slovakien Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Tjena! Jag har kollat in lite pokerfilmer och är det någon som vet något om filmen Freeze-out? handling: Thursday night only means one thing for John and his friends: Poker Night. A sanctuary from the horrors of living and working in Los Angeles, their weekly poker game is a ritual of jokes, beer drinking, and talking movies, politics, and sex. In short, it's a good time and the max bet is 25 cents so no one is going to go broke. But something is bugging John. His friends don't respect him; any chance they get they cut him down, tell him he's boring, make him feel small. He's tired of being the butt of their jokes and he's not going to take it anymore… So he raises the stakes, engineering a winner-take-all Freeze Out, never realizing it might cost him $100 bucks and his 7 best friends. Enligt http://www.freeze-out.com/ kommer den snart..... jag tror lätt inte att den blir lika bra som rounders men hoppas att den kan ha någotlunda klass i sig.... Citera
Måns Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Oj, spännande med så höga stakes. 100 dollar var i insats! Hoppas filmen är bättre än vad den låter. Citera
romanm Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 HAHA! Kollade in trailen på deras hemsida ( http://www.freeze-out.com/ ) Och den verkar mer än fattig,,,, Som jag sett handlingen, handlar det om lille mobbade Tom som vill höja staken och riskera sina vänner,, OFAN,,rikserar han att losa 100 dollar? Fyfan vilken förlust det kan bli...han lär bli uteliggare ifall han losar den potten Citera
Animaniac Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Kollade just på trailern... Åh fy fan.... Citera
slovakien Postad 10 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2005 Kollade just på trailern... Åh fy fan.... hehe, ja det verkar vara en sån typisk låg-budget film.... vad tycker ni andra om trailern? Citera
Big Less Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Gillar man inte B-filmer kan man säkert skita i den med gott samvete. Personligen gillar jag B-filmer och tycker att den här verkar vara lite småcharmig och verkar ha glimten i ögat. Garanterat inte bra, men man ser väl inte en B-film för att man tror att den ska vara bra? Citera
Tamdam Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Tyckte ändå att den verkade lite charmig. Man har sett så mycket annat kasst skit men detta verkar helt ok för lågbudget. Schysst klippning och lite ballt att de använder samma marker som jag har Citera
slovakien Postad 10 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2005 Någon skådespelare värd nämna eller? nja,,,man kan se på deras hemsida vilka skådespelare som spelar i filmen och jag ser inga stjärnor..... Citera
baller Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Ända fram till "never realizing it might cost him $100 bucks and his 7 best friends." lät det ok, men 100 bagare och 7 polare, vem blir ovänner över 100 bagare.. patetiskt ... Citera
Animaniac Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Men såg du hur ond han blev när hans evil, evil plan avslöjades: Han tänkte försöka vinna!! OMG, vilken kille, hoppar in i turneringen med det som enda mål! Vad är det för ett monster egentligen? Citera
wagzta Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Haha... verkar ju vara en riktig skitfilm som måste ses.. verkar ju störd Citera
slovakien Postad 10 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2005 Men såg du hur ond han blev när hans evil, evil plan avslöjades: Han tänkte försöka vinna!!OMG, vilken kille, hoppar in i turneringen med det som enda mål! Vad är det för ett monster egentligen? haha, LOL,,, ja, han är tydligen värre än Hitler Citera
insomniac Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 B filmer kan ju vara bra, såg nyss en bra bra thriller/skräckfilm som e gjord på patetiskt liten peng, shallow ground, mkt bra film Citera
Krissan Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 B filmer kan ju vara bra, såg nyss en bra bra thriller/skräckfilm som e gjord på patetiskt liten peng, shallow ground, mkt bra film Soundtracket var riktigt bra i den filmen. Citera
Recommended Posts