MacDaddy Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Rakebackdealen funkar skit! Jag skulle få 33% från crazy samt 15% från affen. Fick ut 50 dollar från crazy och 100 dollar från affen. Känns som dom myglar.. Nä det är helt korrekt. Till och börja med så ser crazypoker de 33% som en bonus som dras bort från din MGR. Sedan dras det bort fler avgifter i form av transaktionskostnader och sajtens licenskostnader och samtliga dina ev. bonusar. Det blir alltså inte så mycket kvar som man först kan tro. Tycker du har fått en riktig pissig deal av din affiliate och tror du skulle tjäna på att signa upp på en sajt där du får 35% direkt t ex. Royal Card Club. Hur fick du pengarna utbetalda? Citera
Danjo Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Rakebackdealen funkar skit! Jag skulle få 33% från crazy samt 15% från affen. Fick ut 50 dollar från crazy och 100 dollar från affen. Känns som dom myglar.. Nä det är helt korrekt. Till och börja med så ser crazypoker de 33% som en bonus som dras bort från din MGR. Sedan dras det bort fler avgifter i form av transaktionskostnader och sajtens licenskostnader och samtliga dina ev. bonusar. Det blir alltså inte så mycket kvar som man först kan tro. Tycker du har fått en riktig pissig deal av din affiliate och tror du skulle tjäna på att signa upp på en sajt där du får 35% direkt t ex. Royal Card Club. Hur fick du pengarna utbetalda? Jo.. har lagt ner crazypoker efter det där. Pengarna från crazypoker kom direkt in på crazypokerkontot. Dock märktes det inte utan jag fick reda på att dom var där först efter att ha pratat me livesupporten. Citera
MacDaddy Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 aha, men ingen som lyckats ta ut pengar härifrån o kan berätta hur ni gjorde? Citera
Danjo Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 aha, men ingen som lyckats ta ut pengar härifrån o kan berätta hur ni gjorde? Aha.. vare så du mena. Jag använde neteller... det var inga problem alls att få ut pengarna.. Citera
MacDaddy Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 aha, men ingen som lyckats ta ut pengar härifrån o kan berätta hur ni gjorde? Aha.. vare så du mena. Jag använde neteller... det var inga problem alls att få ut pengarna.. K, så du behövde inte skicka in kopior på räkningar o scannes på ditt visa kort osv? Citera
Danjo Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 aha, men ingen som lyckats ta ut pengar härifrån o kan berätta hur ni gjorde? Aha.. vare så du mena. Jag använde neteller... det var inga problem alls att få ut pengarna.. K, så du behövde inte skicka in kopior på räkningar o scannes på ditt visa kort osv? Nepp! Det var inget strul alls. Men jag satte in pengarna med neteller från början med. Har aldrig använt VISAt på crazy... Citera
MacDaddy Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 ok det bekräftar mina misstaankar om att de jävlas med bonushororna endast. Citera
Komodo Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 33% rakeback står det på sidan. Är det något man måste göra eller kommer pengarna in på kontot direkt den 27:e? Citera
nordin82 Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 hmm någon mer än jag som helt plötsligt har fått problem med klienten? lirade senast i förrgår men idag så stenvägrar den och låser windows rejält varje gång jag försöker starta den.. Citera
avalancher Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Någon som har problem med Crazy poker? Gjorde en rensning av hårddisken, fick ett mail att jag fick $8 rakeback så självklart installer jag om Crazypoker också, startar, software uppgraderar, men sen vägrar den, uppgraderar igen , och igen, och igen. Deras suppoert sa åt mig att ladda hem setup på nutt och göra om allt. Gjorde jag, samma sak. Argh!!! Linda Citera
Vulcanoboy Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Undrar bara hur man kollar rejkade händer på sidan ? Med vänliga hälsningar Magnus Citera
_jth_ Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Undrar bara hur man kollar rejkade händer på sidan ? Med vänliga hälsningar Magnus på http://www.crazypoker.com/stats.asp Citera
Recommended Posts