

SB: $808.20

BB: $526.20

CO: $591.83

Hero (BTN): $1209.75

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN with K :diamond: K :spade:

CO calls $4, Hero raises to $16, 2 folds, CO calls $12

 

Flop: ($38.00) 5 :club: T :diamond: 3 :diamond:(2 players)

CO checks, Hero bets $25.00, CO calls $25

 

Turn: ($88.00) 2 :club:(2 players)

CO bets $550.83

 

 

vs 50/10 med 1.8af, what to do?

 

Bara hatar ju att folda, men det är väl det man bör göra antar jag. Låt han få micropotten och ta han nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...