byling Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Vilka är det som spelar i denna videon, musiken alltså? Svänger grymt bra. http://www.mypokertube.com/viewvideo/1046/ Citera
heltok Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 shazam klarade inte av den iaf så är något okänt. Citera
byling Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 shazam klarade inte av den iaf så är något okänt. Bra, jag blev nästan rädd att jag skulle bli idiotförklarad,kanske var det någon superkänd:oops: Svänger bra gör den, hade varit kul om man kunde hitta hela, ev. flera. Tack för hjälpen iaf! Citera
Displeased Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Låter som någon som försöker spela musik men inte lyckas så bra Citera
byling Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Låter som någon som försöker spela musik men inte lyckas så bra Tycker nog dom lyckas ganska bra, men smaken e ju som baken. Sen får man inte glömma att det enklaste oftast är det svåraste, i musikens värld... Citera
elninjopink Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Jag fick en känsla av postrockbandet Explosions In The Sky när jag hörde det där: kolla upp dem. Har ingen aning om vem som har gjort den där låten dock. Citera
byling Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Jag fick en känsla av postrockbandet Explosions In The Sky när jag hörde det där: kolla upp dem. Har ingen aning om vem som har gjort den där låten dock. Ska kolla upp dom, kanske nåt man gillar? Alltid intressant med nytt när man är så musikaliskt reaktionär som jag är:mrgreen: Citera
aglo Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Explosions in the sky är rätt sköna, men det där är verkligen inte dem. Det menade du väl iofs inte heller... Den där låten låter iaf som om den är inspelad i en hemmastudio. Citera
byling Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Explosions in the sky är rätt sköna, men det där är verkligen inte dem. Det menade du väl iofs inte heller... Den där låten låter iaf som om den är inspelad i en hemmastudio. Japp , det är den nog, en hemmagjord variant av Braveheart-temat. Citera
Recommended Posts