Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan väl erkänna att SS kontor överglänser Team Microvågs en aning...:oops:

 

Här är det gamla snorpapper (inte mina), juiceförpackningar, ölburkar, iprenförpackningar, osv. Tavlor? Nej. Damm? Ja.

 

tavlorna kommer ju upp snart!

Vi har första officiella klagobrevet från hyresvärden som ska ramas in,

sen klagobrevet från grannen under oss.

Sen "vinna är bättre att förlora" som ska upp, och såklart Plipens fula spader kung-tavla.

 

Snorpapprena är mina, och ja, det är snor. Jag har blivit instruerad om att det inte är ok att ha penis utanför byxorna när vi sitter och grindar och "grindar".

 

Resten av skräpet står nog Plipen för, han brukar samla alla lägenhetens glas och koppar vid sin dator.

 

Microvågs kontor är för övrigt bäst tror jag. Jag får dock chansen att avgöra själv då jag temporärt flyttar in i SS lägenhet och stannar över helgen för att grinda/supa. Come say hi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjärup station (tåg) sen är det 2min att gå, alt kan jag hämta dig i Lund om vi inte börjat dricka än

 

Afan, men isf går där pågatåg HBG C - Hjärup ju, det låter inte så farligt. Jag har tyvärr planer nu så jag kan inte dra med VH, annars hade jag gjort det istället. Han ville dra vid sju redan, jag hade kunnat tidigast 21.33.

 

Jag får se hur jag gör, hör av mig till VH om jag drar senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Afan, men isf går där pågatåg HBG C - Hjärup ju, det låter inte så farligt. Jag har tyvärr planer nu så jag kan inte dra med VH, annars hade jag gjort det istället. Han ville dra vid sju redan, jag hade kunnat tidigast 21.33.

 

Jag får se hur jag gör, hör av mig till VH om jag drar senare.

 

Nä jag får stå över, det passar helt enkelt inte idag. Pallar inte dra iväg så sent som halv elva.

 

Imorrn eftermiddag skulle nog funka bättre. Återkommer då istället så ser vi hur det ser ut.

 

GL ikväll alles.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha wtf samma här med.

 

AkWOJjFCQAAhwc6.jpg[

 

Jag har dock de fula bordsbenen, men samma problem med tomma väggar, dessutom högt i tak även här. Ikea hade tidigare "träramar" som man spände tyg över, tror dock de utgått ur sortimentet. Tror de varit nöt, man dämpar ljudet lite och kan få det lite trevligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...