sTARVIN89 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 +1 på dokusåpanörd men va ska man göra i kylan, måste ju få drömma. Parcermonin va ju wierd, men Catja MÅSTE haft immunitet. Rami lär ju ligga risit till nästa vecka iaf hans enda kort är ju typ Dalin och hon lär ju inte vilja ha honom... fast det skulle ju komma en ny kille . Pokern går btw bra, har inlett enbart grönt så kanske blir main event i Gran Canaria ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Va snackar du om Cobb. Rami är lätt bäst i hela PH Haha ja man börjar ju fan undra Arvin. De sa ju tidigare i programmet att killarna skulle få välja immunitet typ. Vf skulle Catja någonsin ställa sig hos Cris annars. Rejäl tabbe av tv6 isf. Edit: såhär är det tydligen enligt Catjas blogg. Makes sense. Sjuka regler dock. ""När det kommer till Parceremoni så finns det vissa regler som måste följas. Lyder: innan själva ceremonin måste de som ska gå och ställa sig bakom en partner skriva ner på en lapp vem de ska stå bakom. Ett första och ett andrahandsval skrivs ner på lappen. Är ditt förstahandsval upptaget måste du gå till ditt andrahandsval. Är båda valen upptagna måste man stå vid val nummer ett. " - Andreas PW Jag hade cimon som förstahandsval och tog kristoffer som andrahandsval...hade inte mycket till val! Annelie hade Kristoffer som förstahandsval och Patrik som andrahandsval, så om ni läser förklaringen ovan så förstår ni hur det gick till!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Jag hade cimon som förstahandsval och tog kristoffer som andrahandsval...hade inte mycket till val! Annelie hade Kristoffer som förstahandsval och Patrik som andrahandsval, så om ni läser förklaringen ovan så förstår ni hur det gick till!" Känns skumt att det e så som catja skriver, ser alltid ut som den sista som ska välja funderar på vart han ska gå Undra hur dom gör när dom bestämmer vilka ska välja först osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 kan det inte ha varit så att man inte fick bo med dom som man bodde med innan stefans regelbrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Jag tror inte att Catja skulle ljuga för läsarna på sin PH blogg som hon har svarat ang. varför hon valde Cris... Hon hade tydligen Cimon som förstaval men där stod ju Dalin. Rätt smart mtp de reglerna, om hon får välja innan någon av Greta och Annelie så kan de inte välja sin standard partner sas. Frågan är hur de bestämmer vem som får välja först Känns som vi har en gto strategi för hur man vinner PH snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 kan det inte ha varit så att man inte fick bo med dom som man bodde med innan stefans regelbrott? Nej Jackie valde ju Patrik, reglen Catja skrev har ju inte funnits innan så regelbrottet måste ju ha skapat regeln temporärt för just denna parcermoni. Tabbe av TV6 att inte förklara mer noggrant . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Vad extremt hög homoerotisk stämning det är här när PH diskussionen blomma ut, det gillar jag! Nu är det dags att grinda lite! Gjort lite annat under dagen, så inte fått in ngt lir. Imorgon börjar försesse träningen också, känns sådär halvbrunt att kuta runt ute i kylan. fakedit, fått hem min skärm idag också. Inte orkat koppla in den, då jag måste städa databordet innan. Gör det inatt troligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Fan du bor väl inte hemma längre myt4z. Koppla in den bara! Jag känner också att jag vill släppa denna diskussionen innan vi måste byta rubrik på dbn men går fan inte. Vi vet väl egentligen inte om denna regeln har funnits varje parcermoni eller inte? Troligtvis hade dom den bara denna gången för att det inte fanns någon immunitet imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 borde bara varit denna men dåligt av tv6 att inte berätta isf, man blev ju helt chockad över alla konstiga val ju sjukt att du gillar rami förresten, det kryper seriöst i mina fingrar bara när jag ser hur han betedde sig mot t.ex stefan där när dom va på fyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 borde bara varit denna men dåligt av tv6 att inte berätta isf, man blev ju helt chockad över alla konstiga val ju sjukt att du gillar rami förresten, det kryper seriöst i mina fingrar bara när jag ser hur han betedde sig mot t.ex stefan där när dom va på fyllan Tkr han har en skön inställning. Han spelar verkligen spelet och bara ler åt allt och alla. Antingen så gillar man han eller så hatar man han tror jag. In other news: Hade precis årets första backsession. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Haha, nej, bor inte hemma. Men om jag inte gör lite fint innan ja kopplar in den försvinner mkt av den nya fräscha känslan:) Fick bara in en timme idag, blir så less på att jag får den så mkt i rumpan. Startade första 20 minutrarna sjukt fint och tror jag var 600-700 upp. Slutade 300 upp iaf, ska inte klaga. Men orkar inte lira mer idag. Lir imorgon igen, men får se hur mkt det blir av då försessen drar igång som sagt. Cheerio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bovni Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Nej Jackie valde ju Patrik, reglen Catja skrev har ju inte funnits innan så regelbrottet måste ju ha skapat regeln temporärt för just denna parcermoni. Tabbe av TV6 att inte förklara mer noggrant . Den regeln har varit från start. Är polare med Peter o han berätta om denna regeln för oss polare för några veckor sedan då vi kollade på ett program tillsammans. Oklart dock att vi tittare inte fått reda på detta tidigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Den regeln har varit från start. Är polare med Peter o han berätta om denna regeln för oss polare för några veckor sedan då vi kollade på ett program tillsammans. Oklart dock att vi tittare inte fått reda på detta tidigare.. Mer info om Peter då! Vilka stakes t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Skärmen är iaf installerad och klar nu Chillfiskboi! Blir sugen att ta honom på en provgrindtur. Men får bli imorgon ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 borde bara varit denna men dåligt av tv6 att inte berätta isf, man blev ju helt chockad över alla konstiga val ju sjukt att du gillar rami förresten, det kryper seriöst i mina fingrar bara när jag ser hur han betedde sig mot t.ex stefan där när dom va på fyllan Rami är troligtvis den enda människan där med vett bakom skallbenet. Han gör precis det han bör göra , dvs jävlar med alla och ta allt oseriöst. Alla tar det där så jävla seriöst , bara pinsamt att se hur tex Andreas och Stefan beteede sig mot han. Han är trots allt den enda som inte hotat någon med stryk.. Han är king , utan honom hade knappast programmet utvecklats till vad det blivit , dvs rätt bra underhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Är det någon som har åkt till thailand på en enkelbiljett utan visum? Enligt en hel del sidor på nätet är det inte säkert att man får åka eller kommer in i landet för man måste kunna visa upp en utresebiljett.. Stämmer detta? Får boka en billig from ***-malaysia typ och visa upp isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Det är flygbolagets uppgift att kolla så du har utresebiljett. Tror policyn med de flesta bolag är att du inte får åka med utan. Boka en ombokningsbar bara. Eller en vanlig, de går också att boka om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Tycker Rami e skön. Brukar oftast vara tjejer som kryddar till programmet men Rami gör ett bra jobb från den manliga sidan. Sen att han på fritiden tillhör DFGs tyngsta garde är en annan femma... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Jag tror inte att Catja skulle ljuga för läsarna på sin PH blogg som hon har svarat ang. varför hon valde Cris... Hon hade tydligen Cimon som förstaval men där stod ju Dalin. Rätt smart mtp de reglerna, om hon får välja innan någon av Greta och Annelie så kan de inte välja sin standard partner sas. Frågan är hur de bestämmer vem som får välja först Känns som vi har en gto strategi för hur man vinner PH snart. Paradise Hotell är manus. Sorry om jag spräcker er bubbla, grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Rami är troligtvis den enda människan där med vett bakom skallbenet. Han gör precis det han bör göra , dvs jävlar med alla och ta allt oseriöst. Alla tar det där så jävla seriöst , bara pinsamt att se hur tex Andreas och Stefan beteede sig mot han. Han är trots allt den enda som inte hotat någon med stryk.. Han är king , utan honom hade knappast programmet utvecklats till vad det blivit , dvs rätt bra underhållning. Alltså jag håller med om att man ska ta det oseriöst. Jag hade också gått in för att vara lite jävlig och försöka vinna skiten. Men i min bok så är han inte det minsta rolig utan mest dryg, han hittar inte på några roliga galna grejer utan de enda han gör är att vara jobbig mot folk på fyllan. Preview till förra avsnittet så såg man ju att även Patrik blev arg på honom, visar ju mest på att alla stör sig på honom. Sen rent taktiskt sett så kommer han ju aldrig komma långt eftersom det första han gjorde när han kom in i huset var att få i princip alla att ogilla honom. Ang. underhållningen så håller jag med dig, det är rätt roligt att kolla på honom. Men som person verkar han vidrig imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Den regeln har varit från start. Är polare med Peter o han berätta om denna regeln för oss polare för några veckor sedan då vi kollade på ett program tillsammans. Oklart dock att vi tittare inte fått reda på detta tidigare.. Intressant, nu när jag tänker efter kan det stämma eftersom det va paradise DK som den inte stämde på. Då gör dem ju en parcermoni där en kille blir helt utan partner och fyra tjejer ställer sig vid två killar direkt. Antar att dem ger lapparna till TV-teamet så får dem välja ordningen dem ska välja på? annars är det ju tur inblandat . Men samtidigt, det jag hakade mest på var att om förstavalet var upptaget var man tvungen att ta andravalet, lär ju kunna bygga taktik på ett helt annat sätt isåfall om en person man vill ha ut är "beroende" av en partner. Nått känns fel. Tycker Rami e skön. Brukar oftast vara tjejer som kryddar till programmet men Rami gör ett bra jobb från den manliga sidan. Sen att han på fritiden tillhör DFGs tyngsta garde är en annan femma... Har du säker källa? kanske därför han är så orädd i sitt beteende . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Har du säker källa? kanske därför han är så orädd i sitt beteende . Yes sir.. Innebandy ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Ja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Borde ju gå att styra en avbokningsbar biljett som man avbokar när man e i thai? Någon som har tips på sida? Annars har jag hittat billiga phuket - jakarta för 1k baht som jag tänkte använda för att inte bli stoppad och sen bara skita i den flygningen. Har för mig att någon skrev att kilroy hade bra ombokningsbara. Kanske löser en sådan istället för e nästan säker på att jag skall till aussie efter ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Jag har bokat om med kilroy utan problem. Kostar 500 spänn, så köp en biljett med god marginal bara så är det ju inga probs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts