Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Spelar du?

Och självklart, lycka till allihopa!

Jag spelar inte! ska irl:a idag.

Hangaroundar lite:

Idag har jag monterat min nya säng, körde bara en 90 tills nu :S men nu är det 140, fett B-)

Postad

tack!

gl med irl:andet ulaf

edit: Har för övrigt sparat in ett rätt fint sm-"skägg" dagen till ära.

edit2: Inatt drömde jag att jag träffade min avatar. Var lyckligaste drömmen i mitt liv :(

Postad

fyfan vad äckligt mtts kan vara. Glad att jag inte spelat så mycket senaste och ska försöka få bort dom helt och bara spela när det är något speciellt som typ sm idag. Typ bara husngs nu månaden ut

Postad

Tjena daybokén

Imorn kommer jag få IG på ett matte D prov. Missat hälften av lektionerna och sovit på resten. Nice. Jag har även tagit paus med min mttstejk och försämrat min deal då jag skäms över hur cplite volym jag fått in. Ska spela eget lågt cg/sngs typ ett tag och försöka plussa ett par dollartusingar och hitta självförtroende. Ska även ta det väldigt lugnt med supandet (om det inte spårar i hufvudstaden till helgen då HEHE :)) och träna seriöst osv. Ska även bli av med mitt koffeinmissbruk :D. Känns rätt skönt faktiskt, även om jag är jävligt deppig atm. MEN DET KOMMER!

kram

På torsdag får man även träffa JKKMAN för första gången på för länge 8-)