Espen Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 En ganska speciell situation tycker jag i denna handen. Överspelar normalt sett aldrig en färg på parat bord, men blir tveksam på river här om jag ska syna eller slå om för värde? Jag har mina tankar klara, men vill höra lite andra åsikter. Får bli en hemmagjord Handhistori, vet inte hur man får till den från Ipoker. 0,25-0,5$ NL 8manna UTG+3 call 0,5 (60$) UTG+4 call 0,5 (42$) SB Hero call 0,25 As-9s (72$) BB check (35$) Flopp 4s-8h-kd rund check Turn 4s-8h-kd-2s Hero bet 2 UTG +3 call UTG +4 call River 4s-8h-kd-2s-8s Hero bet 4 UTG+3 raise to 18 UTG+4 fold Hero ? Citera
madken1 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Jag hade degat, för på turnen synar han ju bara(?), ofta man vågar ge free cards på färgbräde?, så han klonkade förmodligen trissen så bara dega Citera
Starfitter Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 enkel värdeshove imo. Du får betalt av triss/lägre färger. Set känns ganska lååångt bort och att han bara flattar 2p och klonkar kåken på river är ju ganska osannolikt. Citera
Larken Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Håller med ovanstående. In med kaklet bara. Vad hade han då? Set i 2or för kåken eller? Citera
Espen Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Ja slå om för värde kändes ganska klart tyckte jag. Stor chans han fått in en lägre färg på river. Att han skulle sitta på 4-4/8-8 och checka flopp och syna turn med drag ut, väldigt lång sökt. Så enda som jag kunde tänka mig som slog mig var 2-2 för turnad triss rivrad kåk. Och visst va det så att han fått in turn triss river kåk, suck. Började fundera på om jag överspelade den efteråt, men men slå om för värde på river måste vara EV plus antar jag. Citera
Recommended Posts