pq4510 Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag har spelat Omaha till och från under ca 8 månader på Svenska Spel. Det har gått ok. Har mest spelat på 2-5 och en del på 5-10. Är sugen att prova nån annan site, men jag vet inte vilken? Har funderat på Boss nätverk och det är inte för att jag gillar programvaran, för den suger. Men jag inbillar mig att motståndet är passande där. Men ärligt så vet jag inte vilken site jag skall välja, så kom gärna med lite tips och råd. Hälsningar, Max Citera
jm_j Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Satsa på flera olika sajter istället. t.ex. iPoker och Party har bra trafik tidvis. Citera
pq4510 Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Rent logiskt så borde den sidan med sämst rakeback ha det sämsta motståndet? Vill inte spela på en sida där hela Finland är. Party är kanske ok. Citera
Hero86 Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Jag har ingen erfarenhet av Party Poker, men på ipoker och prima brukar det vara bra trafik, stöter inte på allt för många finländare på ipoker iaf tror jag....varför vill du inte spela mot dem? Citera
grebgokz Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Full tillt. Vet att den klassas som proffs site men det är stort utbud av PLO spel där och med lite table selection ska du kunna hitta bra bord. Citera
pq4510 Postad 12 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Bara nått jag har fått för mig. Har spelat lite imot dem. Tror att det var på BOSS och de var bra, de flesta var tight/ agg + att det var en hel del av dem då i allafall på BOSS. Citera
Recommended Posts