MrFroggyX Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Vill ni ha folk här på pf borde ni allifall kanske ge folk det dom vill ha? Speciellt när ni inte bryter några lagar eller annat. Men jag vet varför. Det handlar om pengar. Om ni släpper några länkar med torrents till pokershows där era forum partners är sponsorer så blir dom arga och kanske inte ger er mer reklam pengar. Dock väldigt lamt är det. Det är ändå användarna här på pf som gör värdet på siten med vad dom skriver. Låt dom få ha sina torrents länkar och skit i vad ev forum partners tycker. Pengar är inte allt. Nu ska jag krypa tillbaka under min sten. Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Download MP3: Connect 4 Charity by SeDrew Price & Trayo of EZIEntertainment More about the rappers: http://www.myspace.com/ezientertainment BTW the track: Quarantine by SeDrew Price on the MySpace page is great. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Raggning är inte Dani´s grej iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 . Tackar! We connect 4 charity baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Ok, nu har frågan, vad gäller megaupload och liknande uppladdningstjänster, gått en sväng internt. Följande gäller: 1. Att länka till filer på megaupload som innehåller filer motsvarande de man hittar på torrentsiter är ej tillåtet. Det är såklart ok att länka till filer innehållandes filmer som man själv spelat in, till exempel med Camtasia, på sitt eget spel i syfte att få feedback. 2. Att länka till streamingtjänster som youtube och pokertube är tillåtet, precis som tidigare. Tillägg: Vad som avses i punkt ett, första meningen, är alltså filer/filmer som får antas vara upphovsrättskyddade. Har man synpunkter på det här så ber jag er att skapa en tråd om det i gruppen "Om poker.se och pokerforum.nu" så slipper vi spamma ner den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 xxx Avsnittet kommer imorgon dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Avsnittet kommer imorgon dock Ah fuck, mitt briljanta skämt kommer en dag för tidigt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Ute som torrent. Tyckte detta avsnitt var bra. Någon som vet hur många avsnitt det kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Avsnitt 7 eller 8 idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Avsnitt 7 eller 8 idag? 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Ute som torrent. Tyckte detta avsnitt var bra. Någon som vet hur många avsnitt det kommer? LEDTRÅÅÅÅÅÅÅÅD, kollat alla mina torrentsajter =/ hittar inget avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Laddade hem det från en sida som bara har HD material, första bokstäverna på sidan är HDbxxx. Är ni inte medlemmar, så blir det tyvärr svårt, då det inte är öppen reg och dom har stängt ner invites. Skumt dock att det inte kommer på andra ställen, kom nämligen för 4 timmar sedan på HDbxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Jag tar gärna ett pm också. Jag har sökt runt en del men hittar det inte.. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 E01-E08 har jag precis laddat upp på http://www.intetillåtet.com Bara att tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Schysst Bobby! Skönt att man hade lite medrigg och hann före moderatorerna in before moderatorcensur Vadå? Får man inte länka till torrents? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaken Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 ********************* SPOIL ********************* Galen session för Jay. Men jag förstår inte, trots lockdown osv hade brian bara 9k skrivet på tavlan? Spelar han ingenting? Ett av de bättre avsnitten tkr jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 hmm hur många avsnitt kommer det i säsong 1 egentligen? På slutet får man ju se vad som händer i nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 ********************* SPOIL ********************* Galen session för Jay.Men jag förstår inte, trots lockdown osv hade brian bara 9k skrivet på tavlan? Spelar han ingenting? Ett av de bättre avsnitten tkr jag Verkligen! Tusen tack till bobby.. bland de bästa torrentsfilen.. gick sjukt fort. Han dra iväg och hämta te, när jag var tillbaka var det klart . Är det någon som vet hur många avsnitt det är kvar av 2m2mm? Klarar de 2m2mm är det bara riggat så att det blir bra underhållning... men gör inget. Håller tummarna för dem gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Tror att det är 10 avsnitt den här säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 upp me't på pokertuben plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Bästa avsnittet so far imo. Betyligt roligare att se dom spela poker än att se dom ränna omkring på klubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Nu har jag rensat ytterlligare. Det är så enl poker.se policy är det inte heller tillåtet att be om pm för att få länkar till torrentsidor. Hoppas ni kan respektera detta, så slipper vi babysitta den här tråden Tack Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobertL Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Inte en chans i helvetet att dom klarar 2 millar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Jupp lätt ett av dem bättre avsnitten, bara jag som garva när brian sa "soofter plz!"? trodde han va ironisk först mtp Emil . Sen är ju pottbets tellen typ nl20 nivå av Peat, men va på tiden att KRANTZ började vinna. Detta visar ju hur sjukt det faktiskt kan variera i poker, tänk om peat hade droppat när han va runt 200k upp, då hade det blivit intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts