nutshellcracker Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Såg just att Gavin Griffin spelar 21 bord, NL USD1/2 på Stars, varav 15 är "fast". GOD FUCKING DAMNIT Citera
nutshellcracker Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jaha? Ska du inte vara sur för att du busta Guarren... Tycker du inte själv att 21 bord, med 15 fast är många?! Citera
Partyjack Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Ska du inte vara sur för att du busta Guarren... Tycker du inte själv att 21 bord, med 15 fast är många?! Han har ju inte uppfunnit hjulet direkt.. Det är väl inte ovanligt med 20bords-grinders på de större nätverken eller? Citera
Lisa87 Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Ska du inte vara sur för att du busta Guarren... Tycker du inte själv att 21 bord, med 15 fast är många?! Det är inte så mkt.. Finns massa som klarar Citera
Rebonius Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Ska du inte vara sur för att du busta Guarren... Tycker du inte själv att 21 bord, med 15 fast är många?! Har själv grindat 32 turbosar samtidigt (SNGs motsvarighet till cashbordets fast) och då är det många som grindar fler. Finns de som 50 tablar DoNs. Citera
calloway Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Har själv grindat 32 turbosar samtidigt (SNGs motsvarighet till cashbordets fast) och då är det många som grindar fler. Finns de som 50 tablar DoNs. Hur skulle det gå ihop menar du?Med en timebank på 15 sek o låt säga en sekunds betänketid på varje popup beslut,så är ju majoriteten av borden konstant uttajmade,även med hjälpprog. Citera
Rebonius Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Hur skulle det gå ihop menar du?Med en timebank på 15 sek o låt säga en sekunds betänketid på varje popup beslut,så är ju majoriteten av borden konstant uttajmade,även med hjälpprog. Visa gärna utträkningar på det Citera
killerwolf Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Kan tänka mig att det är mer själdödande att 50tabla turbo sng's än att multitabla som en 16/9 rakebackhora. Citera
nutshellcracker Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Har själv grindat 32 turbosar samtidigt (SNGs motsvarighet till cashbordets fast) och då är det många som grindar fler. Finns de som 50 tablar DoNs. Ok....inser mina tillkortakommanden isåfall, då jag har fullt sjå att hinna med 4 bord. Men det har kanske med dels skärmar att göra, dels klient. Och mestadels att jag inte är tillräckligt snabb... Citera
Mikael1337 Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Såg just att Gavin Griffin spelar 21 bord, NL USD1/2 på Stars, varav 15 är "fast". GOD FUCKING DAMNIT Han är väl broke och försöker bygga rulle. Citera
fl0w Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 21, inte tokigt mycket. Kolla lite BBV-propbets på 2+2. Fins folk som spelar 20-30k händer om dagen. Citera
Amutu Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Hur skulle det gå ihop menar du?Med en timebank på 15 sek o låt säga en sekunds betänketid på varje popup beslut,så är ju majoriteten av borden konstant uttajmade,även med hjälpprog. jag har spelat 50 bord samtidigt och har pherlo och orrah som vittne tom i flera timmar. Hade klarat fler, men inte på min dator. På pherlo's dator tror jag att jag kunnat klara 65? bord samtidigt och grinda dom vinnande utan problem. Dock hade 50 bord varit mer realistiskt och med bättre winnrate. Citera
DrRoland Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 jag har spelat 50 bord samtidigt och har pherlo och orrah som vittne tom i flera timmar. Hade klarat fler, men inte på min dator. På pherlo's dator tror jag att jag kunnat klara 65? bord samtidigt och grinda dom vinnande utan problem. Dock hade 50 bord varit mer realistiskt och med bättre winnrate. Kan du utveckla det där rätt detaljerat, för för mig är det helt obegripligt hur man kan tabla 50bord. Vad är det för skillnad mellan din dator och pherlos? Vad behöver man ha för inställningar och program för att mass-multitabla. Använder man otillåtna Autofold scripts eller? Är det dubbla skärmar som gäller? Citera
Teredo Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Kan du utveckla det där rätt detaljerat, för för mig är det helt obegripligt hur man kan tabla 50bord.Vad är det för skillnad mellan din dator och pherlos? Vad behöver man ha för inställningar och program för att mass-multitabla. Använder man otillåtna Autofold scripts eller? Är det dubbla skärmar som gäller? +1 Oxå väldigt intresserad av att höra hur man löser 50 bord. Citera
ibmachine Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Är det inte svårt att hitta tells på medspelarna då? Och hur sköter man den sociala biten? Citera
nutshellcracker Postad 12 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Är det inte svårt att hitta tells på medspelarna då? Och hur sköter man den sociala biten? Inget av dem kan man rimlitvis kunna hantera. Man lär ju enbart spela sina kort, inte motståndaren. Eller?! Citera
Partyjack Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Kan du utveckla det där rätt detaljerat, för för mig är det helt obegripligt hur man kan tabla 50bord.Vad är det för skillnad mellan din dator och pherlos? Vad behöver man ha för inställningar och program för att mass-multitabla. Använder man otillåtna Autofold scripts eller? Är det dubbla skärmar som gäller? +1Oxå väldigt intresserad av att höra hur man löser 50 bord. Ni blir levlade... Citera
Teredo Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 är väl bara att slå på auto-piloten och spela korten...men fattar dock inte hur man löser så många bord ändå Citera
nutshellcracker Postad 12 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2009 är väl bara att slå på auto-piloten och spela korten...men fattar dock inte hur man löser så många bord ändå Eller så har man sin BOT spelandes. Är ju skapligt poppis det med... Citera
Burning Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Gå in på 2+2 och sök på boku87, killen spelar dagligen ~50st bord turbo-SNGs så visst går det. Amutu, hur går det med datorköpet? Citera
Rosco Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Såg just att Gavin Griffin spelar 21 bord, NL USD1/2 på Stars, varav 15 är "fast". GOD FUCKING DAMNIT Vad menar du med 15 är fasta? Citera
dafvor Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Vad menar du med 15 är fasta? Snabba! Man har inte så mycket betänktetid på dem. Citera
Rosco Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 "fast" stod det ju faktiskt:-) Tack för klargörandet. Citera
Recommended Posts