Fjonkan Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 gogogo! pm when done så är du en pärla! verkligen!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 fan vad bra epi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 gogogo! pm when done så är du en pärla! verkligen!!!!! PMa så skickar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 words of a hero Kung Hur fan kan det gå så stört fort att tanka från mu btw? 5 meg per sek är nöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Nu har jag rensat ytterlligare. Det är så enl poker.se policy är det inte heller tillåtet att be om pm för att få länkar till torrentsidor. Hoppas ni kan respektera detta, så slipper vi babysitta den här tråden Tack Crappy Jaha. Jag bad snällt förra gången, nu blir det varningar istället. Trist trist att ni inte kan följa forumets regler. Btw: Eftersom jag inte orkar ta i det nu får ni natten på er att rätta till era inlägg. Såvida inte någon annan moderator hittar hit. Fan vad jag är snäll! Btw 2: Det som står kvar imorgon kommer att bedömas hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Kung Hur fan kan det gå så stört fort att tanka från mu btw? 5 meg per sek är nöten. word. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 wow brians skjorta @ 03:40.. lol @ emil surpla dricka i varenda avsnitt så sad att det är över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Sjukt bra ep, någon som vet om det blir någon follow up 2010? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 de hintade väl rätt bra om det :F Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Jag älskar den här serien. Måste komma season two?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyeless Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Härligt avsnitt. Baller att köpa sneakers för lite drygt 2k dollares, hade inte vågat använda dem dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 wow brians skjorta @ 03:40..lol @ emil surpla dricka i varenda avsnitt så sad att det är över hahaha sick la också märke till skjortan . Schysst avslutning iallafall, lär ju komma fler liknande serier nu när denna blev så populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Haha kanske dags att göra en kopia med Blom90 och Din_Fru som blir överkörda med 2 mille istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 hahaha sick la också märke till skjortan . Schysst avslutning iallafall, lär ju komma fler liknande serier nu när denna blev så populär. tror inte den blev populär i den månen... ganska långt ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Det är ju ingen jättesucce serie direkt och kan inte tänka mig att folk som inte är pokerintresserade tycker att 2m2m är grymt men det är en början och serien var ju ingen flopp. Lär ju komma mer intressantare serier i samma kategori i framtiden va väl det jag menade . Vore nice med en Entourageliknande pokerserie om möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Det är ju ingen jättesucce serie direkt och kan inte tänka mig att folk som inte är pokerintresserade tycker att 2m2m är grymt men det är en början och serien var ju ingen flopp. Lär ju komma mer intressantare serier i samma kategori i framtiden va väl det jag menade . Vore nice med en Entourageliknande pokerserie om möjligt. Phil ivey as Vince! Mike matusow as Turtle! Patrik Anotinous as Ari! Phil Galfond as Erik! Gus Hansen as Drama! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Phil ivey as Vince! Mike matusow as Turtle! Patrik Anotinous as Ari! Phil Galfond as Erik! Gus Hansen as Drama! Hahaha snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Och Gavin Smith som Arnold! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Phil ivey as Vince! Mike matusow as Turtle! Patrik Anotinous as Ari! Phil Galfond as Erik! Gus Hansen as Drama! Det var väldigt bra förutom Antonius som Ari. Vad jag hört är inte Antonius direkt sociala-prata-mycket-typen som Ari är motsatsen till:) Vi får hitta nån som kan vara Ari...Annars toppen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Hellmuth eller munnen som Ari kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banankaka Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Så skönt när Jay gör sin rörelse och säger "top of my range" Såna saker som gör att enbart pokerspelare, om ens det, kommer gilla denna serien. I folks ögon är dom bara ett gäng datanördar med pengar. Alla scener där dom försöker tala med tjejer är pinsamma, inte konstigt kanske med tanke på att dom lärde sig stöta på tjejer samt shoppa "coola" kläder i trådar dom startade på 2+2. Brian är antagligen den enda av dom inte behöver betala för sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Lite 2m2mm relaterat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Det var väldigt bra förutom Antonius som Ari. Vad jag hört är inte Antonius direkt sociala-prata-mycket-typen som Ari är motsatsen till:) Vi får hitta nån som kan vara Ari...Annars toppen!!! Tony G imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Tony G imo. Tony G it is! Vem skriver manuset?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts