Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
vet hur du klarar det! jazztobak om helgerna.

Jona är nog den som vet mest om mig utan att vi varken känner varandra eller ens är vänner på FB. Big up!

Postad
Jona är nog den som vet mest om mig utan att vi varken känner varandra eller ens är vänner på FB. Big up!

hahaha vafan Nille, jag vet fan ingenting om dig. vill veta dock. det med jazztobak är en generell lösning!

blir add nu.

Postad
Boss $500.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1821768

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $1037.44

CO: $200.00

Hero (BTN): $1342.55

SB: $1751.03

BB: $192.72

Pre Flop: ($7.50) Hero is BTN with Q :heart: T :diamond:

1 fold, CO checks, Hero raises to $20, 1 fold, BB calls $15, CO calls $20

Flop: ($62.50) Q :club: A :heart: T :club:(3 players)

BB checks, CO checks, Hero bets $40.00, BB folds, CO calls $40

Turn: ($142.50) 6 :club:(2 players)

CO checks, Hero bets $137.00, CO calls $137

River: ($416.50) 8 :heart:(2 players)

CO checks, Hero bets $5.00, CO folds

Final Pot: $416.50

Hero wins $5.00

(Rake: $7.97)

hehehe

wtf :shock:

Postad

snart tillbaka i sverige, vill ha lite grindstuga. Föreslår din nya lägenhet HH typ i veckan eller nästa. Måste få in lite serious grinding helt enkelt. Skit i ölen. Älskar att grinda. Vi super varje dag.

Postad
snart tillbaka i sverige, vill ha lite grindstuga. Föreslår din nya lägenhet HH typ i veckan eller nästa. Måste få in lite serious grinding helt enkelt. Skit i ölen. Älskar att grinda. Vi super varje dag.

Då åker jag vill meta ist

Postad
Då åker jag vill meta ist

nah, vi ska ju också grinda. Mindes inte att jag skrev det där inatt (var full obv) men jag tror du och jag är inbokade först när jag tänker efter. Var det grindstuga Harmyntan vi kom fram till?

Postad
nah, vi ska ju också grinda. Mindes inte att jag skrev det där inatt (var full obv) men jag tror du och jag är inbokade först när jag tänker efter. Var det grindstuga Harmyntan vi kom fram till?

Grind låter bra iaf!

Postad
vart håller turfoxen hus?

menar du han i TM så ligger han å sover. Han hann skicka iväg ett MMS på en naken brud som röker i (!) vår lägenhet innan han däckade. Var nog en bra helg här när jag och Meta var borta.

• Skapa nytt...