garyplayer Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Jag kunde ju inte köra lagpokern när det begavs. Klienten kraschade ju. Skulle ju få 10 euro som kompensation. Har tagit många månader. Men jag blir ju bara ombedd att posta på olika forum. På det andra forumet har jag inte fåt någon hjälp heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nun70 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Nickar skuggan70 på H5A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
High5ActionSupport Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Jag kunde ju inte köra lagpokern när det begavs. Klienten kraschade ju. Skulle ju få 10 euro som kompensation. Har tagit många månader. Men jag blir ju bara ombedd att posta på olika forum. På det andra forumet har jag inte fåt någon hjälp heller. Vi har aldrig gett ut ersättning i euro för lagpokercrasher, men vi har då och då gett ut ersättning i TAP€. Den epost du använder för kommunikation med oss har inget lagpokerkonto kopplat till sig. Ditt nick på Entractionplattformen är inte kopplat till något konto på lagpokerplattformen. Den "kompisationsbonuskod" du säger dig fått existerar inte i vårt system. Vi ger dig gärna 10 TAP€ i kompensation (som du då kan använda på söndag för dig och en kompis) om du verkligen har varit drabbad av driftstörningar, men du måste förstå att det låter väldigt mystiskt att vi inte kan hitta dig. Hur kan du ha spelat lagpoker, utan lagpokerkonto? Tala om för mig vad du haft för nick på lagpokerplattformen, och vilken epostadress du använt när du reggade detta lagpokerkonto. /Chris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenolow Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Starttid: Söndag 14/8 - klockan 20:00 Tror att det är fel datum där : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snegil1966 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 I dag blir det norsk seier nick snegil1966 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Turneringen startar om 2 timmar, när kommer lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Turneringen startar om 2 timmar, när kommer lösenordet? Det är fredag idag... Edit: ...så jag undrar också varför det ligger en turnering för poker.se idag kl 20? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Vi håller på att undersöka vad tusan det är som har hänt då turren ligger idag i klienten. Turren ska spelas på söndag. bridge, bra spanat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
H5Koffe Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Av misstag så hade turneringen postats idag istället för på söndag. Felet är nu åtgärdat och turneringen kommer att starta som planerat på söndag klockan 20:00. Tack för att ni uppmärksammade detta. Mvh, Kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donald1966 Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 nick: Donald1966 ready for free dollars....) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Nån som fortfarande letar vän? Jag ställer upp: WinR8 är H5A nicket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asarya Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Seaotter kan tänka sig att förgylla tillvaron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
H5Koffe Postad 15 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Till er som tänkt registera er till söndagens turnering med hjälp av TAP€, tänk på att ni måste anmäla er senast idag innan midnatt. Ni som finner ert nick i TAP€-listan, uppge ert H5A-nick i denna tråd. Glöm inte heller att ni som har minst 10TAP€ kan bjuda med en vän. Mvh, Kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Jag kommer inte att hinna regga till turneringen idag, eftersom jag inte är hemma och vet inte koden till h5a utantill. Nickar gudufpuker på h5a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vlade_Divac Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Divac82 och anmäler xic som vän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Nickar Raizor på H5A. Spelar som bounty imorgon, eller idag, hur ni nu vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
H5Koffe Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Divac82 och anmäler xic som vän Användarnamnet "xic" existerar inte på High5action. Kan det vara så att din kompis uppgett fel nick? Mvh, Kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vlade_Divac Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Användarnamnet "xic" existerar inte på High5action. Kan det vara så att din kompis uppgett fel nick? Mvh, Kalle xiczor hette han visst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
H5Koffe Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Alla ni som anmält er med hjälp av TAP€ är nu registrerade till turneringen "Poker.se - €500 Added". Cirka 30 spelare finns hittills med i startlistan till turneringen som startar klockan 20:00 svensk tid. Registreringen är nu öppen för alla forummedlemmar som vill vara med och fightas om segern. Inköpet kostar €5 och lösenordet finner ni i inledningstexten till denna tråd. Lycka till! Mvh, Kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Mer värde ikväll. Bounty på mig "Crappycroy" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalas_F Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 EDIT: Ledsen, såg nu att de kommit i skräpposten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Hade tänkt spela men er signup strular. Gick bra att skapa konto, men fick inget aktiveringsmail. Försöker skaffa nytt. Den säger att mitt användarnamn inte finns, men det går inte regga nytt då den klagar på att användarnamnet är upptaget. JKLW834 om nån kan ta hand om det härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
H5Koffe Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Hade tänkt spela men er signup strular. Gick bra att skapa konto, men fick inget aktiveringsmail. Försöker skaffa nytt. Den säger att mitt användarnamn inte finns, men det går inte regga nytt då den klagar på att användarnamnet är upptaget. JKLW834 om nån kan ta hand om det härifrån. Ditt konto skall nu vara aktiverat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Vem var det som hade en kompis från Rumänien? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Vem var det som hade en kompis från Rumänien? Ingen. De hade väl lyckats få tag på lösenordet på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts