Gå till innehåll

Badrum - åf och hantverkare i Lund


upandcoming

Recommended Posts

Wow, missade det här.

 

Kakelvaruhuset är bra, lite dyrare men lite bättre kvalitet. Finns även ngt på Öresundsvägen som är helt ok. Inte världens billigaste heller dock.

 

Men om det bara är duschkabin och badrumsskåp föreslår jag den där grossisten ute i Lomma. Minns fan inte vad det heter men du kan inte missa det, ligger i närheten av bilprovningen har jag för mig.

 

Öh... inte sådär jättebra råd ser jag men jag skyller på att det var sex år sedan jag meckade badrum.

Orkar man inte åka till Lomma kan man säkert få helt ok prylar på närmsta byggvaruhus, exempelvis Beijers eller Silvan ute vid Nova. Vill man vara på den riktigt säkra sidan pengamässigt (och man har bil) kan det kanske vara värt en titt ute på ByggMax i Staffanstorp också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om det bara är duschkabin och badrumsskåp föreslår jag den där grossisten ute i Lomma. Minns fan inte vad det heter men du kan inte missa det, ligger i närheten av bilprovningen har jag för mig.

 

Lindströms i Lomma?

 

De flesta ställen har en lista med hantverkare eller känner folk som kan göra jobbet. Oftast vitt skulle jag tro men med rotavdraget finns det ingen anledning att inte göra det vitt. Om du har någon inkomst vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...