Lemiux Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Pokertube? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Pokertube? ligger uppe där nu, aningen osyncat ljud dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Detta var väl det enda bra avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 mm, hoppas sista två håller samma klass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 riktigt nöt, och nästa kan nog bli bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Detta var väl det enda bra avsnittet Verkligen, äntligen lite poker.. lol tell viffer hade. Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Flawless_Victory:s well http://forumserver.twoplustwo.com/19/high-stakes-pl-nl/well-thread-591648/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Inte en chans i helvetet att dom klarar 2 millar. Its TV LOL Obv They will =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Flawless_Victory:s well http://forumserver.twoplustwo.com/19/high-stakes-pl-nl/well-thread-591648/ tack för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Detta var väl det enda bra avsnittet +1 på den. För första gången var huvudfokus faktiskt poker. Samband? Jag menar det är ju iofs kul när de ibland spenderar sanslösa belopp på meningslösheter men om serien BARA ska handla om det kan man ju lika bra titta på err... The Hills? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 fan vad bra avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krick1 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Det vore roligt om man kunde se en sammanställning för varje enskild spelare, dvs hur de individuellt har gått för dem under veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 När spelades det här in? Awesome senaste ep Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 juni-juli/aug Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Det vore roligt om man kunde se en sammanställning för varje enskild spelare, dvs hur de individuellt har gått för dem under veckorna. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Detta avsnitt va faktist väldigt bra, mycket poker och det är ju det som är de vesäntliga i avsnitten för mig all annan skit bryr jag mig inte direkt om. Känns ju dock som att skiten är fejkat ? nu kommer dom gå upp o spela nosebleed och klara sitt jävla 2m2mm på en 2veckors nosebleed spel istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Detta avsnitt va faktist väldigt bra, mycket poker och det är ju det som är de vesäntliga i avsnitten för mig all annan skit bryr jag mig inte direkt om. Känns ju dock som att skiten är fejkat ? nu kommer dom gå upp o spela nosebleed och klara sitt jävla 2m2mm på en 2veckors nosebleed spel istället? tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sniffe54 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Jag blev så sjukt inspirerad av sista avsnittet. Jag bestämde mig för att spela mina micro sngs hela dagen och varannan minut skriker jag LOCKDOWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Jag blev så sjukt inspirerad av sista avsnittet. Jag bestämde mig för att spela mina micro sngs hela dagen och varannan minut skriker jag LOCKDOWN! Hahaha helt underbart, fått några reaktioner från sambo/fru/föräldrar/grannar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sniffe54 Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Hahaha helt underbart, fått några reaktioner från sambo/fru/föräldrar/grannar? Nej, tyvärr är det ingen som reagerar. Jag bor ensam i en villa. Men inför nästa lockdown funderar jag på att sätta upp en skylt på ytterdörren där det står LOCKDOWN så att jag inte blir störd. Å andra sidan är det nästan aldrig någon som hälsar på mig och ingen skulle hejda sig för att det står LOCKDOWN på dörren. Lockdown resultat: Jays lockdown: 350 000 $ (så var det va?) Min lockdown: 300 sek (den var inte lika lång, därav resultatet) Slutsats: Lockdown är nöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 tyst ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 ...? Tror han menar att precis som du skriver är det alldeles uppenbart fejkat men vi kan fortsätta att leva i underbar okunnighet om vi låter bli att prata om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Nej, tyvärr är det ingen som reagerar. Jag bor ensam i en villa. Men inför nästa lockdown funderar jag på att sätta upp en skylt på ytterdörren där det står LOCKDOWN så att jag inte blir störd. Å andra sidan är det nästan aldrig någon som hälsar på mig och ingen skulle hejda sig för att det står LOCKDOWN på dörren. Lockdown resultat: Jays lockdown: 350 000 $ (så var det va?) Min lockdown: 300 sek (den var inte lika lång, därav resultatet) Slutsats: Lockdown är nöten. befinner mig i melbourne nu och ska dra till crown pa fredag, ska jag ocksa skrika LOCKDOWN var 5e vid bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Kommer det något nytt 2m2m avsnitt idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts