wagalasnagala Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 lodnert du är ju ett skämt 72, sådana som dig alltså jag blir bara sur när jag ser dig posta en sån där värdelöst spelad hand. Skämms på dig seriöst! Det ända som är värdelöst är din kritik. Vilken hand som helst kan vinna när som helst, det är det fina med poker. Alla behöver inte spela som du och folda allt som inte det står att man ska spela i Phil Hellmuths böcker. Sitter du i rätt postion på ett bord där du känner att du dominerar de andra spelarna kan du komma in med en preflopbet med vilkan hand som helst och se vart det leder.
albin Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 lodnert du är ju ett skämt 72, sådana som dig alltså jag blir bara sur när jag ser dig posta en sån där värdelöst spelad hand. Skämms på dig seriöst! Det ända som är värdelöst är din kritik. Vilken hand som helst kan vinna när som helst, det är det fina med poker. Alla behöver inte spela som du och folda allt som inte det står att man ska spela i Phil Hellmuths böcker. Sitter du i rätt postion på ett bord där du känner att du dominerar de andra spelarna kan du komma in med en preflopbet med vilkan hand som helst och se vart det leder. Men God damn wagalasnagala! Du har ju inte ens den grundläggande förståelsen för teorin bakom korten. I det långa loppen kommer du gula fortare än du anar om du sitter och försöker spela ut amatörer på låg limit bord. Antingen är denna tråden ironi på en nivå bortom min intelligens eller så är du den största fisken på forumet.
Hjort Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Men God damn wagalasnagala! Du har ju inte ens den grundläggande förståelsen för teorin bakom korten. I det långa loppen kommer du gula fortare än du anar om du sitter och försöker spela ut amatörer på låg limit bord. Antingen är denna tråden ironi på en nivå bortom min intelligens eller så är du den största fisken på forumet. Jag skulle gissa på att det är ett utslag av wagalasnagalas humor.
Lodnert Postad 22 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2005 Hej, kul att folk skriver i min dagbok . Jag har lite ont om tid till poker nu när jag ska ta studenten och har en del kvar i skolan. Dock ligger min bankroll på runt 100 dollar, har fått endel råd om att börja hora runt och jobba för bonusar, lätta pengar enligt mig så jag ska ta och testa det Angående alla teorier om mitt spel så anser jag att man inte spelar mot korten utan i de flesta fall mot spelaren, ofta när jag spelar skänker jag några små potter för att senare vinna stora när de tror jag bluffar. Jag tror även på att alla kombinationer av två kort före floppen kan vara den vinnande efter rivern. Finns det intresse kommer ni se resultat från mitt bonushorande nästa helg
Lodnert Postad 22 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2005 lodnert du är ju ett skämt 72, sådana som dig alltså jag blir bara sur när jag ser dig posta en sån där värdelöst spelad hand. Skämms på dig seriöst! Det är en vinnande taktik, händerna jag förlorat är när jag överskattat höga tvåpar, jag är inte en särskilt erfaran spelare men man lär ju sig ganska snabbt att de händerna man vinner på är de som motståndarna knappast tror man sitter på.
bzkt Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 lodnert du är ju ett skämt 72, sådana som dig alltså jag blir bara sur när jag ser dig posta en sån där värdelöst spelad hand. Skämms på dig seriöst! Det är en vinnande taktik, händerna jag förlorat är när jag överskattat höga tvåpar, jag är inte en särskilt erfaran spelare men man lär ju sig ganska snabbt att de händerna man vinner på är de som motståndarna knappast tror man sitter på. Att spela 72o är så långt från en vinnande taktik man kan komma, att försvara ditt spel finns inte. Det är inte för inte som 72o är den sämsta handen procentuellt sett. Vad hoppas du på? Att floppa tvåpar eller kåk? För det är det enda handen kan göra i stort sett.
Lodnert Postad 22 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2005 för att bara snabbt svara så är det ju helt klart gambling, men du ska ju även veta att hur effektivt det är att gå in och höja en hand sedan direkt ta kontroll över den efter floppen, dvs betta hård och tvinga motståndaren till en funderare, oftast leder det inte till showdown, ibland gör det det som potten med 72os som jag visar ovan. Jag tror många här har missat att poker inte behöver handla om att den bästa handen i varje pott vinner. Visst en så oerfaren spelare som mig gular säkert snart mot nån fisk men vafan. Jag tror inte det finns något rätt sett att spela poker, bara olika varianter på att spela fel
babyface10 Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 vad kul att man hitta den här tråden så man fick sig ett gott skratt såhär på kvällskvisten. Intressant spelstil du har lodnert. Om du utvecklar den lite tror jag du kan nå mycket långt. Kan inte tänka mig att ens de bästa spelarna kan få nån sorts read av vad du har. Tycker du borde låna pengar och sätta dig på lite högre bord och utöva den här tekniken och vips så är du miljonär när sommarn är slut Du får gärna ge lite flera tips på favorithänder.
bzkt Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Jag tror många här har missat att pokeer inte behöver handla om att den bästa handen i varje pott vinner. Haha, du är för rolig du. Tror det är du som har missat att alla här inne vet det.
Sagge Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Jag tror många här har missat att pokeer inte behöver handla om att den bästa handen i varje pott vinner. Haha, du är för rolig du. Tror det är du som har missat att alla här inne vet det. Jag börjar tycka att Lodnerts kommentarer börjar likna den där "killen som ska sluta plugget och äta hos kompisarnas" kommentarer.. Men Lodnert, jag diggar dig att du söker feedback på ditt spel. Det är bra. Lyssna nu lite oxå så blir det ännu bättre.
flibben Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 lodnert du är ju ett skämt 72, sådana som dig alltså jag blir bara sur när jag ser dig posta en sån där värdelöst spelad hand. Skämms på dig seriöst! Har du ens läst Rubriken för den här dagboken? lite konstruktiv kritik skadar ju aldrig...
Sagge Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Jag tror inte det finns något rätt sett att spela poker, bara olika varianter på att spela fel Alltså, jag drömde om denna kommentar i natt. Det är sant, jag vaknade klockan tre, satte mig upp i sängen och insåg att jag precis hade funnit sanningen. Lodnert, det är en briljant analys av poker! Antagligen den bästa någonsin gjord. Lodnert, är du den blinda hönan som hittade ditt lilla guldkorn eller är du geniet som i de övriga inläggen driver med oss rörande dina pokerkunskaper? Smaka på uttalandet en gång till: Jag tror inte det finns något rätt sett att spela poker, bara olika varianter på att spela fel Gossar, fattar ni hur strålande detta är? Det är världsklass!
ades_va Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Visst en så oerfaren spelare som mig gular säkert snart mot nån fisk men vafan. Jag tror du har missuppfattat rollerna. - Iaf, klart alla kombinationer kan vinna efter showdown, om du och fi går all-in på varje hand pre-flop kommer ni ju vinna 50:50 - men att spela en hand som 72off är ändå oförsvarligt.
scouserandy Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Kolla även här varför det är bra att spela 72o EDIT: Eller här finns också en bra förklaring.
wigolosnagala Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Jag tror inte det finns något rätt sett att spela poker, bara olika varianter på att spela fel Alltså, jag drömde om denna kommentar i natt. Det är sant, jag vaknade klockan tre, satte mig upp i sängen och insåg att jag precis hade funnit sanningen. Lodnert, det är en briljant analys av poker! Antagligen den bästa någonsin gjord. Lodnert, är du den blinda hönan som hittade ditt lilla guldkorn eller är du geniet som i de övriga inläggen driver med oss rörande dina pokerkunskaper? Smaka på uttalandet en gång till: Jag tror inte det finns något rätt sett att spela poker, bara olika varianter på att spela fel Gossar, fattar ni hur strålande detta är? Det är världsklass! Klart det är, det är antagligen bara du och jag som har sett den enorma potentialen hos Lodnert. Han vår tids Doyle, Stu om du vill. Håll ögonen öppna, för det är av Lodnert ni kommer lära er framtidens poker.
Recommended Posts