Gå till innehåll

denario livin' on the flypside


denario

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bigdwarf: Lunden, redbergsplatsen... :)

Boman: Det är ett fritt land, det har du rätt i. Men såhär i valtider är det oundvikligt att inte dra parallellen mellan denarios spelstil och sverigedemokraternas partiprogram. Man har lite udda åsikter, utan någon direkt tanke eller teori bakom. Man har rätt att uttrycka dessa åsikter, men med tanke på hur kontroversiellt materialet i bådas fall är, får man räkna med att en bildad allmänhet inte riktigt kan acceptera/ta in vad man får höra/läsa. SD har säkert möjligheter att lyckas på kort sikt, med variansen i sin favör, men vill man på sikt bli ett stabilt riksdagsparti bör man nog göra stora förändringar i partiprogrammet.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bigdwarf: Lunden, redbergsplatsen... :)

Boman: Det är ett fritt land, det har du rätt i. Men såhär i valtider är det oundvikligt att inte dra parallellen mellan denarios spelstil och sverigedemokraternas partiprogram. Man har lite udda åsikter, utan någon direkt tanke eller teori bakom. Man har rätt att uttrycka dessa åsikter, men med tanke på hur kontroversiellt materialet i bådas fall är, får man räkna med att en bildad allmänhet inte riktigt kan acceptera/ta in vad man får höra/läsa. SD har säkert möjligheter att lyckas på kort sikt, med variansen i sin favör, men vill man på sikt bli ett stabilt riksdagsparti bör man nog göra stora förändringar i partiprogrammet.....

 

mkt mkt mkt snyggt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah vilken idiot, baserar hela mitt spel på en hand.. jag har lirat poker i 1½ år o haft 3 backmånader, plussat omkring 400 inköp. Kortsiktigt spel? skulle inte tro det...

 

Angående stora förändringar, rOFL, jag lär mig inget av andra pokerspelare längre, varje film jag ser "det där vet jag ju redan", jag bara är en gambler i blodet, därför spelar jag ibland oteoretiskt rätt och mer på känsla. Mer explo än balans här!

 

Jag la upp den där handen med eblinho för att visa att alla gör misstag, ingen är en fulländad pokerspelare av oss här på pf. Om någon ens är det. Ingen är det 100% .. men kanske phil ivey, zigmund, durr, isildur etc är fulländade så länge dom spelar sitt a-game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah vilken idiot, baserar hela mitt spel på en hand.. jag har lirat poker i 1½ år o haft 3 backmånader, plussat omkring 400 inköp. Kortsiktigt spel? skulle inte tro det...

 

Angående stora förändringar, rOFL, jag lär mig inget av andra pokerspelare längre, varje film jag ser "det där vet jag ju redan", jag bara är en gambler i blodet, därför spelar jag ibland oteoretiskt rätt och mer på känsla. Mer explo än balans här!

 

Jag la upp den där handen med eblinho för att visa att alla gör misstag, ingen är en fulländad pokerspelare av oss här på pf. Om någon ens är det. Ingen är det 100% .. men kanske HARRYPOKR

 

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah vilken idiot, baserar hela mitt spel på en hand.. jag har lirat poker i 1½ år o haft 3 backmånader, plussat omkring 400 inköp. Kortsiktigt spel? skulle inte tro det...

 

Angående stora förändringar, rOFL, jag lär mig inget av andra pokerspelare längre, varje film jag ser "det där vet jag ju redan", jag bara är en gambler i blodet, därför spelar jag ibland oteoretiskt rätt och mer på känsla. Mer explo än balans här!

 

Jag la upp den där handen med eblinho för att visa att alla gör misstag, ingen är en fulländad pokerspelare av oss här på pf. Om någon ens är det. Ingen är det 100% .. men kanske phil ivey, zigmund, durr, isildur etc är fulländade så länge dom spelar sitt a-game.

 

Din linje är väldigt brutal i den handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah vilken idiot, baserar hela mitt spel på en hand.. jag har lirat poker i 1½ år o haft 3 backmånader, plussat omkring 400 inköp. Kortsiktigt spel? skulle inte tro det...

 

Angående stora förändringar, rOFL, jag lär mig inget av andra pokerspelare längre, varje film jag ser "det där vet jag ju redan", jag bara är en gambler i blodet, därför spelar jag ibland oteoretiskt rätt och mer på känsla. Mer explo än balans här!

 

Jag la upp den där handen med eblinho för att visa att alla gör misstag, ingen är en fulländad pokerspelare av oss här på pf. Om någon ens är det. Ingen är det 100% .. men kanske phil ivey, zigmund, durr, isildur etc är fulländade så länge dom spelar sitt a-game.

 

Skönt att du är så självkritisk att du anser dig själv vara mer eller mindre fullärd som pokerspelare. Jag menade inte att döma ut hela ditt pokerkunnande, utan kritiserade egentligen bara på ett lite annorlunda sätt hur du spelade händerna ifråga. Alla pokerspelare gör misstag, men att säga att dessa två händer inte säger mycket om din spelstil klingar lite konstigt i mina öron. Letar man efter soulread mot duktiga, balanserade spelare i lägen där man (om man har rätt) får in 200bb som en flip, alt har fel och får in hela stacken i princip utan outs, så bör man nog se över även ett ''oteoretiskt rätt'' sätt att spela poker på. Nästa gång du mot förmodan blir sugen på att kolla en pokervideo, bläddra då längst upp på sidan där det står ''nya filmer''. Pokervideos från 2001 av Dan G mfl är som du säger inte så lärorika. Du kan ju redan det där med ''att höja för information'' och ''att spela sekvenskort i färg''...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du är så självkritisk att du anser dig själv vara mer eller mindre fullärd som pokerspelare. Fullärd för att vara en starkt vinnande pokerspelare på dessa normala nivåer Ja.:roll: Jag menade inte att döma ut hela ditt pokerkunnande, utan kritiserade egentligen bara på ett lite annorlunda sätt hur du spelade händerna ifråga. Nog säger du annorlunda saker, sant:shock: Alla pokerspelare gör misstag, men att säga att dessa två händer inte säger mycket om din spelstil klingar lite konstigt i mina öron. Umm, det är ju del av min spelstil? Inte sagt något annat. Påstår du att mitt spel va dåligt mot smekt? Yeye vill påpeka att även om man gör dåliga aggressiva linjer ibland, så får man igen det eftersom fi minns att man spelar lite konstigt o då gör fi syner som dom egentligen inte borde göra. All about the change in play ;) Me and Isildur ;) Letar man efter soulread mot duktiga, balanserade spelare i lägen där man (om man har rätt) får in 200bb som en flip, alt har fel och får in hela stacken i princip utan outs, så bör man nog se över även ett ''oteoretiskt rätt'' sätt att spela poker på. Är det en soulread att få in en flipp 200bb? Isåfall gillar du ju min telefonhand där jag hade en "soulread" o fick in det som flipp. Visa mig en hand där jag synar in mig 200bb utan outs så ska du få en klapp på axeln om det inte är en setup. :) Nästa gång du mot förmodan blir sugen på att kolla en pokervideo, bläddra då längst upp på sidan där det står ''nya filmer''. Pokervideos från 2001 av Dan G mfl är som du säger inte så lärorika. Du kan ju redan det där med ''att höja för information'' och ''att spela sekvenskort i färg''...

 

Mmmm ser bara dan G, hur bra är han inte då?? :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...