diazo Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 usch ul tycker om deras flopdonköverbets dock går rätt bra nu, spela väl 2h totalt under helgen då det var mycket annat på g, ruschar rätt fint de senaste passen dock svs 2/4->5/10 Uploaded with ImageShack.us Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 Läste på andra sidan och tänkte råda dig att fixa spelgränser.. men nu verkar det ha vänt. Pokerspelare är ganska kortsynta . Skulle dock ändå fixa spelgränser, hur många sessioner är man back 5 inköp och slutar mindre back när man är klar liksom ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 Läste på andra sidan och tänkte råda dig att fixa spelgränser.. men nu verkar det ha vänt. Pokerspelare är ganska kortsynta . Skulle dock ändå fixa spelgränser, hur många sessioner är man back 5 inköp eller mer och slutar mindre back när man är klar liksom ? drygt varannan gång. mvh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 drygt varannan gång. mvh Iofs är faktiskt spelgränser för fags när jag tänker efter... mvh virre. B Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 man ska spela så länge man känner för det eller tills man känner/märker att man inte spelat sitt A-game längre bäst gräns IMO!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 tänkte bjuda på lite godbitar från dagens grind... Du har smittats!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 Läste på andra sidan och tänkte råda dig att fixa spelgränser.. men nu verkar det ha vänt. Pokerspelare är ganska kortsynta . Skulle dock ändå fixa spelgränser, hur många sessioner är man back 5 inköp och slutar mindre back när man är klar liksom ? Antar att vi snackar svs-spelgränser och problemet med det är ju att man inte kan multitabla längre när man börjar närma sig stoplossen. Säg att den ligger på 5 lax och jag är back 2, då kan jag bara ha 3 bord uppe ifall jag lirar med 1k-inköp. Equals fail sas!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 16 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 November , 2010 Rapport Share Postad 16 November , 2010 Satt och grinda i villan innan så kände jag att gårdagens tacos var på väg att lämna mig, fick rusa till toan med laptoppen, satt och mös i 10min och skeppade ut allt.Då uppstår dilemmat! Det finns inget toapapper kvar och ingen annan var hemma... Jag sätter mig glatt och väntar cirkus en timme innan batteriet på laptoppen börjar bli lågt. Nu börjar det bli jobbigt, har nämligen en dödsfisk 800bb djupt på ett av borden och jag täcker. Vad är den bästa linjen i denna situationen? hahah HH =D höll på dö när du skrev detta i svschatten Men typ, ta en handduk alternativt kalsongerna och dra några gånger och tvätta arslet i duschen sen. Eller om du är sugen på att stacka fisken så fisk>>>>>>>>>>>>>>torka sig när du har tömt han Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 16 November , 2010 Rapport Share Postad 16 November , 2010 Satt och grinda i villan innan så kände jag att gårdagens tacos var på väg att lämna mig, fick rusa till toan med laptoppen, satt och mös i 10min och skeppade ut allt.Då uppstår dilemmat! Det finns inget toapapper kvar och ingen annan var hemma... Jag sätter mig glatt och väntar cirkus en timme innan batteriet på laptoppen börjar bli lågt. Nu börjar det bli jobbigt, har nämligen en dödsfisk 800bb djupt på ett av borden och jag täcker. Vad är den bästa linjen i denna situationen? If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire.. THE A-TEAM Hur löste det sig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 16 November , 2010 Rapport Share Postad 16 November , 2010 Gammal hederlig HH microgrind har infunnit sig alltså . Drog du 2000bb eller skottades det som vanligt? . Wp ivfs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 Spelade 2000 händer idag med ett trevligt back på 3200 kr, avslutar dagen med att torska kk vs aa på den absolut sista handen innan svs stängning för 200bb stack... Fml Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 luktar chofritz, han har stackat av mig på det sättet kanske 10gånger hahaha.. ingen kommentar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 Rätt snygg read där imo! Stämmer bra Hoppas att det vänder för dig pkrmon =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 går rätt bra nu, spela väl 2h totalt under helgen då det var mycket annat på g, ruschar rätt fint de senaste passen dock svs 2/4->5/10 Uploaded with ImageShack.us Bra spelat! Tänkte härma dig så slänger också upp en graf på sista 2.5k händerna. Ganska lik Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts