Level Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 Idag har jag haft sköj! blev taxi till skolan där jag tappade mobilen på vägen dit, taxi chaffisen ringde en polare så fick tag i honom senare så körde han tom hem till mig och lämna skiten, kom på att jag inte alls brydde mig om skitmobilen så blev att åka ut till mediamarkt och köpa en ny, blev en iPhone 4 samt en 32gigs iPad och nytt tangentbord, tänkte köpa skärm till datorn men beställer nog på nätet då urvalet var vidrigt uselt. Ska leka med mina prylar nu, l8rs: ) Tomte, skulle obv väntat <2 min till 5:an kommer.... Ipaden däremot = <3. In på msn, facebook, ring osv om du vill träna. Ska köpa nytt kort idag Edit! Uppdatera för in i helvete inte Ipaden!. Du vill vara kvar på 4.3.3 så du kan jailbreaka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 Tomte, skulle obv väntat <2 min till 5:an kommer.... Ipaden däremot = <3. In på msn, facebook, ring osv om du vill träna. Ska köpa nytt kort idag Edit! Uppdatera för in i helvete inte Ipaden!. Du vill vara kvar på 4.3.3 så du kan jailbreaka. Du är nog den enda jag känner som fortfarande ser någon större funktion med Ipad ;P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 Du är nog den enda jag känner som fortfarande ser någon större funktion med Ipad ;P Alltid denna agitation Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 inge gilitrawagan te hösten då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 inge gilitrawagan te hösten då? Inte för dig heller om jag förstått saken rätt? Eller du har redan quitat?.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2011 inge gilitrawagan te hösten då? jo! haft min bästa kväll i livet där och ska tillbaka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 31 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 Satan gooo dagbok då =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 1 September , 2011 Rapport Share Postad 1 September , 2011 Du sa att du ville leva livet, men att supa sig full varje dag kallar inte jag att leva livet Men alla har väl olika syn på det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 1 September , 2011 Rapport Share Postad 1 September , 2011 Att dricka goda rus-drycker faller i alla fall inom min ram för att "leva livet" . Kör på Diazo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Äh, beror ju på vad som erbjuds, tycker om att dricka, äta & resa, resa kan jag inte göra just nu så dricks och äts ute en hel del, i brist på annat tar man ju gärna en öl eller tio. Har dessutom blivit överförälskad i Primátor dark, underbar öl. Man får resa långt för nåt bättre!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Man får resa långt för nåt bättre!! Till Bryssel exakt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Till Bryssel exakt! Eller systembolaget! Vilket som =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 jo! haft min bästa kväll i livet där och ska tillbaka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Fick in några timmar på /4 & /5 idag med resultatet 5.5k upp, Vart är du yxel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Vart är du yxel? Lugn bara lugn. Svårt spel där eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts