kravmärkt Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 jättedålig koll men troligast några k dollar upp. vad ska du köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 nvm dåligt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 funderade på annica, 38, från boden för en natt men tror jag nöjer mig med lite parmaskinka. [X] att reppa att man varit med i gemet länge när man bara tar något lösryckt man hört från emilio und bluwwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 nvm dåligt skämt too late, du blev quotad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 nvm dåligt skämt Dåliga skämt är bra så länge man skrattar själv. Jag kör de dagligen, pröva! saknas 30k BE från denna månad, min sommar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Dåliga skämt är bra så länge man skrattar själv. Jag kör de dagligen, pröva! saknas 30k BE från denna månad, min sommar typ. nice one sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2009 Ingen aning hur min månad slutade En jävla massa k back på stejken iaf och kring BE på mitt eget spel känns rimligt. Ska försöka spela mer cg och sngs denna månad jämfört med tidigare. Tänkte även vinna nåt jävla wcooooop-event Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 tänkte hylla denna sporten Spelade för andra gången på två år i söndags, riktigt najs. Träning ikväll igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 tänkte hylla denna sporten Spelade för andra gången på två år i söndags, riktigt najs. Träning ikväll igen. +1, kul som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Japp, nuts. Jävligt tvek om du slår Bluwwe i högform dock. Har en legendarisk backhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 Någon som känner någon 21+ som råkar befinna sig i san fransisco och kan tänka sig köpa ut shitloads of alcohol för en hunka extra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 jag har sjukt nog en polare som bor i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 jag har sjukt nog en polare som bor i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Sjukt sliten i benen faktist, länge sedan jag kände såhär. Spelade 90 min för 90 minuter sedan med b-laget. Har slutat spela fotboll i a-laget pga vissa faktorer där bägare tillslut rann över vilket slutade i ett litet utbrott och /quit. Aja, är skönt att få lite motion och få lite större edge över motståndet. Summa: fotboll kan vara jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Japp, nuts. Jävligt tvek om du slår Bluwwe i högform dock. Har en legendarisk backhand. hu 4 rollz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 hu 4 rollz? Frågan är om vinnaren vinner några pengar isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Frågan är om vinnaren vinner några pengar isf? ja bra fråga. räknar med att bluwwe ska ha minst 0 sek så är ju som sämst 0 i ev för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Freeroll för bluwwe ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Freeroll för bluwwe ju För mig med imo. Har förhoppningsvis något på gång som kommer decimera min rulle rätt ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 För mig med imo. Har förhoppningsvis något på gång som kommer decimera min rulle rätt ordentligt Haha, spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 vi får väl ta en match nästa gång vi ses eller nåt tvek om jag vågar dela dusch med dig efteråt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 1 September , 2009 Rapport Share Postad 1 September , 2009 Någon som känner någon 21+ som råkar befinna sig i san fransisco och kan tänka sig köpa ut shitloads of alcohol för en hunka extra? haha jag bor i Sausalito precis över GG, vart husar du någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2009 haha jag bor i Sausalito precis över GG, vart husar du någonstans? Nära union sq, har du tid på fredag? EDIT: Har ändå tänkt att gå över GG, så kan komma upp till dig om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2009 Varit hos en polare och kollat skräckfilm....vidrigt att gå hem hehehe:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Vad gör ni i san fransisco pojkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts