Eddie88 Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Tror Raymer tar hem det och visar att han är en världsklass spelare- han verkar ju ha grym read på sina motståndare. Citera
Sagge Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Det är kul att dom testar lite nya grejer. Dom kan ju göra det när det är välgörenhet. Tex har jag aldrig sett att dom spelat med knecktöppning innan. Den tycker jag är spännande, men de vilda tvåorna är jag mer tveksam till. Citera
cab19 Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Är det någon som vet vad dom har för kaffe på Hotellet? Pulverkaffe senast jag var där Citera
Sagge Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Tror Raymer tar hem det och visar att han är en världsklass spelare- han verkar ju ha grym read på sina motståndare. Vad tror du om möjligheterna att bordet kommer vara riggat? Citera
Machista Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Kostar inträde något? Nej, men det är tydligen begränsade platser enligt Stars hemsida. Citera
iller Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Är det någon som vet vad dom har för kaffe på Hotellet? Kaffe? Spriiiit ska det va... Citera
Timmi Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Hejjar på Ken såklart, hans självförtroende skulle behöva en vinst Ronin har du hämtat dig än efter helgens bravader? då tänker jag på ditt floppade set som tog dig ut ur WCC och smisket av slaskarna på cashgame bordet? kom och spela i Borås på fredag?! 200+20kr rebuy start 19:00 Citera
heybike Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Chatta med Raymer på Aftonbladet 12.30 idag. Citera
Timmi Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Chatta med Raymer på Aftonbladet 12.30 idag. Vet det sitter och väntar, men nu ska jag skynda mig och äta lunch Citera
Gäst Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Jaha? Och? Om du inte visste det så vann Ken Riket!! Riket, du fattar, Riket! Nä, det blir således en bra slant på Ken. Så det så. Jag ser inte på dokusåpor eller hänger med i skräpmedier så jag hade ingen aning om att han vann Riket. Tack för upplysningen dock. Citera
Kotoryu Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Jaha? Och? Om du inte visste det så vann Ken Riket!! Riket, du fattar, Riket! Nä, det blir således en bra slant på Ken. Så det så. Jag ser inte på dokusåpor eller hänger med i skräpmedier så jag hade ingen aning om att han vann Riket. Tack för upplysningen dock. Woooom ... ironin i Sagges inlägg passerade just en mil ovanför huvudet på dig. Citera
Ronin Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 OBS OT Ronin har du hämtat dig än efter helgens bravader? då tänker jag på ditt floppade set som tog dig ut ur WCC och smisket av slaskarna på cashgame bordet? kom och spela i Borås på fredag?! Jorå jag har hämtat mig, även du hoppas jag AA mot KK som får triss kostar... Kommer gärna till Borås, men är bortrest ihelgen så det får blir framöver... skall hålla ögon och öron öppna om någon från Göteborgs Kortspelssällskap åker upp SLUT OT Citera
Timmi Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 OBS OT Ronin har du hämtat dig än efter helgens bravader? då tänker jag på ditt floppade set som tog dig ut ur WCC och smisket av slaskarna på cashgame bordet? kom och spela i Borås på fredag?! Jorå jag har hämtat mig, även du hoppas jag AA mot KK som får triss kostar... Kommer gärna till Borås, men är bortrest ihelgen så det får blir framöver... skall hålla ögon och öron öppna om någon från Göteborgs Kortspelssällskap åker upp SLUT OT Nej har inte hämtat mig än kolla bara min signatur kändes dock skönt att vinna Sit N Gon Citera
mbman Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Edit: Ringde och frågade Hotellet några frågor själv istället Citera
Recommended Posts