emilio_15 Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2011 haha du är nog bara rätt värdelös på att fylla i formulär, för aspie är du inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2011 tror inte testet tänkt på att det blir rätt konstiga svar angående allt socialt om man är ett fylletroll merparten av tiden man pratar med nya människor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2011 kan vara jobbigt att svara på 140 frågor efter två jd'zzzzzzzzzz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 20 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 20 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 standard händelse, översjukt att han fick fängelse. obv? antar att han sagt något sjukt på msn/sms Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rodmurve Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 Är någon som läser denna skiten ens intresserad av dubstep, house mvh all typ av edm eller ska man bara fortsätta posta slakten av microstakes med sexiga grafer, knarkskandaler och allmän missär? inte så att det spelar någon roll för min del men vad vill ni ha av mig, mvh är villig att ligga med söta killar ;PpPPpPpPppppppPpP edit: borde inte posta full men det får stå kvar mtp att det är gulligt. +++++på knarkskandaler och allmän missär Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 och matbilder/recept obv =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 kmr ner imorgon och tar en lockdown. förväntar mig mkt av kontorets rungood Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 kmr ner imorgon och tar en lockdown. förväntar mig mkt av kontorets rungood Lol den gäller bara på HH, eller njae. När jag är där springer han oxå värdelöst, sist spelade vi fan i 2 dagar i sträck. hade ju som mål att plussa 5 siffrigt tillsammans varje dag, var tokstuck hela tiden men sprang bra några timmar på morgonen och vi slutade några lappar upp. Så förvänta dig inget sas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2011 isf förväntar jag mig minst ett rus och ett styggt gympass Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 lol körde nyss ben. Kmr vid halv 6, kan dock köra ett pass på 24/7 inatt lr något. ringer lvl när jag närmar mig, har övermkt saker med mig neråt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 lol körde nyss ben. Kmr vid halv 6, kan dock köra ett pass på 24/7 inatt lr något. ringer lvl när jag närmar mig, har övermkt saker med mig neråt fail, du är härmed blacklistad på min tele. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 ringer väl MM dårå 3h tåg, tuff tuff Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 VGs imorgon. Eftersläpp till systemvetarnas/ekonomernas nollning, jeppjepp. Skulle du inte plugga HH? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 mjo, men malmöfestivalen imorgon Så du ska inte vara med på nollning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 fattar inte ens när nollningen är Den börjar imorgon... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts