HouseDoG Postad 8 Maj , 2005 Rapport Share Postad 8 Maj , 2005 Ny sajt inom Prima familjen. * Bonussnack i bonustråden, tack! - QoS * Någon som har provat CrazyPoker? Länk: http://www.crazypoker.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrFroggyX Postad 9 Maj , 2005 Rapport Share Postad 9 Maj , 2005 Ja.. Fast vet inget om bonusen.. Svarar snabbt på e-mailen (oftast inom 30 min) Och betalar ut pengarna inom 24h oftast för mig. Vet inte om dom är så nya.. men men.. Allt funkar allifall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atilla Postad 9 Maj , 2005 Rapport Share Postad 9 Maj , 2005 mina sista 35 min foregik således : Please wait for a site operator to respond. All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly. All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly. All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An sen forsætter det i typ 45 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HouseDoG Postad 9 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2005 Och betalar ut pengarna inom 24h oftast för mig. Nä, de var tydligen inte så nya Gäller det även tillbaka till Visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 28 Maj , 2005 Rapport Share Postad 28 Maj , 2005 hur får man ut pengarna? mina bara försvann när jag valde att ta ut dem. jag fick inte välja på vilket sätt eller nånting. jag satte in med NETeller. Väljer dom då det automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.s Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Jag har samma fråga som föregående talare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HouseDoG Postad 31 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 hur får man ut pengarna? mina bara försvann när jag valde att ta ut dem. jag fick inte välja på vilket sätt eller nånting. jag satte in med NETeller. Väljer dom då det automatiskt? Svar: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2005 När jag försöker regga konto så blir det "illegal operation performed" hela tiden nån om vet vad det beror på? eller har crazy probs just nu`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 nån mer som kör på crazy å kan dela med sig av erfarenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 nån mer som kör på crazy å kan dela med sig av erfarenhet? Har nyligen clearat en bonus där och siten är väll som vilken primasite som helst. Har även haft kontakt med supporten då bonusen var clearad och för mig var det inte några problem. Vet inte vilka krav du har men gillar du andra prima borde du gilla denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grosse Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 tjena.. nån som vet hur raken funkar på crazypoker....får man den bara men går med på sitt konyo eller ..tycker infon på sidan inte var så bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grosse Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Hur har ni gjort för att ta ut pengar från crazy poker. Var ni tvingade att skicka in kopior på id och en räkning osv för att ta ut pengar från dem? DE har de sagt till mig i alla fall via mail. Va fan är det för svammel??? måste ju kunna vara lika smidiga som andra med till exempel neteller osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Hur har ni gjort för att ta ut pengar från crazy poker. Var ni tvingade att skicka in kopior på id och en räkning osv för att ta ut pengar från dem? DE har de sagt till mig i alla fall via mail. Va fan är det för svammel???måste ju kunna vara lika smidiga som andra med till exempel neteller osv... Jag har för mig att jag läst precis det på BonusWhores, dvs. leg plus räkning krävs. Lägg körkortet på elräkningen och fota med digitalkamera. Tar en minut att ordna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zagwer Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Hur har ni gjort för att ta ut pengar från crazy poker. Var ni tvingade att skicka in kopior på id och en räkning osv för att ta ut pengar från dem? DE har de sagt till mig i alla fall via mail. Va fan är det för svammel???måste ju kunna vara lika smidiga som andra med till exempel neteller osv... Jag har för mig att jag läst precis det på BonusWhores, dvs. leg plus räkning krävs. Lägg körkortet på elräkningen och fota med digitalkamera. Tar en minut att ordna. Om man inte får några räkningar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Om man inte får några räkningar då? Jag skickade ett kontoutdrag från banken, eller iaf den delen där man såg att det kom från banken och man såg mitt namn och adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zagwer Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Jag har problem med att installera deras programvara. Någon som vet vad det beror på? Kan det ha att göra med att man har en annan primaklient installerad samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Jag har problem med att installera deras programvara. Någon som vet vad det beror på?Kan det ha att göra med att man har en annan primaklient installerad samtidigt? Svårt, för att inte säga omöjligt, att säga varför det inte funkar om du inte säger vad som blir fel. Men flera primaklienter på samma dator är inte problemet. Tror jag har 5-6 olika installerade just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 SPela inte DÄR! polaren fick skicka ID ett brev och visakort ( jag tog bilderna på allt ) så fick han som svar. bilderna var förstora!!? jag fick minska ner dom. nu fick han ett email som han ska skriva ut och skriver under för senare posta/faxa in då fick jag ringa supporten i usa. och fråga varför JO. dom måste ha en sign på varje insättning han har gjort???? fyllde just i det och togfoton och skickade. nu ska vi see vadsom händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 SPela inte DÄR! polaren fick skicka ID ett brev och visakort ( jag tog bilderna på allt ) så fick han som svar. bilderna var förstora!!? jag fick minska ner dom. nu fick han ett email som han ska skriva ut och skriver under för senare posta/faxa in då fick jag ringa supporten i usa. och fråga varför JO. dom måste ha en sign på varje insättning han har gjort???? fyllde just i det och togfoton och skickade. nu ska vi see vadsom händer Huga, låter jobbigt... Tur man har neteller till transaktioner /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Hej! Strular de om man använder Neteller också eller är det då bara att enkelt sätta in och ta ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Frågan om ovanstående ? Och funkar rakebak delen bra som de kör med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danjo Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Rakebackdealen funkar skit! Jag skulle få 33% från crazy samt 15% från affen. Fick ut 50 dollar från crazy och 100 dollar från affen. Känns som dom myglar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 SPela inte DÄR! polaren fick skicka ID ett brev och visakort ( jag tog bilderna på allt ) så fick han som svar. bilderna var förstora!!? jag fick minska ner dom. nu fick han ett email som han ska skriva ut och skriver under för senare posta/faxa in då fick jag ringa supporten i usa. och fråga varför JO. dom måste ha en sign på varje insättning han har gjort???? fyllde just i det och togfoton och skickade. nu ska vi see vadsom händer OM era bilder godkänns kan ni väl säga hur stora bilder ni använde? Gick in på primas nätverk men hitta inga kontaktinfo. JAg måste maila dem o säga åt dem att banditer leechar på deras fina namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 ÄR det ngn som fått sina pengar utbetalade från denna klienten o kan berätta hur screensen ska se ut med mått osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Rakebackdealen funkar skit! Jag skulle få 33% från crazy samt 15% från affen. Fick ut 50 dollar från crazy och 100 dollar från affen. Känns som dom myglar.. Nä det är helt korrekt. Till och börja med så ser crazypoker de 33% som en bonus som dras bort från din MGR. Sedan dras det bort fler avgifter i form av transaktionskostnader och sajtens licenskostnader och samtliga dina ev. bonusar. Det blir alltså inte så mycket kvar som man först kan tro. Tycker du har fått en riktig pissig deal av din affiliate och tror du skulle tjäna på att signa upp på en sajt där du får 35% direkt t ex. Royal Card Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts