Gå till innehåll

Ken vs. Raymer den 11/5 i Stockholm!


Avsaknad

Recommended Posts

Slår upp dagens Aftonbladet o får till min förvåning se en annons för Pokerstars. Där annonseras om en match nu på onsdag 19.00 mellan Greg Raymer och Ken Lenaárd på Hotellet i Sthlm

 

Ngn som vet mer? Reklamresa som Raymer är ute på? Vad spelar dom om? Ngn som ska ta sig dit o glo?

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är något slags reklam-jippo där vinnaren skänker vinstpengarna till valfri välgörenhetsorganisation. Ken sa personligen att han ser sig själv som favorit :) ska bli kul att kolla i alla fall.

 

Ken ser sig nog som favorit mot alla i alla situationer alltid.

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är något slags reklam-jippo där vinnaren skänker vinstpengarna till valfri välgörenhetsorganisation. Ken sa personligen att han ser sig själv som favorit :) ska bli kul att kolla i alla fall.

 

Ken ser sig nog som favorit mot alla i alla situationer alltid.

 

:lol:

 

Nej, Ken ser sig som underdog i alla 60/40-situationer mot mig, han brukar klaga att jag alltid drar ut mot just honom. Vilket jag faktiskt gör.

 

Annars är det inget fel på hans självförtroende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24hbet.com:

 

Ken 1.80 vs Greg 2.00

Har du ingen affiliate-länk till 24hbet.com som du kan lägga in. Då kan du ju få in lite stålar vid sidan av pokern? ;)

 

För att Ken kanske följer forumets regler?

 

Själv var jag tidigt ute och spelade Greg till 2.10... bara en jordnöt, men jag ser det som en slantsingling. Dessutom vet jag om att jag tiltar Ken :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24hbet.com:

 

Ken 1.80 vs Greg 2.00

Har du ingen affiliate-länk till 24hbet.com som du kan lägga in. Då kan du ju få in lite stålar vid sidan av pokern? ;)

 

För att Ken kanske följer forumets regler?

 

Själv var jag tidigt ute och spelade Greg till 2.10... bara en jordnöt, men jag ser det som en slantsingling. Dessutom vet jag om att jag tiltar Ken :-)

 

Årets bästa odds på greg, inget emot ken men... det blir nog tusing på greg om oddset hamnar på 2.1 igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar också på att lägga lite pengar på fossilen, jag menar han är ju trots allt "the world champion of poker".

 

Jaha? Och? Om du inte visste det så vann Ken Riket!! Riket, du fattar, Riket! Nä, det blir således en bra slant på Ken. Så det så.

 

Hur som så ska det bli spännande, gå dig, ta en kopp kaffe eller två och få se bra poker. Är det någon som vet vad dom har för kaffe på Hotellet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...