Gå till innehåll

xlars is back.


xlars

Recommended Posts

Gått bra idag och ligger fint plus än så länge, ska försöka dra ner på mina mastodontpass för jag spelar så dåligt till slut.

 

Ska dra ner på drickandet, man blir ju allmänt tokig på alkohol, den är säkert en stor förklaring till mitt misslyckande i poker den senaste också.

Ta en whiskey då och då är väl ok men svepa vinflaska efter vinflaska är inte så lyckat.

 

Lite av en ond cirkel med poker som går dåligt som gör att man mår dåligt och dricker. Rätt sjukt hur mitt mående nästan helt styrs av hur det går i pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 195
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gått bra idag och ligger fint plus än så länge, ska försöka dra ner på mina mastodontpass för jag spelar så dåligt till slut.

 

Ska dra ner på drickandet, man blir ju allmänt tokig på alkohol, den är säkert en stor förklaring till mitt misslyckande i poker den senaste också.

Ta en whiskey då och då är väl ok men svepa vinflaska efter vinflaska är inte så lyckat.

 

Lite av en ond cirkel med poker som går dåligt som gör att man mår dåligt och dricker. Rätt sjukt hur mitt mående nästan helt styrs av hur det går i pokern.

 

Så länge man är konsekvent och även dricker då det går bra är det bara lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har inte provat dom alla ,men några stycken. Min slutsats är att den "vanliga" 10-åriga för 419 är tillräckligt bra. Vanligtvis den som finns på alla bolag. Övriga är säkerligen beställningsvaror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många fina whiskey sorter nämda här och de kostar ju därefter. Vad tycker ni om de billigare sorterna? Klart att de aldrig kan komma upp i samma kvalitet men vill man dricka lite mer känns det ju bättre om det inte kostar en förmögenhet.

 

Tycker själv Grants är en av de bättre som inte kostar så mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många fina whiskey sorter nämda här och de kostar ju därefter. Vad tycker ni om de billigare sorterna? Klart att de aldrig kan komma upp i samma kvalitet men vill man dricka lite mer känns det ju bättre om det inte kostar en förmögenhet.

 

Tycker själv Grants är en av de bättre som inte kostar så mkt.

 

JD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många fina whiskey sorter nämda här och de kostar ju därefter. Vad tycker ni om de billigare sorterna? Klart att de aldrig kan komma upp i samma kvalitet men vill man dricka lite mer känns det ju bättre om det inte kostar en förmögenhet.

 

ptja så dyrt var inte mitt tips:

http://systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=515&Butik=0&SokStrangar=

339kr

 

prisvärt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hos läkaren idag han sucka och sa att det här är mer än han klarar av, så han skrev en remiss till en psykiatriker. Efter det fick jag ut all medicin jag ville också, Stesolid 10mg, Xanor 2mg, och en kombination av antidepressiva som ska kunna kicka igång en död häst. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...