Bluwajt Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 var faktiskt minst två tjejer men även minst två killar på plan samtidigt edit: sfobv att det ska bli en pf-beachvolley någon gång. redan taggad Citera
Sorkoas Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 edit: sfobv att det ska bli en pf-beachvolley någon gång. redan taggad pax på att inte vara med! Citera
Rebonius Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Iofs får ju inte tjejerna spela särskilt mycket om man inte har könskvotering. Såvida man inte kör separata turrar. Är väl inte vårat fel ifall de är dåliga? Förstå mig rätt. Jag är för att det ska finnas regler som att man måste ha två tjejer på plan samtidigt, att killar och tjejer ska ha separata omklädningsrum osv, men fattar inte varför man inte kan vara öppen med att man vill ha könsroller och behandla män och kvinnor olika. Äckligt när alla verkar vara för full jämställdhet och bara tänker på fördelarna kvinnor skulle få. Citera
Bluwajt Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Kollat igenom svenska hollywoodfruar nu till ytterligare en v-session (spik ner i början, spik upp andra halvan). löjligt kul faktiskt, sköna tanter sas. Sjukt vilken b-rulle hon winter verkar ha skrapat ihop haha =/ Citera
NikLasVegas Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Hjälper bluwajt lite på traven... Citera
Bluwajt Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 och jag ska vara forumproffz Citera
emilio_15 Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 Fick fear n loathing in lv, en tröja och en halsduk av tjejen i julklapp Har hangarounds pre-öppnat något? Citera
Sorkoas Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 pre-öppnat något sånt gör man ju bara inte Citera
emilio_15 Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 Jag sa emot länge, men hon tvingade mig för att "se reaktionen" Citera
ulaf Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Jag sa emot länge, men hon tvingade mig för att "se reaktionen" psykovarning, man vill ju INTE se reaktionen! Citera
papiPope Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Är man lite rungood och får ta ut laget själv så frågar man ju inte ens tjejerna. Bara om det är någon som håller på med sport. Så gjorde vi i 8an och blev historiska som första 8orna som någonsin som vunnit skolans vollybollturre:-D Men såklart blev dom griniga och så skulle ALLA tjejer vara med nästa år och då är det ju bara att gissa hur det gick...... Citera
emilio_15 Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 Vår skola hade nytt för i år med en "hardcore" och en "casual" klass. Hade obv spelat renodlat manslag i hardcore om jag varit med, men nu gick ju hangaroundhang före.... Citera
Bluwajt Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 ingen preöppning här än så länge! Mycket möjligt att det blir en klassisk kvittokoll i plånböckerna fram emot kvällen, men vem vet Citera
emilio_15 Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 ingen preöppning här än så länge! Mycket möjligt att det blir en klassisk kvittokoll i plånböckerna fram emot kvällen, men vem vet god jul pf förövrigt så gillar jag jul men hatar julklappar Citera
emilio_15 Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 amsterdam om 6 dagar fniss Åt nyss lite pizza, nu dricker jag Rage och ska ner och köra bröst och rygg. Sen mer pizza Citera
NikLasVegas Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Island om 6 dagar fniss woops... Citera
emilio_15 Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 woops... nyår i grönvita Holland > nyår på supergula Island HEHE kul gymet hade stängt trots att det ska vara öppet till 21. Missade en som gick ut därifrån med 20 sec också.....sköljer ner tilten med rom o cola istället. Citera
padrinosftw Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 nyår i grönvita Holland > nyår på supergula Island HEHE kul gymet hade stängt trots att det ska vara öppet till 21. Missade en som gick ut därifrån med 20 sec också.....sköljer ner tilten med rom o cola istället. Du slapp gymma utan dåligt samvete pga tex lathet. Imo så springer du bra. God jul på er alla mina idoler här! Citera
emilio_15 Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 Du slapp gymma utan dåligt samvete pga tex lathet. Imo så springer du bra. God jul på er alla mina idoler här! Men fick ju cykla ute i äckelkylan (lite skillnad här mot i sthlm). Svider fortfarande i skinkorna God jul padde! Citera
pastan Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 amsterdam om 6 dagar fniss Åt nyss lite pizza, nu dricker jag Rage och ska ner och köra bröst och rygg. Sen mer pizza älskar/hatar den stickiga känslan man får under huden efter att ha tagit den. jävlar vad man kommer igång med träningen och framförallt svettas som en gris. kör du fler kosttillskott? god jul emilio+hangaround ! Citera
Gäst Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 hardass emme som kör bröst och rygg på samma! Citera
Recommended Posts