Gå till innehåll

Rai SNG grind


rai

Recommended Posts

Hej alla barn. Tänkte starta upp en liten dagbok för att ha kolla på storvinsterna.

 

"Dagbokat" en gång innan här. Var när jag sprang som en gud

och rullade nl400 nivån.http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/20327-rai-siktar-sig-pa-oktober.html

 

 

Rätt kul kuriosa och läsa den. Gulade dock obv..

 

 

Allmäna pokernotiser om mig:

 

Vart stejkad av en engelskman i 2 omgångar med 4k. Första gången lira ja upp till 12k casha ut min del o gula resten :P Andra gången lira ja upp till 18k på 4dagar på nl400. Casha ut 5k gulade resten på nl2000. Blev permbann av britten på msn.Dock har ja snackat me han efter. Han e en schysst typ.

 

Vart i Vegas 2ggr. Senast nu under WSOP och grindat CG o sidoevents. Dock inge plus. Men fan va kul det var! Lätt dit igen nästa år.

 

 

 

Back in business och siktar in mig på mest SNG grind då de passar mig bäst. Cashgame är i ärlighetens namn bara roligt live tycker jag. Slår hellre upp 16 SNGs o slaskar än att lira CG online.

 

Började grindet den 5aug och statsn hittils ser ut så här-

 

 

Prizes $5,441 Profit $712 ROI 15% ITM 91/481 ITM 19%

 

 

 

 

Var uppe på 1.4k men slaska ner till 1k så casha ut så jag har 300 igen som straff. Jobbar bara helger och har varit vaken i snart 2dygn. Övertrött och poker e ingen bra ide. Så lika bra att ta de från 300igen!

 

 

Målet med dagboken är att nå en 6k rulle och sen kunna casha ut vinster efter det. Siktar på 100kfpp också som jag ska förvalta på något kul live event.

Jobbar bara helger så har mkt fritid på vardagarna. Klämmer in mellan 30-50sngs per dag. Lirar 3$-6.50$ nu till 1k rulle. Då tar ja mig an 12dollars nivån.

Har även spelat in 2909 av 7500fpp. 75000fpp fer mig 300dollar i bonus.

Kör dagbok för motiivation och pepp. Så mkt HHs blir de nog inte då de inte är så speciellt komplicerad poker man lirar i SNGs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade 18 Sngs nu precis så rulle:

 

$472

Fpp 3871 (Guld status om 90fpps)

 

 

Bubblade finalbordet i 3+dollars 180pers med KK mot A9. Sen 55 mot a2 handen efter. Segt då jag var chip2a med 11 kvar. Nästan 500dollar till 1an i den så hade varit nice!

 

Sovit 4h sen fredag kl 13. Ska iväg och jobba nu. Får se om man klämmer ett pass ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...