Dr Proctor Postad 9 Maj , 2005 Rapport Postad 9 Maj , 2005 Nu är allt undanstökat och jag (Joackim) har äntligen fått vila efter 37timmar på fötterna. Västerås Open helgen blev kort och gott jävligt lyckad från vår sida sett. Det startade 87 spelare på Main event och 55 på Dr Proctor Invitational. Som vinnare med buklan i hand på V-ås Open (Main event) stod till slut Roger G efter en rak deal med Ulf E M. Båda spelade jäkligt snyggt. Grattis!! Eloge till Generalen som gjorde en episk upphämtning med ett 500 chip när blindarna låg på 1000-2000 eller om det var 1500-3000 tom. Han slutade som trea. Vinnare av Dr Proctor Invitaional var Marcus K efter att ha brottats med allas vår vän Indiscreet (3)och checkkills (2) länge och hårt. Sidegamet var helt ok. Vi hade tre bord igång så sent som kl. 06.00 på natten och det sista bordet som jag tror var ett 25-25 THNL bord stängde efter kl. 08.00 på morgonen. Tack alla (dealers, köks personal, vakter) som hjälpte till att bomba in Västerås på pokerkartan. Tack till Frank (Pitboss) som var hökögat på dealerborden. Speciellt tack till Iman som, bland jättemycket annat, höll i cashgamet hela natten – stenhårt Iman. /Joackim (Dr Proctor) Och Jan (Taal) PS: Räkna kallt med att vi kör igen nästa år. =) * RP - QoS * Citera
Trolldeg Postad 9 Maj , 2005 Rapport Postad 9 Maj , 2005 Kan bara säga att det var jävligt kul och riktigt lyckat! Hotell var dock onödigt eftersom jag ändå bara åt frukost där. Sen vare väl mindre kul att gula som 12a men sånt får man ta. Coinflip mellan chiplead och gul Förövrigt, en kommentar till generalens sjuka comeback. Killen har 500 marker kvar och finner sig dominerad dom första 3-4 händerna han dubblar upp i. Starkt jobbat! Citera
Blado Postad 9 Maj , 2005 Rapport Postad 9 Maj , 2005 Åkte med AA vs KK all-in preflop, hade 26 000 chips och blindsen var 700/1500 så låg även bra till . Mycket trevligt event och jag kommer garanterat till nästa. Citera
Nisse Postad 9 Maj , 2005 Rapport Postad 9 Maj , 2005 Åkte med A9 mot trolldegs QQ det var ju lite riggat kanske... Citera
Timmi Postad 9 Maj , 2005 Rapport Postad 9 Maj , 2005 Åkte med AA vs KK all-in preflop, hade 26 000 chips och blindsen var 700/1500 så låg även bra till . Mycket trevligt event och jag kommer garanterat till nästa. Ungefär samma sak hände mig i Westcoast championship Citera
Recommended Posts